![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ver staat het met die Boonen zaak eigenlijk ? Ik dacht dat het VB hem absoluut afkeurde ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB wel, maar VLOTT blijkbaar niet.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja juist van U,Maar dat gaat stemmen kosten als ze zo iemand op de lijst durven te zetten Daar zet ik mijn handtekening onder!!!
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar moet de Cov dan toch het VB overtuigd hebben om het kartel heel te laten. Voor zover ik wist liet het VB uitschijnen het moeilijk te hebben met een kartelpartner die die Boonen op de lijst had.
Edoch... ik herinner me ook dat Lombas me vertelde dat het kartel per gemeente moet worden gesloten, en niet een absoluut VB-VLOTT kartel tout court. (Door de particratie is het echt moeilijk om met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen nog te denken buiten de hokjes van de landelijke partijen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik resumeer even voor al die trouwe volgelingen hier:
1 VLOTT is een open partij, iedereen mag erbij die geen criminele achtergrond heeft en voldoet aan de eisen van de statuten (lidgeld betalen, leeftijd, &c) 2 Het staat meneer Boonen dus vrij om, indien hij geen lid is van een andere partij, lid te worden van VLOTT, hem a priori uit de partij zetten is ondemocratisch 3 Meneer Boonen is daarbij voorzitter van VLOTT-Deurne, omwille van enkele praktische redenen 4 Meneer Boonen is niet aangesproken om lid te worden van de raad van bestuur, omwille van zijn verleden 5 Zoals Jazeker al aangaf, elke partijtak (gemeente, stad, district) moet zelf gesprekken aangaan met een mogelijke kartelpartner, zij staan daar volledig vrij in - er is geen nationaal/deelstatelijk kartel VB-VLOTT |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is wel bekend dat hij een grote rol speelde bij de oplichtingszaak "Spaarselect". Mensen oplichten om daarna even snel een comité voor de gedupeerden op te richten is ronduit hypocriet en crimineel.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is nooit zijn burgerrechten kwijtgeraakt, en jij, gezeten hebbende in een partij, zou moeten weten dat er dan geen enkele gronding is om iemand op democratische wijze de toegang tot een partij te ontzeggen.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ga ik me niet meer moeien met VLOTT. ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 20 maart 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[SIZE=1]Asj ik u bejaal? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[SIZE=1]Asj ik u bejaal? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermist Lombas mag roddelen
![]() Nee ik zeg het niet want het is geen roddel het is een weet,spaarselect is daar klein bier tegen. Lombas je bent jong en dat verklaart je geloof in mensen[SIZE=1] alle mensen?[/SIZE]
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(parafrase) "Wees steeds vriendelijk tegen mensen, en steun hen zoveel je kan zonder je aan hen te binden, lach vriendelijk tegen zij die je minder of meer acht en kijk beredeneerd tegen je gelijken - doe dit zolang men vriendelijk is tegen u, en gooi nooit de eerste steen tenzij je zeker bent dat de baat hoger ligt dan de kost. Wie echter u in het gezicht slaat, en u pijn berokkend, die moet u vernietigen - niet in die zin dat u hem terugslaat en op uw beurt pijn berokkend, maar op zo'n vernietigende manier dat u zeker weet dat hij u nooit meer zal slaan of pijn zal berokkenen." Dat is een waar gedachtegoed.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gouverneur
|
![]() Wat is er dan wel groot bier in vergelijking met Spaarselect?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
2. Praktische redenen zoals het ontbreken van een andere VLOTT'er die kan lezen en schrijven in Deurne waarschijnlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite ligt de bal dus in het kamp van Philip Maes, maar ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Jaja, ik kan lezen, denk ik. In feite leg ik gewoon korrels tussen de toetsen en dan laat ik een kip die pikken en dan hoop ik dat er nuttigs uit voort komt. (En als de kip geen honger heeft dan pak ik een andere hongerige kip.)
Qua engagement zit Boonen goed, maar als ik zo lees wat hij allemaal al heeft uitgespookt... De jaren '30 komen spontaan terug. Ik zal het eens voorleggen aan onze nationale voorzitter. |
![]() |
![]() |