![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft de N-VA eigenlijk anders gedaan dan ' wat toeristen vermaakt op de Brugse markt'? Hebben 'we' nu dan wél 'iets gekocht' in de Brusselse rand?
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
voeg de twee samen en de partijpolitieke vlaamse beweging is gemarginaliseerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee partijen waar zoveel kiezers achterstaan blijven marginaliseren kan niet eeuwig blijven doorgaan. Je zou dus beter de democratie verdedigen inplaats van je nog langer door de Belgische kunst van het marginaliseren van de grootste partij te laten intimideren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() de pleidooien van een handvol hardliners, als de NVA zich daar al moet door laten beinvloeden, als de NVA zou samengaan met het VB, barst ze in twee (alle belangrijke kopstukken, het hele kader + de niet-racistische achterban volgen niet, enkel degene die van mening zijn dat ze het racisitische karakter er strategisch moeten bijpakken om tot vlaamse onafhankelijkheid te komen zullen volgen), maar dat is niet erg, dat is namelijk jullie doel, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens, wat is eigenlijk het 'doel' van de 'niet-racistische achterban' waar jij naar verwijst? Is Robert t misschien racistisch? Koen Vermant? Marie-Rose Morel?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2006 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() is het niet duidelijk uit mijn vorige reply dat ik niet geloof in de strategie van een groot (racistisch) kartel? ik geloof in de strategie van de verdeelde invloed van de vu (nva op cd&v, spirit op spa, vu'ers in alle partijen) en dat mag wel traag gaan, maar ik geloof wel dat het werkt op lange termijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 2 maart 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Dat moet ze helemaal niet, niemand pleit daarvoor. We zouden al ruim content zijn als ze zich door haar programma zou laten leiden ipv door het Belgisch belang. Een minimum aan democratische attitude opbrengen zou ook niet mis zijn, maar dat durven we zelfs al niet meer vragen.
Overigens hoeft de NVA helemaal niet samen te gaan om te barsten. En zeker niet in twee. Net als de VU zal de NVA in vele stukjes barsten. BHV en de huidige gebeurtenissen rond lokale kartels zijn voldoende om het gros van de Vlaamsgezinden weg te jagen. Die zullen willens nillens bij het Belang en bij de CD&V terechtkomen. De rest zal zich verspreiden over de VLD, Spirit, Groen... Als de NVA toch niets kan realiseren, kan jij ons dan misschien vertellen waarom we er nog zouden op stemmen? Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 2 maart 2006 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals mijn vragen: Is Robert t racistisch dat hij de N-VA wordt uitgewinkeld? Werden Koen Vermant en Marie-Rose Morel plots racistisch de dag en het uur dat ze van de N-VA naar het VB overstapten? Je blijft maar hameren op dat groot 'racistisch' kartel maar geloof jij nu echt dat de N-VA ooit ook maar iets van haar oorspronkelijke programma zal verwezelnlijken in dat groot 'Vlaams' kartel waar ze nu al zoveel van haar Vlaams-nationalistische pluimen in verloor?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alwaar ze volgens Juan 'de strategie van de verdeelde invloed van de vu (nva op cd&v, spirit op spa, vu'ers in alle partijen) zullen toepassen. En dat mag wel traag gaan, Juan gelooft vast dat dit wél zal werken.... Op lange termijn toch. ![]() Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2006 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() BHV splitsen is héél makkelijk : vorm kieskringen die elk één kandidaat aanwijzen om naar de kamer v; volksvertegenwoordigers af te vaardigen
en kllar is kees ! (Er zijn mogelijkheden zat, je kan ook één enkele nationale kieskring vormen..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beste robert t, Enige posts hierboven zei ik letterlijk : Met het ondertekenen van het charter heeft robert t zijn onslagbrief bij de NVA ondertekend. En wel, zie.... Ik wil niet nalaten mensen als U als model Vlaming te beschouwen in de strijd naar Vlaamse onafhankelijkheid. Uw inspanningen inzake het charter zijn echt lovenswaardig en zie wat het jou heeft opgeleverd.... Sorry robert t, maar in die zin begrijp ik niet goed dat je niet rancuneus bent tov die Nieuwe Vlaamse Wolligheid. Dit heb je niet verdiend. Ik zal niet nalaten om het verhaal 'Wetteren' wereldkundig te maken, waar ik ook maar kan. En weet je, je bent de thuishaven nog niet binnengevaren......mss tot binnenkort!
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is eerder zo dat die vu'ers zich perfect assimileren bij hun nieuwe partij... ga hun stemgedrag maar eens na. |
|
![]() |
![]() |