![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wees gerust: die dotatie van het VB wordt binnenkort afgeschaft. Slaap op beide oren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
minder vreemd: misschien bent u wel gewoon een kleine garnaal en dienen uw "projecten" enkel om de papiershredder te voeden, (en de subsidiestromen). Misschien beeldt u zichzelf vanalles in, nl. dat u zo belangrijk bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zit ge met een frustratiekeuh? Kaka die er nie goe uitkomt?
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel gevallen hebben we ons echter niet zoveel te moeien met het budgetbeheer van mensen. Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft alvast het voordeel dat papa de computer niet in beslag kan nemen om sekssites af te struinen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan zou je toch beter, zoals Bobke voorstelt, pc's in bibliotheken ter beschikking stellen (nu ook al beperkt mogelijk, 2x 1u per week dacht ik), zodat je toch een klein beetje toezicht hebt op de mate waarin men de pc gebruikt om de 'digitale kloof' te dichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Nog een kleine noot, btw: ik had vroeger, toen ik in het middelbaar zat, nogal wat van die kansarme vrienden, het enige waar wij een pc voor gebruikten was om duke nukem te spelen en naar die nogal psychedelic visuals uit winamp kijken als we weed gesmoord hadden, de enige 'nuttige informatie' die we op internet zochten was over hoe je het effect van xtc en speed kon maximaliseren (op de fora van bluelight.nu en dergelijke) door te pre-loaden met supplementen uit de bioshop.
![]() ....
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn tijd hadden we geen PC's op de school, eenvoudigweg omdat hij niet bestond. Voor mijn dagelijks werk, planning en secretariaat, zit ik 4 �* 5 uur aan de PC, dit zonder dat ik ooit een uur les gevolgd heb. Ik maak de meest uiteenlopende grafieken, tabellen enz... Waarmee ik wil aantonen dat een eventuele achterstand zeer snel ingehaald is. Het is wel zo dat hoe jonger je ermee begint, hoe rapper je het onder de knie hebt. Maar moet de gemeenschap (lees werkende bevolking) dit betalen? Wij zijn nu al bij één van de zwaarst belaste (op loon) landen ter wereld. Daarbij betalen we ons, op alles wat we kopen, ook nog eens blauw aan taksen.
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |