![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zal het als een compliment opnemen dat uw oordeel over iets afhankelijk is van mijn uiteenzetting daaromtrent. Ik leid hieruit af dat u in mij uw meerdere (h)erkent.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou goed kunnen, maar tot een dergelijke conclusie kan ik pas echt komen wanneer ik de redenen voor uw stelling kan lezen. Tot zolang valt er geen oordeel te vellen. Over u noch over uw stelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor u wellicht niet; voor mij des te meer.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stellingen? Waar leest u dan "mijn" stellingen? Ik heb gewoon een aantal vragen over uw stelling gesteld. En bij één vraag ging het fout. Dan wist u geen antwoord en probeerde u de zaak te ontwijken door een tegenvraag te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw "vragen" impliceerden op zich al een stelling, mijnheer. Begrijpt u dat werkelijk niet?
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweert u. Ik hou me gewoon aan de socratische vraagstelling. En zoals al meermaals ondervonden, vallen mensen dan vaak door de mand omdat ze bij een bepaalde vraag het laten afweten. U ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw stelling werd geïmpliceerd in uw vragen.
Laatst gewijzigd door Manuel* : 29 maart 2006 om 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk zijn tactiek wanneer hij niet op een vraag kan antwoorden.
- Piano smijt je in de negeerlijst of bolt het af onder het motto ik heb nog vanalles te doen hier". - De BUB zegt dat het maar om te lachen was. - Manuel begint oeverloos te lullen over iemands stelling, die eigenlijk nooit geplaatst werd. Tja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tja...
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leest niet goed, ik ontwijk geen vraag. Jij begint dus te vitten over onbenulligheden of anderszins op de man te spelen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() U begrijpt het niet goed, uw bijdragen aan dit forum bestaan uit niets anders dat vitten over onbenulligheden of anderszins op de man spelen...
![]() |
#139 |
Schepen
|
![]() En nu begint Plato over zijn wereldbefaamd Atlantis verhaal.
8) Goed opletten hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had nochthans slechts kritiek op uw discussiestijl, niet op uzelf. Uw repliek was dan weer nergens op gebaseerd, en dus op de man gespeeld.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |