Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 14 september 2005, 12:17   #121
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Had u het misschien over het feit dat u nog altijd geen antwoord kon verzinnen op de vraag waarom het VB media-aandacht nodig heeft terwijl u zelf beweerde dat goede wijn geen krans behoeft, en met krans bedoelde u net media-aandacht voor de B.U.B.?
Aangezien Patriot weigert het antwoord te geven op de vraag kunt u dat misschien doen. Heeft Wilmots al weet van het feit dat bub hem het erelidmaatschap geeft? En zo ja, heeft hij aanvaard?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 14-09-2005 at 13:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Had u het misschien over het feit dat u nog altijd geen antwoord kon verzinnen op de vraag waarom het VB media-aandacht nodig heeft terwijl u zelf beweerde dat goede wijn geen krans behoeft, en met krans bedoelde u net media-aandacht voor de B.U.B.?
Aangezien Patriot weigert het antwoord te geven op de vraag kunt u dat misschien doen. Heeft Wilmots al weet van het feit dat bub hem het erelidmaatschap geeft? En zo ja, heeft hij aanvaard?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Aangezien Patriot weigert het antwoord te geven op de vraag kunt u dat misschien doen. Heeft Wilmots al weet dat bub hem het erelidmaatschap geeft? En zo ja, heeft hij aanvaard?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 14 september 2005 om 12:18.
daiwa is offline  
Oud 14 september 2005, 12:24   #122
Reinaert
Vreemdeling

Reinaert's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat ze niets willen zeggen kan alleen maar betekenen dat Wilmots van niets weet OF geweigerd heeft. Dit zullen de blubbers natuurlijk nooit toegeven.
Reinaert is offline  
Oud 14 september 2005, 12:31   #123
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen werd de vraag al tot tweemaal toe beantwoord en heb ik eergisteren nog het antwoord voor u herhaald.

Merkwaardig toch dat de opperbubbel wel tijd heeft om een bericht te typen van 249 aanslagen, maar geen tijd schijnt te vinden om twee, respectievelijk vier aanslagen te tikken met het antwoord op de eerder gestelde vraag:

Heeft Wilmots het erelidmaatschap aanvaard?

Ja (twee aanslagen)

Neen (vier aanslagen; dat laatste kan zelfs nog korter "nee", drie aanslagen)
Jan van den Berghe is offline  
Oud 14 september 2005, 12:48   #124
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik dien dus, uw redenering volgend, te besluiten dat het VB slechte wijn is die media-aandacht nodig heeft om te overleven. Dat is genoteerd.

Maar ik zal u herhaaldelijk de vraag nog eens stellen.[edit]
[size=1]After edit by Hans1 on 14-09-2005 at 13:49
Reason:

Ik dien dus, uw redenering volgend, te besluiten dat het VB slechte wijn is die media-aandacht nodig heeft om te overleven. Dat is genoteerd.

Maar ik zal u herhaaldelijk de vraag nog eens stellen.[/size]

[size=1]After edit by Hans1 on 14-09-2005 at 13:48
Reason:

Ik dien dus, uw redenering volgend, te besluiten dat het VB slechte wijn is die media-aandacht nodig heeft om te overleven. Dat is genoteerd.[/size]

Ik dien dus te besluiten dat het VB slechte wijn is die media-aandacht nodig heeft om te overleven. Dat is genoteerd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Hans1 : 14 september 2005 om 12:49.
Hans1 is offline  
Oud 14 september 2005, 13:05   #125
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar ik zal u herhaaldelijk de vraag nog eens stellen.
Tja, als u graag reeds beantwoorde vragen nog eens herhaald, mij niet gelaten. U daarentegen heeft nog een aantal vragen niet beantwoord: denken we maar aan uw stelling dat er "geen kat" zich voor het rattachisme interesseert... en waarop ik u de vraag (met gegevens) voorlegde of er dan voor het belgicisme nog minder "dan een kat" geïnteresseerd in is. Immers, er stemmen zomaar eventjes driemaal meer mensen op de twee rattachistische partijen dan op de bubbelsmurfenclub.

Ook weten nog steeds niet, ondanks meerdere herhalingen, hoeveel leden de BUB heeft? Hoeveel deelnemers er waren aan de startdag van "Jonge Belgen"? Aan het laatste BUB-congres?

Ook zagen we geen totaalfoto van de herdenking op de Munt waarvan jullie beweren dat er 50 mensen aanwezig waren (maar op de getoonde foto's zijn er nauwelijks twintig te zien).

En natuurlijk, van u ook nog steeds geen antwoord op de vraag of Wilmots nu dat erelidmaatschap heeft aanvaard.
Oud 14 september 2005, 13:11   #126
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Jan VDB, de kampioen van het domme vragen stellen.
Patriot! is offline  
Oud 14 september 2005, 13:17   #127
Reinaert
Vreemdeling

Reinaert's schermafbeelding

Standaard

Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Reinaert is offline  
Oud 14 september 2005, 13:27   #128
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reinaert
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Voorbeeld van een domme vraag. De vraag aan een dode; leef jij?

= Er bestaan domme vragen.

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100
A is offline  
Oud 14 september 2005, 13:35   #129
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Tja, als u graag reeds beantwoorde vragen nog eens herhaald, mij niet gelaten. U daarentegen heeft nog een aantal vragen niet beantwoord: denken we maar aan uw stelling dat er "geen kat" zich voor het rattachisme interesseert... en waarop ik u de vraag (met gegevens) voorlegde of er dan voor het belgicisme nog minder "dan een kat" geïnteresseerd in is. Immers, er stemmen zomaar eventjes driemaal meer mensen op de twee rattachistische partijen dan op de bubbelsmurfenclub.

Ook weten nog steeds niet, ondanks meerdere herhalingen, hoeveel leden de BUB heeft? Hoeveel deelnemers er waren aan de startdag van "Jonge Belgen"? Aan het laatste BUB-congres?

Ook zagen we geen totaalfoto van de herdenking op de Munt waarvan jullie beweren dat er 50 mensen aanwezig waren (maar op de getoonde foto's zijn er nauwelijks twintig te zien).

En natuurlijk, van u ook nog steeds geen antwoord op de vraag of Wilmots nu dat erelidmaatschap heeft aanvaard.
Buiten die vraag over rattachisme, gaan de andere vragen over interne zaken van de B.U.B.. Daar moeten wij u niks over zeggen, want wij stellen momenteel, volgens u, toch niks voor. Waarom zou u er zich dan om bekommeren?

Wat rattachisme betreft: aangezien u de B.U.B. maar niks vindt (zegt u), dan zal u een piepklein rattachistisch partij ook maar niks vinden?

Bovendien leeft het rattachisme hoegenaamd niet in de peilingen. Het Belgicisme daarentegen wel.
Hans1 is offline  
Oud 14 september 2005, 14:35   #130
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Buiten die vraag over rattachisme, gaan de andere vragen over interne zaken van de B.U.B.. Daar moeten wij u niks over zeggen, want wij stellen momenteel, volgens u, toch niks voor. Waarom zou u er zich dan om bekommeren?

Wat rattachisme betreft: aangezien u de B.U.B. maar niks vindt (zegt u), dan zal u een piepklein rattachistisch partij ook maar niks vinden?

Bovendien leeft het rattachisme hoegenaamd niet in de peilingen. Het Belgicisme daarentegen wel.
Wat is er dan wel aan "intern" aan de herdenking op het Muntplein? Nogal merkwaardig dat jullie uitpakken met zo'n bijeenkomst in de Brusselse binnenstad, maar er niet in slagen een totaalfoto te nemen van het aantal deelnemers. We kregen slechts enkele foto's van vlaggen, van het spreekgestoelte en een verafgenomen foto die volgens jullie voor de plechtigheid werd genomen. Geen foto's echter van de aanwezigen tijdens de plechtigheid... Volgens u is zo'n foto blijkbaar een "interne zaak"... Nu geloof ik waarom jullie geen media-aandacht krijgen: vraagt een tv-zender te filmen, dan antwoordt de doorluchtige opperbubbel: "Neen, dat gaat niet. Dat is een interne zaak van de BUB."

Even opmerken, o doorluchtige Voorzitter-Leider, dat die ene rattachistische partij heel wat meer stemmen binnenrijft dan jullie (terwijl de eerste partij slechts in Brussel en Wallonië opkomt, niet in heel belgië).

