![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een troep!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Copyright 1960 by Kurt Singer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Inderdaad, maar men kan zich afvragen wat is nu het ergste Schweinerei : den Dolf zijn kliek of die van vadertje Stalin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Mijn referenties dateren van 2003, Simon Sebag Montefiore, The Court of the Red Star, de archieven van het Politburo heeft hij kunnen inkijken zonder problemen, ze zijn nu publiek, in tegenstelling tot de "vrijheid" van de Kroetsjev-jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met de aanhalingstekens suggereert U dat Singer een onbetrouwbare bron zou zijn. Mag ik dan U met uw interpretatie van Montefiore in twijfel trekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laatst gewijzigd door Foreigner : 18 januari 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Uw bron dateert van 45 jaar geleden. Alsof geschiedenisschrijving statisch zou zijn ... Sinds 1960 zijn er talrijke bronnen toegankelijk geworden, waar Singer geen toegang tot had. Moeten we die dan verwerpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Is die goed? ik heb dat boek in handen gehad, maar heb uiteindelijk voor een werk van Roy Medvedev gekozen.
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Ayn Rand is een vrouw mijn beste; maar niettemin een geschift mens dat tegelijkertijd kapitalisme promootte én het recht van de sterkste afzwoer...
![]() |
#133 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
V.w.b. je laatste opmerking: Doet Verhofstadt dat ook niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Althans... dat is wat die persoon beweert. In Brussel blazen ze hun ego's nogal eens meer buiten proporties. Daar is iemand met tv nog steeds een patron de cinema. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte Arier is:
1. Net zo groot als Goebbels. 2. Net zo blond als Hitler. 3. Net zo slank als Göring. 4. Houdt net zoveel van vrouwen als Röhm. 5. En is net zo nuchter als Robert Lay.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 28 januari 2006 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Schepen
|
![]() Ik vind deze bijdrage mooi, dus des te vervelender dat ik niet alle vergelijkingen begrijp. Kunt u mij svp nr. 4 en 5 nog uitleggen ? Dan kan ik de gehele post savoueren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() http://www.q.co.za/2001/2002/06/05-pastout.html
D�*t voor Rohm.... Laatst gewijzigd door filosoof : 31 januari 2006 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2: Hitler van groter maar had eveneens donker haar. 3: Goering was verworden tot een vadsige vent 4: Rohm was homosexueel. 5: Lay ken ik niet. Zal wel Ley zijn geweest. Bruut en dronkenlap. Uit wat ik me van de rassenleer van de Nazi's herinner waren Germanen lang, slank, blond, langschedelig hoofd en voldeden zowel lichaam als hoofd aan bepaalde meetkundige eisen. Geen van bovenstaanden voldeed daaraan. Hitler besefte heel goed dat het Duitse volk daar veelal niet aan voldeed en probeerde een nieuw Germaans ras te kweken middels Organisation Lebensborn. Daarbij werden vrouwen en mannen die wel aan de eisen voldeden uitgenodigd om kinderen te produceren die de kenmerken volledig bezaten. Deelneming aan het project werd als een eer beschouwd. De echtgenoten van de dames en echtgenotes van de heren werden geacht niet op de hoogte te zijn van de 'bijdrage' van hun partners. De nazaten werden na de oorlog smalend 'Hitlerskinderen' genoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien wat bazel je over Germanen, men sprak in het Rijk over Ariërs wat een veel bredere term is dan Germanen. Citaat:
Al te vaak wordt de buitengewoon humane organisatie "lebensborn"herleid tot een of andere kweekfabriek voor het perfecte arische ras. Dit is simpelweg niet waar. Levensborn was niet voor niets de enige NSDAP-organisatie die in Neurenberg werd vrijgesproken. De Amerikanen wilden zelfs een soortgelijke organisatie uitbouwen in de USA, maar dit ging niet door omdat de mensen achter "Lebensborn" weigerden mee te werken met de yankee-plutocraten. Wat was "lebensborn" dan wel? "lebensborn" was er voor de de vrouwen en familieleden van de SS en de Duitse politie en ook voor alleenstaande moeders die nood hadden aan bescherming. Enige voorwaarde voor opname was een bewijs van gezondheid, en de Arische afstamming (tot 3 generaties) van beide ouders. Als de alleenstaande moeder na de geboorte de middelen had om voor haar kind te zorgen mocht ze het meenemen.. Kon de moeder of haar familie het kind niet de nodige zorg bieden zocht "Lebensborn" een pleeggezin voor de kleine spruit, MET toestemming van de moeder !!! Op alle mogelijke manieren hielp "lebensborn" de moeder en haar kind (oa. het zoeken van werk, zodat de moeder in het levensonderhoud kon voorzien voor haar en haar kind ). Zo zie je maar dat de waarheid iets anders is dan hollywood-propaganda. |
||
![]() |
![]() |