![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even 'neutraal' als de Belgische driekleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Waarom niet gewoon iets anders doen: een regionalisering of splitsing van de nummerplaten kleuren gamma? De Bruselaars mogen kiezen tussen een Vlaamse, Waalse of een eigen versie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een man die het volgende zegt hadden we niets anders verwacht. ''Het Nederlands is toch maar een taaltje van achterlijke boeren hoor...'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
(Dit zou vreemd moeten zijn omdat zwart/wit een groter contrast oplevert dan zwart/geel maar het blijkt dat wit 'overstraalt' en geel 'verzacht', dus prettiger voor de ogen.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze moslimbroeders zouden dat wel eens als een zoveelste provocatie kunnen zien. Het is kiezen tussen esthetiek (grijs) en veiligheid (zwart-geel)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat dacht u van de combinatie rood/wit/blauw? Dat is een stuk vrolijker en trekt meteen de aandacht. Zeker in Wallonië ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Ach vriend, uw klacht zal aflopen met een sisser voor u. Uw vrije meningsuiting wordt immers niet beknot, aangezien u niet vervolgd wordt voor uw mening. U heeft alleen geen recht om ze op de TV uit te zenden. Geen enkele partij heeft dat recht. Wat maakt de BUB zo speciaal dat ze dat wel zou mogen hebben?
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Uiteraard heeft elke (traditionele) partij en nationale minderheid dat recht.
Uw laatste vraag werd al vele malen beantwoord. De B.U.B. is de enige partij die de unitaristische en unie-federalistische mening verdedigt, en dat is de mening van 25 �* 40% van de Belgen volgens betrouwbare peilingen, waaronder één van de K.U.L. 1999, door u geciteerd overigens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Waar staat dat zwart op wit geschreven? In uw lege hersenpan?
![]() |
#134 |
|
![]() Dus als ik kan aantonen dat er pakweg 10% liefhebbers zijn van trappistenbieren, dan kan ik op basis daarvan de VRT dwingen die trappistenliefhebbers zendtijd te geven...??? Man man man toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Is dat misschien een belangrijk politiek thema? Wie heeft er hier een lege hersenpan? U vergelijkt appelen met peren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |