![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat het me weten, ik ben altijd bereid je in de mate van het mogelijke te plezieren. Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
Zeg dat dan hé, jongen, dan weten we het in het vervolg ook. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is helemaal geen insinuatie. Het is een ordinaire persoonlijke aanval.
![]() |
![]() |
#124 | |||||
|
![]() Citaat:
Een volstrekt fascistische methode, overigens. ![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 oktober 2005 om 13:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo is dat. Een officiele bondgenoot blijft, ook al is het een moslimland, een bondgenoot. Tot spijt van uw soort,wellicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
verdrukking en neo-kolonisatie kotsbeu zijn nadat ze met handen en voeten gebonden zijn en van ons afhankelijk gemaakt ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vind het heel erg wat die mensen daar nu door maken en ze hebben hulp nodig maar kan ik kan zeker de reactie begrijpen van de mensen van ons land .
Eerst hoor je dat er geen geld meer is voor de pensioenen en dan hoor je dat er geld wordt weg gegeven naar pakistan en het gaat hier wel om totaal van 375.000 euro dat Belgie geeft . Men moet ook zien dat we in de toekomst nog wel geld kunnen weg geven of wat gaat men doen blijven geven ook al leven er meer en meer mensen in armoede . Het geld geraakt hier ook op hoor . Ik denk dat er nog wel andere mogelijkheden zijn en veel rijkere landen dan wij. Monaco bv daar mag je niet binnen voor je een bepaalde soms geld verdient elke maand dat noem ik een vorm van racisme en schenken die geld want daar wonen de rijkste op aarde . Ook een inzamel aktie zou niet slecht zijn dan geeft degen die wil en die kan missen en levert meestal ook meer op . Nee de realiteit is dat onze staat niet het geld dat evengoed naar onze armen kan gegeven worden kan blijven weg geven want zo wordt onze put dieper en dieper . en eindigen we zoals andere arme landen . Vergeet niet dat al het geld naar ginder gaat en bijna alle spullen ginder worden aangekocht fleurt hun economie wel op en de onze verdort .[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door bie6601 : 14 oktober 2005 om 10:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Burger
|
![]() belgie zit zelf dik in de (financieele) miserie !
de begroting klopt NIET ! waar komt dat geld vandaan welke men o.a. aan een wereld bedreigende islamstaat gaat schenken ?? hoe kan men van een TEKORT gratis weggeven OVERSCHOT ??? vergeet men o.a. hoe islamterroristen (bin laden & c°) onder 1 hoedje spelen met pakistan welke hun bescherming en onderdak bied ? waarom gaat pakistan niet aankloppen voor hulp bij haar islamregime gezinden ? belgie pretendeert voor de ganse wereld PLEEGZUSTER BLOEDWIJN in het kwadraat te spelen ! er kan geen ramp te ver zijn of belgie draaft op en strooit met belastingsgeldsommen,waarvan ze het eigenlijke geld niet in hun bezit hebben ! "we geven nu xxxxxxxx EURO weg en we zien later wel hoe we dat oplossen" is het devies van een regering welke (financieel) niet meer weet van welk hout pijlen maken.
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() John,
Voor zover ik weet is Pakistan een militair regime, geen religieus. Het regime wil de VS te vriend houden en jaagt dus op islam terroristen, wat het regime er nog gehater op maakt trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 ouwe BEF per belgische kop, reeds voorzien in de begroting aan ontwikkelingshulp, en moe ze zien janken mannekes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Burger
|
![]() -men bouwt hotels tot bijna juist IN ZEE. (tsunami)
-men veegt vierkant zijn voeten aan bouwvoorschriften in gebieden waar de seismologie begrippen nog aktief zijn (aardbeving & aardschok) -men laat enorme gebieden ontbossen.ter meerder profijt van eenieder krimineel gespuis(overstromingen) -men verwaarloost langs alle kanten de normen voor landbouw (droogte & hongersnood) maar... geen nood BELGIE,uw reddende (gevallen ?!) engel zal u dra ter hulp snellen,kwistig met geld rondstrooiend,en driekleurige vodjes uitdelende. zouden allemaal die parasiterende profitlandjes eigenlijk wel weten wie is,wat is en waar belgie ligt ?
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en nu ... Wie investeerd in die hotels die praktisch in zee staan ? ![]() Wie heeft de lokale bevolking deftig onderwijs over de noodzakelijke landbouwtechnieken ? ![]() Think ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
als jij er dan zo over denkt er zijn nog genoeg daklozen waar je je loon kan ene geven ook al moet je zelf eten en rekeningen betalen maar andere helpen is toch belangrijker he . Want daar komt het wel op neer he ze geven liever 375.000 euro uit naar pakistan dan hun eigen daklozen burgers te helpen |
|
![]() |
![]() |