Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2005, 09:54   #121
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
Mijn oprechte deelneming aan de familieleden voor het heengaan van onze grote Vlaamse nationalistische kameraad !

Hopelijk krijgt zijn strijd ook in de toekomst verdere opvolging. Maar daar twijfel ik eigenlijk geen seconde aan.
hopelijk brandt de ziel van deze smerige nazist heel lang in de ergste hel...
en ook zijn bewieroker de president-voor-het-leven van de vlaamse stank...

het trauma mij als peuter door zijn geestesgenoten, van welke slag ook VNV, SS Vlaanderen en al die andere nazistische groepen en groepjes, bezorgt mij nog steeds nachtmerries...

geen enkele doelstelling, van welke aard dan ook, verrechtvaardigt de aktie van dat krapuul....
Oud 4 oktober 2005, 10:28   #122
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Zijne enige bezigheid beperkte zich tot pinten zuipen en para-militaire weekends voor zijn vechtjassen vh VMO organiseren in de Ardennen.
Verlies er dus geen tijd mee.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 10:44   #123
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Verlies er dus geen tijd mee.
Dat je die opmerking maakt, siert je !! Spijtig genoeg ben je één vd zeer weinige uitzonderingen binnen het VB.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:25   #124
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Een Vlaamse hooligan is dood

een kleurrijk figuur uit het wereldje van de rechtse Vlaams-nationalistische splintergroepjes die de "Vlaamse zaak" in de loop der jaren onnoemlijk veel kwaad hebben gedaan

Het is op zijn zachtst veelbetekenend dat er gisteren zelfs bij Vlaams Belang geen eresaluut afkon.

Eind vorig jaar haalde hij nog even het nieuws met een schimmig verhaal waarbij hij het lijk van de Nederlandse geëxecuteerde collaborateur Anton Mussert zou hebben opgegraven in Den Haag, om de NSB-voorman op een onbekende plaats in Vlaanderen te herbegraven.

Tijdens de oorlog verzeilde Eriksson bij de Hitlerjeugd Vlaanderen. Zijn fascistische en antisemitische uitlatingen waren legendarisch maar weinig doordacht. Hij blonk tevens uit in het ontkennen van de georganiseerde volkerenmoord op de joden. Voor hem hadden de Duitsers slechts een fout begaan: de oorlog verliezen. De gewezen beroepsmlitair encafébaas was vooral een man van de actie waarbij hij zijn vuisten stevig liet wapperen.

Bron: De Standaard

Geen groot verlies als ik dit hier lees.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:36   #125
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

Ziekelijk , de doden nog niet laten rusten !

Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:38   #126
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Hij liet kennelijk de doden ook niet rusten.
Oud 4 oktober 2005, 13:38   #127
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eriksson deed dat zelf ook niet. Hij heeft zeker twee lijken opgegraven, een tijd verborgen en dan weer herbegraven. Ik heb het hier over de stoffelijke resten van Staf de Clercq en Cyriel Verschaeve.
Oud 4 oktober 2005, 13:41   #128
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Eriksson deed dat zelf ook niet. Hij heeft zeker twee lijken opgegraven, een tijd verborgen en dan weer herbegraven. Ik heb het hier over de stoffelijke resten van Staf de Clercq en Cyriel Verschaeve.
en welke was de redenen ?
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 13:42   #129
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en welke was de redenen ?
hen een fatsoenlijke rustplaats bezorgen ...
Oud 4 oktober 2005, 13:51   #130
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Onze Vlaams-nationalistische democraten van het VB lijken behoorlijk nerveus te worden. Ze spelen vanavond een toffe film. Zou je niet beter TV kijken dan op de forums rond te hangen?
ik had gisteren nog een vergadering... iets gemist [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ancapa on 04-10-2005 at 14:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Onze Vlaams-nationalistische democraten van het VB lijken behoorlijk nerveus te worden. Ze spelen vanavond een toffe film. Zou je niet beter TV kijken dan op de forums rond te hangen?
ik had gisteren nog een vergadering... iets gemist [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
ik had gisteren nog een vegadering... iets gemist [/size]
[/edit]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 4 oktober 2005 om 13:51.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 13:52   #131
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
hen een fatsoenlijke rustplaats bezorgen ...
op VLAAMSE bodem...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 13:54   #132
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijl Uilenspiegel
Niet dat ik sympatie koester voor Bert Eriksson verre van; een ding is me toch bijgebleven toen met de kwestie Voeren. De Vlaamse bendeleider in de bak, de Waalse in het parlement. Hoewel ze allebei leider waren van een bende knokploegen.
Feit is echter dat Voeren nu een Vlaams burgemeester heeft en dit dankzij het gemeentelijk stemrecht voor vreemdelingen, een maatregel waar Eriksson en de zijnen altijd tegen waren. Voor alle duidelijkheid: de idioten van Retour �* Liège horen inderdaad niet in het parlement, noch in gelijk welke andere openbare instelling.
Oud 4 oktober 2005, 13:57   #133
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Je was steeds tot haten bereid
vechtend de winnaar te zijn ten allen tijd.
Je roept de militant "Sla dood !"
Zo bereide storm in 't hatende hart

Gij leidde met ijzersterke hand
Je was onze leider, stichter van menig brand
Dankbaarheid, vechtlust ideaal van geweld
Met God op je plaats van gelijk

Verknechting, tegenstand, wrok en haat
Maakten van een volk kannonnenvlees en slaaf
Honderden zijn gekomen en gegaan
Zo is menig volk in haat wel vergaan

(Vrije bewerking van gedicht in bericht 1)
Oud 4 oktober 2005, 16:12   #134
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot nader order is dit forum nog altijd niet het expliciete eigendom van het Vlaams Belang, ook al denk jij daar graag anders over.
Dit forum is onafhankelijk, daat heb helemaal geen problemen me in tegenstelling tot types die de moderatoren verwijten om rechtse sympathiën te hebben
Oud 4 oktober 2005, 16:17   #135
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"politiek gevangene" . Sinds wanneer is de "fürher" van een ordinaire extreemrechtse privé militie die hoofdzakelijk uit domme vechtjassen bestond, een politiek gevangene ?? What a good laugh
moest één van je linkse langharige vriendjes opgepakt worden, stond je moord en brand te schreeuwen aan het bewuste huis van bewaring. Maarja blijkbaar hebben alleen linkse martelaren recht op het label "politiek gevangene"
Oud 4 oktober 2005, 16:23   #136
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Beste Garfield,

Elke zich respecterende staat kan niet dulden dat er op zijn grondgebied iemand een privé gewapende macht organizeerd. Er werd keurig op democratische wijze een wet opgesteld om dit expliciet te verbieden en als er dan iemand die wet overtreed en in de gevangenis terecht komt is die persoon allerminst een
politieke gevangene. De mensen van de CCC die bommetjes gooiden waren ook geen politieke gevangenen... Grote woorden voor niets...
Oud 4 oktober 2005, 17:00   #137
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Onder zijn bevel heeft de VMO ooit in Diksmuide een aantal Britse neonazi's buitengegooid omdat deze amok wensten te maken toen Ierse nationalistische liederen werden gezongen.
Heb ik ook gehoord.
Oud 4 oktober 2005, 17:03   #138
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Vannacht is kameraad Bert Eriksson,
Kameraad ???
Moet dat niet 'tovaritsj' zijn?

Moest je nog eens benadrukken dat communisme en fascisme twee loten van dezelfde onderdrukkende boom zijn?

Tssss....

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 17:17   #139
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Zeg, Guderian, sinds wanneer gebruik jij afbeeldingen van de site van LSP om ode te brengen aan je grote idool. Die foto's komen van de site van Blokbuster!
Alvast bedankt voor het aangeboden fotomateriaal, meestal het enige zinvolle op jullie site.

Citaat:
Overigens, ik ben blij dat we eindelijk van dat nazi-zwijn af zijn.
Kijk eens aan, en dat gaat dan betogen voor meer verdraagzaamheid!
Citaat:
Ik ben normaal niet iemand die aan lijkenpikkerij doet, maar voor VMO-bertje maak ik echt wel een uitzondering.
Je weet blijkbaar niet wat lijkenpikkerij wil zeggen.

Citaat:
Drink er eentje op de heenvaart van de "grote vlaamse leider - volgens Dewinter"
Doen we vanavond ook, op een behouden thuiskomst van leider Eriksson in "Walhalla"! 8)[edit]
[size=1]After edit by Guderian on 04-10-2005 at 18:18
Reason:

Citaat:
Zeg, Guderian, sinds wanneer gebruik jij afbeeldingen van de site van LSP om ode te brengen aan je grote idool. Die foto's komen van de site van Blokbuster!
Alvast bedankt voor het aangeboden fotomateriaal, meestal het enige zinvolle op jullie site.

Citaat:
Citaat:
Ik ben normaal niet iemand die aan lijkenpikkerij doet, maar voor VMO-bertje maak ik echt wel een uitzondering.

Citaat:
Drink er eentje op de heenvaart van de "grote vlaamse leider - volgens Dewinter"
Doen we vanavond ook, op een behouden thuiskomst van leider Eriksson in "Walhalla"! 8)[/size]

Citaat:

Citaat:
Citaat:

Citaat:
Doen we vanavond ook, op een behouden thuiskomst van Bert in "Walhalla"! 8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 4 oktober 2005 om 17:18.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 17:24   #140
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw methode : "Iedereen die het met mij oneens is, is een domoor" heeft een baard van hier tot Tokio, en maakt alles behalve indruk.
De waarheid hoeft geen indruk te maken om gezegd te mogen worden. Je bent een dommerik, uw postings zijn meestal twee zinnen lang en bevatten zeer vaak scheldpartijen. Van inhoudelijk werk gestoeld op kennis en feiten hebben we van uwentwege nog maar zeer weinig gezien. Maar soit, u doet maar hoor, graag zelfs...

Citaat:
Kijk eens aan, hoe aandoenlijk..........ze hadden een hulpcomité. Moet ik nu een potje gaan huilen, of een minuut stilte houden ??
Neen, u moet nu geld storten aan de radicale Vlaamse Beweging!
Citaat:
Het verandert niets aan het feit, dat het VMO tuig van de richel van het ergste soort was.
8)
Jouw "feiten" zijn de realiteit nog niet. Maar ik kan uw reactie best begrijpen hoor, tenslotte ruimde de VMO meermaals de vuiligheid van uw soortgenoten op, zoals boekhandel 'de Rode Mol' (tiens, ze weten hun namen goed te kiezen die commies! )[edit]
[size=1]After edit by Guderian on 04-10-2005 at 18:33
Reason:

Citaat:
Jouw methode : "Iedereen die het met mij oneens is, is een domoor" heeft een baard van hier tot Tokio, en maakt alles behalve indruk.
De waarheid hoeft geen indruk te maken om gezegd te mogen worden. Je bent een dommerik, uw postings zijn meestal twee zinnen lang en bevatten zeer vaak scheldpartijen. Van inhoudelijk werk gestoeld op kennis en feiten hebben we van uwentwege nog maar zeer weinig gezien. Maar soit, u doet maar hoor, graag zelfs...

Citaat:
Kijk eens aan, hoe aandoenlijk..........ze hadden een hulpcomité. Moet ik nu een potje gaan huilen, of een minuut stilte houden ??
Citaat:
Het verandert niets aan het feit, dat het VMO tuig van de richel van het ergste soort was.
8)
Jouw "feiten" zijn de realiteit nog niet. Maar ik kan uw reactie best begrijpen hoor, tenslotte ruimde de VMO meermaals de vuiligheid van uw soortgenoten op, zoals boekhandel 'de Rode Mol' (tiens, ze weten hun namen goed te kiezen die commies! )[/size]

Citaat:

Citaat:
Citaat:
8)
Jouw "feiten" zijn de realiteit nog niet. Maar ik kan uw reactie best begrijpen hoor, tenslotte ruimde de VMO meermaals de vuiligheid van uw soortgenoten op, zoals boekhandel 'de Rode Mol' (tiens, ze weten hun namen goed te keizen die commies! )[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 4 oktober 2005 om 17:33.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be