![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht altijd dat psychiaters het strikst waren in hun voorschrijfgedrag en dat het net bij psychologen en vooral huisartsen qua rilatine-voorschrijfgedrag de spuigaten durft uit te lopen.
Laatst gewijzigd door netslet : 12 november 2009 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straffen!!!!!!! Filo jongen, een ADHD-er straffen dat kost u hoor.
Bv. 1 van zijn dagelijkse taken is het afwasmachien leegmaken, als dat niet gedaan wordt hoor ik mijn vrouw zeggen:" ... nu leegmaken of geen computer vandaag" dan hou ik mijn hart vast en hoop dat hij onmiddellijk zijn taak aanvat anders weet ik wat de dag gaat brengen en dat ik mijn dochtertje van 4 extra moet beschermen.
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Alvas : 12 november 2009 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dus u bezoekt psychiater, deze probeert u te helpen en geeft u medicatie, u neemt de medicatie niet, uw psych denkt verdorie dat helpt niet en geeft iets anders dat u weer niet neemt en zo verder. Tja en dan zagen dat die psych u steeds andere medicatie voorschreef, hm. Eigenlijk zegt dat meer over u dan over die psych, niet? En nu zouden wij hetzelfde moeten doen en onze kinderen die ADHD hebben al hun kansen op deftig onderwijs moeten ontnemen. Ik zeg u een ADHD-er die zonder pillen naar een normale school gaat wordt na maximum 1 maand buitengegooid, ADHD op of af, geen compassie eruit. Reden: Wij moeten onze andere leerlingen beschermen punt, geen verhaal tegen in te brengen.
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Heu, het is maar een vraag hoor.
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Klopt. Jij zegt: medicatie is nodig om het kind normaal te laten functioneren in deze maatschappij Klopt. Waarom komt er stoom uit je oren?
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben de meeste ouders weinig begrip als hun spruit zonder reden in elkaar geklopt wordt. (ik persoonlijk zou serieus overkoken,... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
U moet zich even in onze plaats stellen als ouder van zulk een kind, is het niet erg genoeg dat heel uw leven in teken staat van ADHD, elke beslissing die u neemt is beïnvloed door die ziekte, op elke uitstap moet ge rekening houden met het feit dat ge een ADHD-er bij hebt en hij waarschijnlijk de familie uitstap zal verknoeien. Wij hebben 6 kinderen en 1 daarvan heeft ADHD. Als ervaringsdeskundige hoef ik niet terecht gewezen worden door onwetenden die denken dat ze "het" kennen. 't Is al. ![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Je moet ook aanvaarden dat er vele abnormale kinderen worden geboren, beschadigd erfelijk materiaal ten gevolge van uitlaatgassen, zware metalen, fabrieken, medicaties ( antidepressiva en andere brol ), moeders die blijven zuipen en roken tijdens zwangerschap,
de voeding tijdens die periode, de vader, het reeds gehad hebben van geslachtsziekten voor de zwangerschap enz.... heeft veel invloed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom het hele rilatine=speed-idee weeral komt bovendrijven en dit terwijl rilatine chemisch gezien veel meer op cocaine gelijkt. Je kan trouwens best wel in aanmerking komen voor de diagnose van ADHD, overheersend aandachtsgestoord type, net als ik. Ik moet het trouwens deels eens zijn met Hoomer in deze: Mij niet gelaten als je geen medicijnen wenst te slikken, maar waarom liegen tegen je psycholoog?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld van zijn lievelingsfrats, ik heb al geschreven dat hij een fervent aanhanger is van de Oosterse cultuur, nu je komt niets vermoedend binnen en plots springt die kerel van achter den hoek met een stok die hij als samoerai zwaard gebruikt, hij slaagt dan en stopt enkele cm voor je gezicht en dat doet hij dan onophoudelijk na elkaar, je moet daar eens staan, stalen zenuwen heb je nodig hoor. Zijn grootste wens is een samoerai zwaard te bezitten, wel moest hij een echt zwaard hebben, hij deed juist hetzelfde hoor maar dan wel met een scherp geslepen zwaard. Geen Rilatine geven om naar school te gaan pffff, ik mag er niet aan denken.
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kheb ook niet gezegt dat ik ADHD heb. Ik heb ADHD vrienden en inderdaad veel buiten gesmeten in het middelbaar en rilatine nam hij(veronderstel ik ) maar toch 2 de jaar geschiedenis in leuven ATM. Ik nam rilatine als een middel om beter te concentreren. Heel veel mensen in men school (zonder ADHD zoals ik ) namen het om beter te kunne leren , op te letten. Kheb da 2 weke genomen op voorschrift psychiater en ik ben, er met gestopt ik vond da echt raar en HEEL opwekkend gevoelde da echt hard . kheb da dan is op gezocht en speed addicts gebruike da als speed :s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() om me daar tege te beschermen heb ik heel snel na het begin een VAPO aangeschaft inverstering 299 Euro . maar ik geef toe de normale joint rook ik ook wel eens . maar Anyways het zou kunnen kheb daar geen info op maar ik ben uiterst voorzichtig :s Ik doe echt liever dit dan drinken :s
|
![]() |
![]() |