![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat doe ik maar al te graag?
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamsonvriendelijk ( en ondankbaar) zijn, Yann.
Vlaamsonvriendelijk omdat dit zo lijkt te horen voor een BUBber en ondankbaar omdat ik jullie schandaaltopic van de pagina liet verdwijnen. Pffffffft, moeilijk van begrip zijn die jongens toch...
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Wij zijn niet "Vlaamsonvriendelijk", hooguit "flamingantischonvriendelijk" en dat is niet hetzelfde !
![]() En als de flaminganten meer naar de meerderheid van de Belgen zouden luisteren, moeten we zelfs helemaal niet meer onvriendelijk zijn ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En �*ls het nu nog zinnige uitkraamsels waren maar hun bijdragen bestonden hoofdzakelijk uit het tentoonspreiden van Vlamingenhaat. Of zijn flaminganten en Vlaams-nationalisten geen Vlamingen, misschien? Zijn dat dan allemaal racisten en fascisten zoals jij en je geestesgenoten laten uitschijnen? Wees dus vooral niet verwonderd dat je uiteindelijk van hetzelfde laken dat jij uitkoos een pak krijgt aangemeten.
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tevergeefs....
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag dan een verwijzing naar een of andere nota van de VRT. Ik heb echter het sterke vermoeden dat u de vraag links zult laten liggen, daar er gewoon geen "quotum" bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Kijk eens in het decreet van de VRT van 25.01.1995 (art. 27 ter § 9) en dan spreken we elkaar nog eens: aandacht op de VRT in het voordeel van de in het Vlaams parlement vertegenwoordigde partijen voor de helft proportioneel en voor de helft gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Mooi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien moeten jullie ook maar een goedgeklede homofiel als lijsttrekker nemen...
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Op wat slaat dat belachelijk antwoord nu
![]() Het is in uw land dat zo'n man de kans krijgt. Enfin, daar is de media tenminste objectiever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met uw bovenstaande uitspraak toont u trouwens ook een enorm gebrek aan respect voor de Nederlandse kiezer. Breeddenkend zei u? Wat een grap toch. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat Tacitus juist met lof sprak over Nederland. Ik heb ook veel bewondering voor de Nederlanders want over het algemeen (op enkele slecht ingelichte uitzonderingen na) respecteren zij België en de Belgen erg veel. Dank U, Nederland ! Samen maken we Europa sterk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
btw ; ook engeland had een leeuw in zijn wapen .
![]() |
![]() |
#135 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik wacht nu echt wel op een reactie waarin ik belachelijk wordt genoemd en u me weer eens de les gaat proberen lezen of zeggen dat ik "mijn" geschiedenis niet goed ken .
![]() |
![]() |
#136 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nog iets , ik ving een gerucht op dat toch wel heel raar klonk . De VLAAMSE leeuw zou naar vlaanderen gekomen zijn nadat een paar van die vlaamse kruisvaarders in t heilige land een banier veroverd hadden met daarop een leeuw . ( met andere woorden om nu eens echt over t blok te beginnen . De vlag waar ge zo aan gehecht zijt = zwarte leeuw op goud veld , zou uit "den vreemde " gekomen zijn . ===> Ruikt serieus naar afkijken ende plagiaat . Plus dat ze dan nog van bij de moslims komt . Niet echt de mensen waar het blok mee op schijnt te schieten . ) Nogmaals , diet is niet iets dat ik verzonnen heb . Het is een gerucht . Ik wou het gewoon melden om te zien of er reactie zou op komen . ![]() ik vben benieuwd
![]() |
![]() |
#137 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En dat domino effect , komaan , vergeet het . We zijn hier geen gezelschapspelleken aan het spelen . ( alhoewel soms lijk het MENS ERGER JE NIET ) THE TRUTH IS OUT THERE ... SOMEWHERE !
![]() |
![]() |
#139 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
( vergeef mij de spellingsfouten , doorluchtige kenner )
![]() |
![]() |
#140 |
Vreemdeling
|
![]() TROUWENS , bij wijze van afsluiter , NEN ECHTE HIT ZAL DIE VLAAMSE LEEUW TOCH NIET WORDEN .