![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Gouverneur
|
![]() Levensgevaarlijk die killer-chocopotten trouwens.
Toen ik overlaatst mijne chocopot leegspoot op mijne BBQ sloeg er een steekvlam uit mijn BBQ. Ik wacht vol spanning op een algemeen verbod. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het een conclusie uit haar obsessie voor spuitbussen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil hier toch effe mee beginnen :
Citaat:
Ik vermoed een combinatie van beide... Ach, het (hij ?) is eigenlijk zo zielig, is het niet? ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() Touché zou ik zeggen.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Toch nieuwe "trend" gezet in deze regering........
vroeger waren "alléén" blondjes dom....... Freya zal haar "coiffure" toch niet geverfd hebben zeker ? ![]()
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem je DAT al "uitschelden"? Sweetheart, you ain't seen nothin' yet! "Intellectuele armoede" is alleen op prullen zoals dit reageren, zonder verder op de inhoud van de rest van de posting te reageren. "Zielig" zei je? Tja...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() QED
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() ha, Freia vandaag op het nieuws gezien. Eigenlijk twee keer. Vanmiddag en 's avonds om half acht.
Ik ben altijd blij als ik Freia zie verschijnen. Dan amuseer ik me altijd kostelijk. Het ging over videoconferencing via GSM. Freia en Fientje (Moerman) stonden tegenover elkaar met zo een GSM in hun handen. Dan kwam Freia met een superintelligente vraag op de proppen. (wijzend naar de GSM) "Als ik hier zo in spreek, hoort zij mij dan aan de overkant??!!" ![]() ![]() In het avondnieuws was hetzelfde beeldfragment te zien, maar hadden ze de stem van de commentator naar voren geschoven zodat deze de ezeldomme opmerking van Freia overstemde. Tja, de VRT zou toch niet willen dat iedereen wist hoe dom Freia werkelijk is, zeker. ![]()
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [size=7]Victory [/size]
![]() Sorry, ik wou je maar pesten, m'n beste Viking. Breedsmoelkikker..kom kom..zo hard vandaag ![]()
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb dat ook gezien. Maar ja, als je mooi bent hoef je niet per se intelligent te zijn, hé? Of je dan op je plaats zit als minister? Da's natuurlijk een andere vraag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Gouverneur
|
![]() Naar ik heb vernomen is ze ook sterk in het opsteken van haar middenvinger naar lastige vragen stellende oppositieleden.
![]() Het helpt toch wel een beetje als je vader minister was en je oompje op de TV werkt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Statenlid
|