In welke peiling "leeft" het belgicistisch unitarisme? Graag een verwijzing.
Oud 14 september 2005, 16:12   #131
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Het RWF heeft een 30.000 stemmen behaald als ik me niet vergis. Volgens uw maatstaven dus nog altijd niets. Bovendien bestaan ze al drie jaar langer dan de B.U.B..
Hans1 is offline  
Oud 14 september 2005, 16:14   #132
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Marc Wilmots is een Waal. Walen zijn veel meer belgicistisch gezind om de gekende redenen. Misschien kan de BUBbelclub aan gans de Waalse bevolking het erelidmaatschap voorstellen?
Guderian is offline  
Oud 14 september 2005, 16:40   #133
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het RWF heeft een 30.000 stemmen behaald als ik me niet vergis. Volgens uw maatstaven dus nog altijd niets. Bovendien bestaan ze al drie jaar langer dan de B.U.B..
Nergens zeg ik dat de rattachisten monstersscores halen. Wel echter, dat ze het veel beter doen dan de BUB.

Trouwens, u stelde dat er niemand geïnteresseerde was in het rattachisme. Welnu, dan is de logische conclusie dat het belgicisme ook niemand interesseert. U haalt immers nog minder stemmen dan de rattachisten.
Oud 14 september 2005, 16:40   #134
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Marc Wilmots is een Waal. Walen zijn veel meer belgicistisch gezind om de gekende redenen. Misschien kan de BUBbelclub aan gans de Waalse bevolking het erelidmaatschap voorstellen?
Gij zijt gewoon jaloers omdat gij niet in aanmerking komt.
Oud 14 september 2005, 16:58   #135
Piet Hein
Minister

Standaard

Wat een manier om leden te ronselen.
Piet Hein is offline  
Oud 14 september 2005, 17:04   #136
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dat spreekt voor zich![edit]
[size=1]After edit by Guderian on 14-09-2005 at 18:05
Reason:

Citaat:
Dat spreekt voor zich![/size]

Citaat:
Tuurlijk datte![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 14 september 2005 om 17:05.
Guderian is offline  
Oud 14 september 2005, 17:08   #137
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Guderian voor Voorzitter van de B.U.B !
Oud 14 september 2005, 17:49   #138
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Nergens zeg ik dat de rattachisten monstersscores halen. Wel echter, dat ze het veel beter doen dan de BUB.

Trouwens, u stelde dat er niemand geïnteresseerde was in het rattachisme. Welnu, dan is de logische conclusie dat het belgicisme ook niemand interesseert. U haalt immers nog minder stemmen dan de rattachisten.
De communisten behalen ook nog meer stemmen dan de B.U.B., denk ik (het interesseert me nauwelijks wat andere partijen doen). Maar wil dat zeggen dat er in België méér communisten zijn dan unitaristen en unie-federalisten? Nee, natuurlijk niet. Wij hebben een grote basis bij de bevolking, alleen kennen de mensen ons nog niet.

U bent wel erg hardleers als u dat nu nog altijd niet hebt begrepen.
Hans1 is offline  
Oud 14 september 2005, 18:24   #139
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Neen Hans, JIJ wil niet begrijpen dat alle partijtjes die jij daar opnoemt nauwelijks meer betekenen dan je eigen studentenclub.
Jouw club haalt niet eens het peil van de rattachisten. Het enige verschil met de rattachisten is dat ze niet claimen zoals Hans van de Cauter dat ze 'een grote basis bij de bevolking hebben'.
Oud 14 september 2005, 19:34   #140
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Neen Hans, JIJ wil niet begrijpen dat alle partijtjes die jij daar opnoemt nauwelijks meer betekenen dan je eigen studentenclub.
Jouw club haalt niet eens het peil van de rattachisten. Het enige verschil met de rattachisten is dat ze niet claimen zoals Hans van de Cauter dat ze 'een grote basis bij de bevolking hebben'.
Sorry maar er zijn die studies die toch nog altijd staven dat er wel een basis is voor de BUB maar niet voor het RWF bvb. daar kan je niet omheen.

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100
A is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be