![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waarom beginnen mensen te drinken dacht je. Ook alle begrip, maar op een bepaald moment moeten ze een keuze maken. Verder in de afgrond of hun leven terug zelf in handen nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mentaal minderwaardige parasiet chipie
laat grote mensen toch discusieren en ga slapen want morgen moet je weer werken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() er zijn rijken die jointen paffen en ondertussen zitten beleggen en geld verdienen gelijk slijk
olla maar als den arme eens een jointje blowt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() kust allemaal mijn reet - ik wil gewoon een stuk grond waar ik mijne wiet kan kweken
zonder gezever en gemoraliseer v andersarmen over werken werken werken verantwoordelijkheid verantwoordelijkheid verantwoordelijkheid get a life get a job get .... get get get get get get get get get getget get get get get get get get get get get get get get get get get get get getget get get get get get get get get get get get get get get get get get get getget get get get get get get get get get get get get get get get get get get getget get get get get get get get get get .... trainspotting ![]() Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() ...en wat dacht u? of is het niveau nu net weer iets te hoog gegrepen?
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() wat heeft dit nu te maken met rijk of arm. Rijke mensen zijn misschien nog meer kind van de rekening vermits ze zich geen zorgen moeten maken over de financiele kant van de zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Het financiele spreekt onvoorwaardelijk een rol. Mensen met een laag inkomen hebben ongetwijfeld nog meer nadelen omdat het een ferme hap in het budget neemt. Voor mij is het eigenlijk heel de wereld waarin men terecht komt. De joint neemt de hoofdrol, net zoals bij alcoholverslaafden (maar dan met alcohol).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() voor de arme heeft het er net allles mee te maken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() die methode is je niet bekend want anders zou je niet pleiten voor vervolging van cannabis.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() nee is gewoon een pleidooi om niet iedereen te stigmatiseren die blowt omdat het nu eenmaal illegaal is (zoals onze mentaal minderwaardige jan doet ) . vandaar ook legaliseren dus - of maw ontstigmatiseren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() nee is gewoon een pleidooi om niet iedereen te stigmlatiseren die blowt omdat het nu eenmaal illegaal is. vandaar ook legaliseren
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Probeer me me niet mijn eigen vak te leren he. Ik zit al 28 jaar in de branche. Jij hebt er een gedacht over vanuit je eigen ervaring, ik vanuit de ervaring met jongeren met die problemen.
|
![]() |
![]() |