![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet België Erdal uitleveren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 58,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
27 | 41,54% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hou me a.u.b. op de hoogte.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() VNV-leider Staf De Clercq zou zeker in aanmerking zijn gekomen voor een uitlevering aan den Haag.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 17 maart 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Staatssecretaris
|
![]() Op de vraag of België Erdal moet uitleveren (als men ze te pakken krijgt tenminste) is mijn antwoord ja. Na haar onstnapping en haar blijk aan gebrek aan respect voor ons rechtssysteem zou dat een gepaste maatregel zijn. Na ons gezichtsverlies tenopzichtte van Turkije is een weigering van uitlevering wel heel ongepast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah morkhoven, ook een pedofiel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu dat we het hier over ridders hebben dacht ik zo => Vervloesem=> Morkhoven=> Pedofelie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is nogal evident dat Erdal moet uitgeleverd worden aan Turkije.
Het is niet omdat een lid van een terroristische organisatie eruit ziet als een lief poepemieke, dat het ook een lief poepemieke is. Volgens mij mag ze nog van geluk spreken dat ze aan Turkije wordt uitgeleverd, en niet aan een staat die geregeerd wordt volgens haar geliefde model en waar ze soortgelijke misdaden heeft begaan...
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen ook iets anders proberen.
We sturen een VN vredesmacht naar Turkije om de mensenrechten en rechten van de Koerden te waarborgen en d�*n leveren we haar uit. Dan slaan we meerdere vliegen in één klap, want er zullen nadien geen DHKCs en PKKs meer nodig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Vermits u blijkbaar niet kunt lezen heeft het weinig zin dat ik u mijn redenen zou uiteenzetten waarom Turkije volgens mij GEEN lid kan worden van de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() Doe maar, waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het u nog niet opgevallen dat er in uw ogen veel mensen rare hersenkronkels hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit wordt leuk ![]() Vertel het es Turkje, welke staat zou dat dan wel zijn ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Mja, VN begint zo'n beetje naar een Volkerenbond af te glijden he ...
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Misdaden in Den Haag en België die mensen uitlevert, ik kan nie goe meer volgen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() de meesten op dit forum zitten met hetzelfde probleem om uw hersensprongen te volgen
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Deze poll lijkt nu ook een sub-peiling ivm het mogelijk EU-lidmaatschap van Turkije op te leveren. Daar zijn bij mijn weten echter reeds verschillende polls over gehouden.
In deze poll zijn de meeste deelnemers in elk geval to the point gebleven. Een verademing. |
![]() |
![]() |