![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Schepen
|
![]() [quote="Paulus de Boskabouter"][quote="fernand"][quote="filosoof"][quote="sato"]
Citaat:
Van de antiglobalisten die ramen ingooien van huizen en auto's, en vuurtje stoken met andermans goed. Noem nu eens één schandaal van de afgelopen 50 jaar waarin het VB de hand heeft, gewoon één is voldoende. Niet wat ze zeggen of schrijven, maar wat ze daadwerkelijk misdaan hebben. En leg dat eens tegenover de schandalen, moord, corruptie en genocide dewelke de zichzelf democratisch noemende partijen en het koningshuis schuldig hebben gemaakt in de afgelopen 50 jaar. Bent u nu wakker?
![]() |
![]() |
#123 |
Vreemdeling
|
![]() eichman was ne nazi zo eene die veel mensen heeft laten vermoorden en da schild trekt wel enorm op een hakenkruis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="PO"][quote="Paulus de Boskabouter"][quote="fernand"][quote="filosoof"]
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Vreemdeling
|
![]() [quote="fernand"][quote="PO"][quote="Paulus de Boskabouter"][quote="fernand"]
Citaat:
Philip Dewinter kunnen vastpraten,ook al is het verwerpelijk wat hij zegt. Ik denk dat veel partijen toch wel heimelijk jaloers zijn op de trukendoos van het Blok. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="Pinehole"][quote="fernand"][quote="PO"][quote="Paulus de Boskabouter"]
Citaat:
Ik heb een andere trukendoos gezien, bij de benoeming van Patrick Janssens, een man waar een onderzoek nog lopende is. Dat is eens een trukendoos. Ik herinner mij nog dat er een verzoek was tot het opheffen van de parlementaire onschenbaarheid van de heer Filip Dewinter. Aangaande een "zogenaamd" vluchtmisdrijf. De onschendbaarheid werd hééél vlug opgegeven. Ik hoop wanneer het voor Patrick aangevraagd wordt dit ook héééél vlug gebeurdt. Maar laat mij toe, daar zeker mijn twijfels over te hebben. |
|||||
![]() |
![]() |