![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de vergadering van vandaag lag ook al langer vast en ik heb je er verdorie zelf over gemaild. ![]() Citaat:
Citaat:
dat jullie jullie eigen pamfletten uitdelen, en niet het gezamelijk pamflet vind ik minder fijn. nu hangt de unief volgende week vol met verschillende affiches en met een verschillende uitleg, wat voor verwarring zal zorgen. dit terwijl wij net zoveel mogelijk organisaties opzoeken om onze eisen te ondersteunen om een breed gedragen actie te organiseren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Hopelijk wordt het in Antwerpen iets hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is niet minder fijn, dat is zowat de huisstijl van LSP en ALS. Blijkbaar krijgen ze het nooit over hun hart om affiches te plakken of flyers uit te delen die ze zelf niet hebben gemaakt. Ze gaan toch eens dringend een 'hoe werk ik correct in een front'-congres moeten organiseren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() uhu. we moeten die tamme studenten van tegenwoordig maar uit hun kot lokken hé.
zonet op het nieuws zeiden ze dat de villepin zijn plan wel wil bijspijkeren door de periode in te korten. al denk ik niet dat hij daar de acties mee gaat stoppen. en nu we toch een ode aan de studenten brengen, die van Wit-rusland verdienen er ook wel 1: in wit-rusland zouden enkele studentenvertegenwoordigers van BSA opgepakt zijn, samen met een 100-tal anderen, wegens de protesten op het Octoberplein. oa ook Taciana, die eerder dit academiejaar ook al van haar unief werd geflikkerd omdat ze het had gewaagd naar een vergadering van ESIB, de Europese studentenkoepel in Reims te reizen zonder toestemming van de rector. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
http://www.stopusa.be/scripts/texte....gue=2&id=23304 Leve Janoekovitsj! Laatst gewijzigd door Praetorian : 22 maart 2006 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() de waarnemers bij de verkiezingen mochten naar 't schijnt ook niet binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand van de PVDA die mij gauchisme verwijt... Ironie ten top...
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
In Wit-Rusland weten ze hoe laat het is wanneer de EU & Amerika zich willen bemoeien met binnenlandse aangelegenheden. Je kent toch de "Oranje Revolutie" in de Oekraïne? Het was opgezet spel, Joesjenko werd dik betaald door het Westen om de markten te liberaliseren, hij geeft geen r**t om zijn bevolking. Joesjenko was de coalitie tussen het multinationale kapitaal en de fascistische nationalisten. Ik vind het zeer spijtig voor jouw vriendin, maar na deze ervaring wens ik Wit-Rusland geen dergelijk scenario toe. Lukasjenko mag dan niet het typevoorbeeld zijn van democratisch bestuur, ik geloof evenmin dat hij een dictator is. De EU heeft geen problemen met Karimov (Oezbekistan), maar Lukasjenko is dan opeens de boeman. Komaan, ik ben geen kind meer van 7 jaar die dergelijke mediapropaganda slikt. Ik zal het dan als volgt besluiten: als het Westen zich opnieuw bemoeit met een buur van Rusland, louter om kapitaalbelangen, dan is het voor Wit-Rusland beter dat Loekasjenko aan de macht blijft (tenzij je liever het junglekapitalisme wil installeren zoals in Oekraïne). Wanneer er een daadwerkelijk democratisch alternatief zich zou aanbieden, los van een westerse agenda, dan steun ik dat volledig. Laatst gewijzigd door Praetorian : 22 maart 2006 om 02:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, volgens de nieuwe strategie van 'de zachtere lijn' zal elke bolsjeviek wel een gauchist zijn zeker.