![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() En voor de pezewevers wil ik nog even stellen dat ik eigenlijk niet van plan was om welke premie dan ook aan te vragen. Maar eens men weet dat men gaat bouwen krijgt men van verschillende zijden (gemeentehuis bvb) brochures en dan rekent men dat wel eens uit.
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoeveel bouwpremies uitbetaald worden ? Ik denk dat het niet veel zal zijn. Ik verdien niet slecht (ik klaag niet) maar van mijn loon alleen zouden wij nooit hebben kunnen bouwen. Mijn vrouw gaat dus werken voor onze bakstenen te betalen. ![]() En vanaf dat men met twee werkt valt men bijna aotomatisch uit de boot. Of men moet alletwee een heel laag inkomen hebben, combineer dat met minimum 4 kinderen eventueel en dan zou men in aanmerking kunnen komen. Maar als men ongeveer dan 1000 euro per maand verdient netto per persoon dan bouwt men niet. Dan kan men zelfs amper genoeg geld bijeenharken voor een bouwgrond.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() De regering heeft gewoon de laatste tijd al duidelijk gemaakt dat ze niets zullen waarmaken van wat ze beloofd hebben en alle goedgelovige burgers die op hen gestemd hebben zullen bedriegen en weeral eens het geld uit onze zakken kloppen. We zitten weer goed met SP.a en VLD, maar kom er is ook goed nieuws, volgens CD&V zal deze regering slechts 1 jaar stand houden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu weeral een accijnsverhoging op sigaretten. Geld nodig ? Nuueeeeh. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Ik kon het ook maar op 1 mogelijke manier interpreteren.
Dus ofwel wou Raf de flauwe plezante uithangen, ofwel snapte hij het inderdaad niet, ofwel was hij te kwader trouw. Voor sommige mensen is het moeilijk om toe te geven dat ook een Vlaams Blokker of Vlaams Blok sympathisant gelijk kan hebben. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Ik breek deze tempel af en zal ze in drie dagen wederop bouwen
![]()
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk geprobeerd, maar u bakt er echt niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() Zelfs ik snapte de juiste bedoeling na 1 keer gelezen te hebben.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat dezelfde clowns er in 1999 ook bij waren, dus voor mij zijn ze bijna 4 jaar bezig. Ze hebben de verkiezingen wat vervroegt. U weet wel waarom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ja de bodem van de staatskas was in zicht. ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Agalev en Ecolo weg, dus twee partijen verdwenen, de vier overige partijen allemaal even groot, jaja, helemaal dezelfde regering.
Dan was de overgang van Dehaene naar Verhofstadt I (kijk, ik kan zijn naam juist schrijven!) ook geen verandering, "volgens u".
![]() |
#136 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Even groot in zetels ongeveer wel, maar NIET in STEMMEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Nou, het aantal zetels hangt af van de bevolkingsdichtheid. Streken waar véél mensen wonen krijgen meer zetels dan streken waar weinig mensen wonen. Mag u me aanduiden waar het ondemocratische precies zit.
Het is misschien niet het best mogelijke systeem, het is zeker niet het slechtste. En in geen geval "ondemocratisch".
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |