![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen de PI-forummers politiek asiel verkrijgen op Politics.Be? | |||
NEEN, het is hier nu net zo leuk en gezellig |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
JA, ik ben eindelijk aan een depressie toe ![]() |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Den Heeten Joozef literatuurde: "Zeer belangrijk: de bikinilijn!" http://www.politicsinfo.net/nl/forum...778&highlight= "Vingeren"???" http://www.politicsinfo.net/nl/forum...215&highlight= "PROT : de eenige partei met den wind van achteren" http://www.politicsinfo.net/nl/forum...448&highlight= "Langste penis gezocht" http://www.politicsinfo.net/nl/forum...554&highlight= "Neuken of gepijpt worden." http://www.politicsinfo.net/nl/forum...015&highlight= "Is Abou Jahjah pedofiel?" http://www.politicsinfo.net/nl/forum...675&highlight=
![]() |
![]() |
#123 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Uit beleefdheid zal ik hier nog antwoorden. En niet op piano, persoonlijke aanvallen liggen mij niet, die uit haat alle forums verpest, zoals De Frut, PI en dit forum. Zijn links hierboven naar mijn postings hebben maar één doel. Mijn naam koppelen aan sex. Voor mijn postings in de topics die hij aanhaalt hoef ik mij niet te schamen. Die topics, van anderen, stonden trouwens duidelijk in een rubriek die daarvoor geschikt was. Wat hij hier op dit forum gedaan gedaan heeft, is een met misleidende ( titel )en voor mij beledigende topic, héél bewust opstarten in een ernstige rubriek. Hij heeft dit ook gedaan op het moment dat ik hier nog niet geregistreerd was. Das wel héél gemakkelijk. Voor alle duidelijkheid voor de forumgebruikers hier, wil ik nog vermelden dat ik op het PI-forum ook ernstig ben in ernstige topics. Piano zal zich mischien mijn topic "Open brief aan GVA"op het "terziele" gegane forum van GVA herinneren... Ik heb gemerkt dat zijn topic verplaatst is naar een geschiktere rubriek. Best, maar ik verdwijn hier. Ik laat mij niet blijven provoceren door een haatdragend iets. Dat haalt alleen maar het niveau van uw forum omlaag. U mag mij schrappen uit uw bestand, ik ga terug naar PI. Daar is is Piano IGNORE voor mij. Groeten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Piano is gekend voor zijn leugenachtige toppics.
We krijgen dat beestje wel klein. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ps: ga eens te rade bij Kosmos, de KGB van het VB, misschien kunnen ze je daar wel helpen 8)
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementslid
|
![]() Piano, heb jij nu echt niks beters te doen dan mensen te kleineren? Uit te kafferen en met leugens en half verdraaide waarheden die mensen hun hobby, namelijk af en toe ook eens iets schrijven op een forum, te verpesten?
Man, man, man, jij moet dringens eens wat leren relativeren, jongen! Wat ben jij toch kleingeestig en eng! Reageren op een normale manier doe jij nooit, het wordt dringend tijd dat je dat eens gaat leren, want ooit ga je jezelf nog eens in vlammen doen opgaan door natuurlijke zelfontbranding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als iemand hier met de naam "Eichmann" af en toe iets wil schrijven heb ik daar sterke twijfels bij. "We zullen dat beestje wel klein krijgen"?
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ps: ik lach niet met extreem-rechts, je kan ze maar beter ernstig nemen, neem dat maar van me aan ![]() zie ook: "Hoe het Blok afrekent met de oppositie op het internet!": http://www.politicsinfo.net/nl/forum...ic.php?t=11870
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() En, hoe zit het met die forum-meeting?
![]()
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb nog even overwogen om daar binnen te stuiken. Ik kon (en kan) het moeilijk geloven dat de helft daar werkelijk zo geschift door het leven ging als wat ik uit hun postings afleid. Maar inderdaad, je zou zo maar een een complete gek moeten hebben die effectief je huis in brand steekt, of misschien waarschijnlijker wat begint te stalken terwijl je aan het werken bent.
Het viel me trouwens op hoe sommigen op doodnormale werkdagen niets anders deden dan op Pi surfen, en net zij gaan dan ageren tegen de "profiterende " allochtoon ![]() Rare jongens, die ...
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piano, ik geef je gelijk hoor, maar vergeet dit niet: je bent zelf een PI-migrant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoef dus helemaal niet te zoeken naar leugens. Hierboven staat er al één. Denk je nu echt dat ik alles volg wat iedereen schrijft? Ik weet het niet eens dat hij dergelijke onzin schreef, en nee!!! Daar ga ik ook niet mee akkoord, evenmin als met jouw gezeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Voor al diegenen die daar blijkbaar interesse voor hebben? Op dit forum was ik al van 'in den beginne' geregistreerd als één van de eersten. Omdat ik een tijdje was gestopt, en ondertussen mijn wachtwoord was vergeten, schreef ik dan onder Vi, daarna heeft Maarten gevraagd om terug hier te beginnen en heeft hij mij geregistreerd.
Vwalla, nog vragen? ![]() Ik vraag maar één ding, dat is eerlijkheid. En dat is jammer genoeg iets waar Piano nogal eens moeite mee heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik kom in feite van elders, namelijk op de reguliere nieuwsgroepen ook wel 'usenet' genaamd waar zo'n 50.000 (!) nieuwsgroepen bestaan. Vooral be.politics en nl.politiek zijn de bekendste. Ik heb daar drie jaren rondgehangen en tussen de 20 �* 25 duizend topics achtergelaten ![]() Af en toe kom ik er nog wel eens op, maar iedereen kent mekaar daar zo en door dat het wreed vervelend is. Het handige is daar wel dat je filters kan gebruiken. Personen die je enerveren stop je in die filter en weg is de ergernis. Moest ik het hier kunnen zou ik er toch zeker 2 users in weggeborgen hebben 8)
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zeker weten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |