![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Ik zal mee hopen maar vermoedenlijk zal dit per ongeluk niet te repareren zijn vrees ik ...is iets Antwerps denk k kweetni
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij echte Antwerpenaar Duncan?
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Erger ...ja ik ben geboren in groot Antwerpen moh op den buitenwijk - Kapellen...das daar waar der dure woningen zijn & zo
![]() Erg hé kweet het ![]() Wa verstaat ge onder nen echten Antwerpenaar ?! Laatst gewijzigd door duncan : 19 maart 2006 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Van kapellen das GGGGGGGGGRRRRRRRRRRROOOOOOOOOTTTTTT Antwerpen ![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() hmmm grote namen senjeur hmmm ( stapt van zen paard af )
Buigt nederig ...mé knipoog lol Inderdaad zoals ik al schreef groot Antwerpen ...van de kant waar dat er velden en polderland schappen zijn en daar achter Doel enzo iddd . Den coté van Willy Vadersteen ( may he rest in peace ) Kalmthoutse Heide enz... +- 30 minuten fietse en ge zijt in Nederland ![]() Nu woon ik weeral tijdenlijk te Deurne dervoor wast Antwerpen Noord en was ik effe senjeur nu zen ik wer Deurnenaar ( belgisch want ge hebt hollands ook) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerst ging er "direct" iets aan gedaan worden om die posts terug te plaatsen. Daarna ging het iets langer duren, wegens "te druk." Nog iets later was het ineens, "niet meer priotair". En nu "hoop" jij dat we ze ooit nog terug gaan zien? Nu ja, "hoop" doet leven, zekers. ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen natuurlijk een backup van voor de crash terugplaatsen maar dan staat het forum weer een maandje of twee terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Administrator
|
![]() We kunnen het terugplaatsen. Maar het gaat wel om een aantal werkuren. Aangezien we allemaal vrijwilligers zijn, is de beschikbare tijd beperkt. En uiteindelijk gaat het hier om oudere berichten. Belangrijker is dat het forum in zijn geheel blijft draaien en dat de discussie mogelijk blijft. Eerlijk gezegd: terugzetten van die berichten lijkt me minder prioritair.
Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat de moderators de interessantste threads per opbod aanbieden. Bijvoorbeeld: laat degenen die ze missen iets terugdoen - evt. geld betalen - voor het terugkrijgen van hun geliefde collectors items. (Misschien kan de prijs stijgen per week dat het terugzetten wordt uitgesteld - het aantal items dat gemist wordt daalt natuurlijk evenredig met dat uitstel, dus op den duur denk ik dat er nog een 10-tal overblijven waar sommige forumgebruikers veel voor over hebben om ze opnieuw geactiveerd te zien - of zou dat pas mediamanipulatie zijn?) ![]()
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 22 maart 2006 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Geeft die threads aan de armen dan kunnen jullie even niks doen en werken der eens andere... gasten lol
![]() Ik stel me alvast kandidaat maar dan wel betalend ...goei idee salmon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Gouverneur
|
![]() Waarom krijg ik opeens een honderdtal franstalige topics (van soc.culture.belgium) te zien als ik op "Nieuwe berichten" klik ? Foutje of ben ik weer nie op de hoogte van iets.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Nu ni meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik durf het bijna niet te vragen, maar zal er nog iets gebeuren i.v.m. die verdwenen posts van begin januari? Niet dat het me iets kan schelen, behalve dan de forumquiz natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Administrator
|
![]() Normaalgezien wel. Maar ik vrees dat je nog even zal moeten wachten. We zijn nogal druk bezig
![]() Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() en waarom is die congo-topic nog niet terug!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() eeuuh, het was niet mij niet te doen om die topic hoor. Ik wou zonodig parlementsvoorzitter worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn wij, parlementsvoorzitters, met velen?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() met minder dan er Belgische parlementen zijn. Jullie zijn een knelpuntberoep.
![]()
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Is dat hier ook van toepassing?)
|
|
![]() |
![]() |