![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burgemeester
|
![]() Geachte forumleden;wanneer men praat over de seefhoek,kan ik enkel vaststellen,dat de problemen niet worden opgelost,doch wel verplaatst!
![]() Ik moet eerlijk bekennen,dat het VlaamsBlok op lokaal vlak,binnen mijn gemeente(Deurne-Antwerpen)veel inspanningen leverd(onveiligheidsgevoel,criminaliteit,enz.).Ond anks deze inspanningen,stijgt de criminaliteit binnen mijn gemeente ![]() Hoe kunnen wij deze criminaliteit aanpakken ![]() Buurtcom. blijkt geen resultaat te bieden ![]() Een burgerwacht ![]() ![]() Politie bellen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze testen hoogstens de maximum snelheid van hun wagens,wanneer zij door deze straten rijden ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Gouverneur
|
![]() Het schrijnende van de situatie is dat aangezien de situatie in de Seefhoek zo schrijnend is (al wordt ze met veel plezier ontkend door valse pianospelers) zodat het lijkt alsof de rest van Antwerpen 1 groot hof van plezanterie is.
Nu krijgt de Seefhoek (dankzij het artikel in GVA) een beetje toegestopt (wat straatmeubilair - zodat de dealers zittend hun werk kunnen doen ipv rechtstaan vermoed ik). Eens de storm geluwd is doet men weer niets. Net zoals in de andere probleemwijken. En de problemen in sommige andere wijken in Deurn, Borgerhout, Wilrijk, enz... die worden onder het tapijt geschoven.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk word het straat meubilair toch niet geleverd, ofwel is het s'anderendaags al weg, ofwel moet die "bange blanke man' er zitgeld voor betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ga de situatie niet minimaliseren (of uitvergroten) maar naar wat ik lees pas je goed in het stereotype van de bange blanke man. Altijd geïntimideerd, bang van " criminele bendes" (groepjes allochtonen OF BELGEN) die "dreigend" de omgeving bestaren.
Ook in Lokeren zie je "dreigende" groepjes allochtonen aan het station of de markt, maar ik begrijp niet waarom mij dat bang moet maken. NOOIT ben ik lastig gevallen, noch mijn vrienden (en nee , we lopen niet altijd in meutes). Ik begrijp het onveiligheidsgevoel niet altijd.
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij zal niet veel begrijpen zeker, blijf alles maar verder minimaliseren. Eens gaan je ogen wel open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Verdorie, door al die zever met piano in den topic over Leuven Vlaams vergat ik deze zeer belangrijke topic. Terug van voren zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat denk je van de mensen die dat moeten meemaken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#131 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het is mooi! Mooier toch dan het gezaag van Vlaams-nationalisten met een PH'ke van onder nul ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad Piano, jij brengt het beste wat je al ooit gebracht hebt.
Maar geef eens een eerlijk relaas over de 'Seefhoek', hoe voelen die laatste bange blanke mannen hun nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En piano die vandaag nog couscous gaan eten was in 'den Seefhoek' hij kronkeld voort, om een slang jaloers te maken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() PS Ik ben nog niet zo lang geleden ook marokkaans gaan eten aan de Daregaadplaats (Zurenborg), dus niet zo ver van de Seefhoek en de wijk leek me absoluut géén hel, integendeel, veel aangenamer dan een aantal jaren geleden. Ik ken touwens jonge mensen die er willen gaan wonen. (Ja, Belgen!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Burgemeester
|
![]() Wanneer ik mij niet vergis heeft men een tijd geleden,daar sociale woningen gebouwd.Wanneer deze wijk gevrijwaard wordt van zij die niet geintegreerd zijn,kunnen deze panden ook gebruikt worden als sociale woningen
![]() ![]() Neem mij niet kwalijk piano,maar hoe kan iemand als u de situatie binnen deze wijk correct inschatten,wanneer u steeds achter uw computer zit ![]() U bent niet objectief en oneerlijk;iedereen van vreemde origine is gastvrij,iedereen van vreemde origine moet stemrecht krijgen,enz ![]() ![]() Dit is de keiharde realiteit in Antwerpen(deze komt niet van een stripverzamelaar piano);Men heeft immigranten,die zich perfect hebben weten te integreren.Deze mensen geven openlijk toe,dat zij samen met ons vlamingen het slachtoffer zijn,van zij die niet WILLEN integreren,en naar vlaanderen komen om te provoceren(�* la piano),om te profiteren,en om het systeem op alle vlakken uit te buiten en te misbruiken!
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De problemen in 'den Seefhoek' kunnen alleen opgelost worden via een NULTOLERANTIE, er is geen andere keus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() The PianOla, ik stel toch even de vraag of de Suske en Wiske stichting, daar wel akkoord kunnen mee gaan dat U tekeningen van Willy gebruikt om in een politiek forum te gebruiken.
Ik herinner mij toch dat die geachte "beschermers, van de stichting, het Vlaams Blok voor het gebruik van een "zelfs niet originele" tekening voor de rechtbank brachten. (zouden dat ook mensen zijn met twee maten en gewichten? Of hebt U de rechten gekregen om hun tekeningen te gebruiken in linkse verdedeging??? Dus wanneer U deze tekeningen niet verwijdert mag ik besluiten dat de stichting, tegen de wil van willy, de tekeningen gebruikt voor politieke doeleinden. Nu wacht ik af!!!! Tekeningen weg! Of klacht bij de "correcten" , beschermers van het gedachtengoed! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() Als de mensen in de Seefhoek niet buiten komen is dat niet omdat ze achter hunne compjoeter zitten, want dat hebben die daar niet (kunnen noch lezen noch schrijven), maar gewoon omdat ze met den diarréé zitten van couscous te vreten ! ge blijft op uwe wc-pot plakken als ge dat gegeten hebt !
![]() ![]() ![]()
![]() |
#140 |
Burgemeester
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mij hebben ze als sinjoor steeds wijsgemaakt dat chinezen rijstkakkers zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |