![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie gaat er bepalen of bepaalde gemeenschappen zich al dan niet gedragen, en in aanmerking komen om aanvaard te worden binnen onze maatschappij? De islamitische gemeenschap zal nooit aanvaard worden door Dewinter & Co, ook al gedragen deze mensen zich. Laatst gewijzigd door Carina : 3 februari 2006 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Carina : 3 februari 2006 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam: wil de Islamitische cultuur opdringen aan een Westers land Jodendom: behoudt de eigen cultuur, geïntegreerd in een Westers land. Ik heb nog nooit een Jood iemand weten aanranden. Ik heb nog nooit Joden de boel op stelten zien zetten omwille van de toestand Israël-Palestina. Wat ik al wel heel vaak gezien heb: moslima's die Joods-orthodoxe meisjes in het gezicht spuwen, enkel en alleen omdat ze Joods zijn.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 februari 2006 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() GEheel terzijde hebben we nu al vastgesteld dat "Europa" als staat zich geografisch buiten de grenzen van het continent mag begeven ie; dat het argument van continentale grens geen argument is. Dat er landen lid zijn van de EU met een grote islamietische mindrheid is ook al een gegeven, nu nog een lidstaat met een islamietische meerderheid .. en er is nog hoop voor een zich vreedzaam ontwikkelende mensheid.
Zijn de joden "ons volk" ? Wel - er wonen in onze contreien joden sedert ca. 400 n.C, ze waren altijd een minderheid en ze werden altijd wat scheef bekeken.. & ik zal zeker niet zeggen dat ze zo "Vlaams" zijn als beuling met appelspijs. Maar een opinie dat het antwerpse stadspark "eindelijk" bevrijdt is van vuil vreemd gespuis zoals een oorlogskrant in een artikel van een vlaams journalist wist te melden ligt toch zwaar op mijn volksmaag. Onze maatschappij mag dan al seculier zijn, ik interpreteer seculariteit niet als "onverdraagzaam tegenover godsdiensten", integendeel : seculariteit geeft juist ruimte voor dialoog "njet " is een bekend bolsjewistisch woord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou juist met mijn moeder die verjaard op reis gaan die dag weet je ze wordt 85 jaar. Moet ik haar verjaardag dan vieren op 9 oktober?moet ik mijn reisje met haar dan uitstellen? Ja dat moet want ik heb stemplicht
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik bepaal niet wat voor jou belangrijk is. Overigens, je past zelf toe waar je de Joden van beschuldigt: jij wil per se op 8 oktober gaan stemmen omdat je een reisje hebt op 9 oktober. ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 februari 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee dat reisje wou ik op haar verjaardag 8 oktober maar ik schik mij naar de wet en ik stel uit
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een politieke partij kan nooit haar standpunten selectief toepassen, naargelang de gemeenschap die men al dan niet haat. Het Vlaams Belang maakt van de assimilatie, en het aanpassen aan de Vlaamse normen en waarden een staatszaak. De Joden zijn niet geassimileerd, noch aangepast aan de Vlaamse normen, en waarden die hen door het Vlaams Belang worden opgedrongen. Philip Dewinter & Co verloochenen hierdoor zelf het gedachtengoed van de partij. Enkel een standpunt naleven wanneer het hem/haar uitkomt is hypocriet, en ruikt verdacht veel naar racisme, en het viseren van bepaalde gemeenschappen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben vrij bekend met de Joodse Gemeenschap en ik weet dat deze mensen de Belgische politieke actualiteit op de voet volgen en dat ze respect hebben voor het land waarin ze verblijven. Dat kan niet van iedereen gezegd worden, zeker niet van diegenen die autochtonen uitschelden voor "vuile blanke honden" maar wel meeprofiteren van de sociale zekerheid zonder er iets voor te doen.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kim ik denk niet dat er veel joden B.U.B. stemmen hoor,eerder VLD.VB CD&V ![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat probleem oplossen is toch niet zo moeilijk
1. Toegeven dat men een "foutje" gemaakt heeft en de verkiezingen een week vooruit of achteruit zetten. 2. Nagaan of men een verruiming van het systeem "per brief stemmen" , of apart op voorhand stemmen kan toepassen. Er leven belgen in het buitenland, die ook gaan stemmen een dagje eerder of zo in de ambassades & consulaten, er zullen wel precedenten zijn zeker...
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik zeg niet dat men de verkiezingen per se een dag later moet organiseren (dat was mijn persoonlijke visie ![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Beste Kim, dan kent u weinig of geen Joden.
Ik ben tussen deze mensen opgegroeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja, jij bent overal opgegroeid als het je uitkomt... Waar is de tijd dat je als VB'er zat te kappen op de Islam.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn bekering heeft in eerste instantie alles met mijn persoonlijke geloofsovertuiging te maken. Waarom bekeren hoe langer hoe meer Belgische mannen zich tot de islam? Dit mag echter geen prioritair element zijn. De liefde voor Allah komt op de eerste plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Joodse gemeenschap moet voor een oplossing zorgen, en zich schikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat er veel mannen zijn die zich bekeren tot de islam is nieuw voor mij ![]()
![]() |