![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ingeval er geen sprake is van fysieke of mentale handicaps: sollicitatiebewijzen vragen. En werkgevers vragen om degenen die enkel en alleen om het bewijs komen aan te geven. (want zo zijn er heel wat, toen ik zelf werkloos was heb ik zelfs eens meegemaakt dat een werkgever bijna verbaasd was dat ik écht kwam solliciteren, geeft te denken niet?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
wat mij betreft kunt ge ervoor zorgen dat ge uw belastingen op tijd betaald - anders moeten ze u maar nen deurwaarde sturen. Mijnen dop moet er immers op tijd liggen he. allee en ga nu maar rap slapen dan kunt ge morgen terug voor mijnen dop gaan werken !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of zouden die denken dat zulke prietpraat de kansarmen helpt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 februari 2006 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() werkezels die te laf zijn om tegen de echte profiteurs te zagen en dan maar wat moeten afgeven op werklozen die moeten het maar weten
in mijn ogen zijn ze mentaal minderwaardig ik kijk neer op wie neerkijkt op ... in het onderwijs zou men daar al aan moeten werken zwakkerenbashers moeten ze daar publiekelijk te kakken zetten Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 februari 2006 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men maakt het de mens wel moeilijk tegenwoordig.
Twee verschillende verhalen gehoord vandaag; 1) iemand die halftime werkt moet 60'000bfr belastingen bij betalen. Dat bedrag afgetrokken van zijn karig loon maakt dat hij veel beter zou stempelen! 2) iemand die binnenkort werkloos gaat worden (gezinshoofd) die 41'000bfr zal ontvangen en volgend jaar (index en zo) 46'000bfr dus! Die krijgt meer met thuis te zitten dan te gaan werken! Komt er toch op neer dat je tegenwoordig als werkmens er gewoon aan bent voor de moeite nog te werken! Wat dus duidelijk te zien is vermits er geen één nog komt opdagen. En jammer genoeg omdat de huurprijzen en de levensduurte ook al zo hoog is kan je feitelijk ook niet stempelen alleen, als werkmens dan toch niet. De laatste oplossing is; stempelen en in het zwart bijwerken om alle duurte nog iets of wat het hoofd te bieden. En zo zijn we rond! Wat is de schuld? De levensduurte die de gewone normale werkmens chanteert om te frauderen tegen het gevestigde systeem. En wat doen ze er aan? Noppes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet de 'levensduurte'. Een tip: tel op uw volgend loonbriefje eens op wat u de werkgever eigenlijk kost. Vergelijk dit met wat u ervan overhoudt na de afromingen door de staat. Het antwoord op uw vraag ligt daar en nergens anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand die werkloosheidsuitkering opstrijkt maar niet werkzoekend is, is een profiteur en parasiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Awel en ik hoop dat gij goed slaapt wanneer je weer eens hoort over de wachtlijsten bij de gehandicapten of de volgende serie afdankingen in de privé-sector. Mensen zoals jij zijn daar immers rechtstreeks voor verantwoordelijk. Maar prijs u gelukkig, geef het nog 10 jaar op deze manier en er zal in België (als dat dan nog bestaat) niemand meer zijn om uwen dop te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() cfr friedrich nietsche ![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wel, om de Leeuw plezier te doen, een profitariër.... En voor uw clubje zou ik volgende slogan nemen: Hier een beruchte uitspraak van de onsterfelijke ervaringsdeskundige... Van de man die de armen meer kansen gaat geven... Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 28 februari 2006 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10 �* 15 jaar geleden waren de tarieven niet zoveel lager op wat centen na voor de werkmens maar je kon er nog veel meer met doen. Op die manier was werken als werkmens nog rendabel. Nu? Is werken nog rendabel? (als werkmens) Die vraag moeten we ons eerst eens stellen alvorens we beslissen of iemand lui is of wat dan ook. Uiteindelijk heeft de werknemer niks te maken met rsz op zijn loon want of die er nu wel is of hij nu vrijgesteld is, tenslotte krijgt hij dat nooit in handen! (en momenteel lopen er heel erg veel vrijgesteld, enorm veel)
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 februari 2006 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de maatschappij die jij voor ogen hebt zal niet de onze zijn. Wij gaan niet voor een crypto-fascistische werkkampmaatschappij maar voor een rechtvaardige vrije én sociale samenleving. |
|
![]() |
![]() |