Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2003, 10:41   #121
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandemoortele plakt gebruiksaanwijzing op spuitbussen
De spuitbussen met olijfolie van producent Vandemoortele krijgen een sticker waarop een extra gebruiksaanwijzing is afgedrukt. Op die manier wil Vandemoortele elk verkeerd gebruik van de Belolive Spray vermijden. In afwachting zullen alle flessen uit de rekken worden gehaald. Dat heeft Vandemoortele woensdag meegedeeld.
Gisteren besliste minister van Consumentenzaken Freya Van den Bossche (sp.a) om de spuitbussen uit de handel te nemen omdat ze gevaarlijk kunnen zijn wanneer ze op de barbecue gebruikt worden. Volgens Vandemoortele is de kans op verkeerd gebruik van de sprays minimaal, maar om elk risico uit te sluiten, komt er toch een extra sticker. De producent geeft wel toe dat "in de gebruiksaanwijzing één zin eventueel vatbaar zou kunnen zijn voor verkeerde interpretatie". Er staat vermeld dat het product 'ideaal is voor het insmeren van brochetten, groenten, ... voor het gebruik op de barbecue of grill'. "Uiteraard wordt hiermee bedoeld dat de brochetten en groenten ingesmeerd worden vóór ze op de barbecue te leggen", zo schrijft Vandemoortele nog.
De idioten zullen voortaan op de spuitbussen kunnen lezen dat de brochetten en groenten moeten worden ingesmeerd vóór ze op de barbecue liggen.
Oud 24 juli 2003, 11:10   #122
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Vandemoortele plakt gebruiksaanwijzing op spuitbussen
De spuitbussen met olijfolie van producent Vandemoortele krijgen een sticker waarop een extra gebruiksaanwijzing is afgedrukt. Op die manier wil Vandemoortele elk verkeerd gebruik van de Belolive Spray vermijden. In afwachting zullen alle flessen uit de rekken worden gehaald. Dat heeft Vandemoortele woensdag meegedeeld.
Gisteren besliste minister van Consumentenzaken Freya Van den Bossche (sp.a) om de spuitbussen uit de handel te nemen omdat ze gevaarlijk kunnen zijn wanneer ze op de barbecue gebruikt worden. Volgens Vandemoortele is de kans op verkeerd gebruik van de sprays minimaal, maar om elk risico uit te sluiten, komt er toch een extra sticker. De producent geeft wel toe dat "in de gebruiksaanwijzing één zin eventueel vatbaar zou kunnen zijn voor verkeerde interpretatie". Er staat vermeld dat het product 'ideaal is voor het insmeren van brochetten, groenten, ... voor het gebruik op de barbecue of grill'. "Uiteraard wordt hiermee bedoeld dat de brochetten en groenten ingesmeerd worden vóór ze op de barbecue te leggen", zo schrijft Vandemoortele nog.
De idioten zullen voortaan op de spuitbussen kunnen lezen dat de brochetten en groenten moeten worden ingesmeerd vóór ze op de barbecue liggen.
Hulde aan Freya, onze redster in nood !
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 11:50   #123
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Leuk geprobeerd, maar schromelijk gefaald, Knut! Volgende keer beter
Schromelijk gefaald? Freya wel ja. Goede poging van de breedsmoelkikker om in het nieuws te komen. Maar niet goed genoeg. Volgende keer beter. Misschien met een voorstel om de beruchte killer-chocopotten te verbieden?
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 11:54   #124
Kempen
Gouverneur

Standaard

Levensgevaarlijk die killer-chocopotten trouwens.

Toen ik overlaatst mijne chocopot leegspoot op mijne BBQ sloeg er een steekvlam uit mijn BBQ.

Ik wacht vol spanning op een algemeen verbod.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 12:14   #125
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro

Och,ons Freya(het schijnt de matras genoemd)
Waar heb je dat gelezen?

Of is het een conclusie uit haar obsessie voor spuitbussen?
Oud 24 juli 2003, 12:16   #126
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Ik wil hier toch effe mee beginnen :

Citaat:
De vergelijking van de nitwit die zijn kapsel met haarlak ging bewerken boven de barbecue (?!?) slaat dus als een tang op een varken. Of hoeveel mensen kent u die hun kapsel fatsoeneren boven een brandende barbecue?
Eén vraag maar : is het de "gewoonte" op dit forum om iemand zonder aanleiding uit te schelden? Of is dat enkel maar uit intellectuele armoede?

Ik vermoed een combinatie van beide...

Ach, het (hij ?) is eigenlijk zo zielig, is het niet?

Oud 24 juli 2003, 12:30   #127
Kempen
Gouverneur

Standaard

Touché zou ik zeggen.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 24 juli 2003, 12:32   #128
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Toch nieuwe "trend" gezet in deze regering........
vroeger waren "alléén" blondjes dom.......
Freya zal haar "coiffure" toch niet geverfd hebben zeker ?
Oud 24 juli 2003, 12:35   #129
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
Freya zal haar "coiffure" toch niet geverfd hebben zeker ?
alleszins niet met een spuitbus
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 12:37   #130
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Schromelijk gefaald? Freya wel ja. Goede poging van de breedsmoelkikker om in het nieuws te komen. Maar niet goed genoeg. Volgende keer beter. Misschien met een voorstel om de beruchte killer-chocopotten te verbieden?
Citaat:
Het ging er dus om dat die maatregel zinloos was, omdat dergelijke spuitbussen al lang uit de handel genomen zijn. Ondertussen is gebleken dat dat NIET het geval is en dat er nog héél wat van die spuitbussen in omloop zijn. Knut heeft ondertussen gesparteld als een duivel in een wijwatervat om de aandacht van dat éne feitje af te leiden door te stellen dat het gebruik van die spuitbussen helemaal niet gevaarlijk is.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 16:56   #131
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Het ging er dus om dat die maatregel zinloos was, omdat dergelijke spuitbussen al lang uit de handel genomen zijn. Ondertussen is gebleken dat dat NIET het geval is en dat er nog héél wat van die spuitbussen in omloop zijn. Knut heeft ondertussen gesparteld als een duivel in een wijwatervat om de aandacht van dat éne feitje af te leiden door te stellen dat het gebruik van die spuitbussen helemaal niet gevaarlijk is.
Hier ben ik mee akkoord. De Knut heeft gefaald. Hij heeft niet kunnen aantonen dat Freia incompetent is. Maar dat hij het niet heeft kunnen aantonen, betekent niet dat het niet zo is. "It's not because you're paranoid, they're not after you!"
Oud 24 juli 2003, 17:29   #132
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ik wil hier toch effe mee beginnen :

Citaat:
De vergelijking van de nitwit die zijn kapsel met haarlak ging bewerken boven de barbecue (?!?) slaat dus als een tang op een varken. Of hoeveel mensen kent u die hun kapsel fatsoeneren boven een brandende barbecue?
Eén vraag maar : is het de "gewoonte" op dit forum om iemand zonder aanleiding uit te schelden? Of is dat enkel maar uit intellectuele armoede?

Ik vermoed een combinatie van beide...

Ach, het (hij ?) is eigenlijk zo zielig, is het niet?

Ik neem aan dat jij die "nitwit" was?

Noem je DAT al "uitschelden"? Sweetheart, you ain't seen nothin' yet!

"Intellectuele armoede" is alleen op prullen zoals dit reageren, zonder verder op de inhoud van de rest van de posting te reageren.

"Zielig" zei je? Tja...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 20:05   #133
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

QED
Oud 24 juli 2003, 20:17   #134
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

ha, Freia vandaag op het nieuws gezien. Eigenlijk twee keer. Vanmiddag en 's avonds om half acht.

Ik ben altijd blij als ik Freia zie verschijnen. Dan amuseer ik me altijd kostelijk.

Het ging over videoconferencing via GSM. Freia en Fientje (Moerman) stonden tegenover elkaar met zo een GSM in hun handen. Dan kwam Freia met een superintelligente vraag op de proppen. (wijzend naar de GSM)
"Als ik hier zo in spreek, hoort zij mij dan aan de overkant??!!" JA, FREIA. Welkom in de 21ste eeuw.

In het avondnieuws was hetzelfde beeldfragment te zien, maar hadden ze de stem van de commentator naar voren geschoven zodat deze de ezeldomme opmerking van Freia overstemde. Tja, de VRT zou toch niet willen dat iedereen wist hoe dom Freia werkelijk is, zeker.
Oud 24 juli 2003, 20:19   #135
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
ha, Freia vandaag op het nieuws gezien. Eigenlijk twee keer. Vanmiddag en 's avonds om half acht.

Ik ben altijd blij als ik Freia zie verschijnen. Dan amuseer ik me altijd kostelijk.

Het ging over videoconferencing via GSM. Freia en Fientje (Moerman) stonden tegenover elkaar met zo een GSM in hun handen. Dan kwam Freia met een superintelligente vraag op de proppen. (wijzend naar de GSM)
"Als ik hier zo in spreek, hoort zij mij dan aan de overkant??!!" JA, FREIA. Welkom in de 21ste eeuw.

In het avondnieuws was hetzelfde beeldfragment te zien, maar hadden ze de stem van de commentator naar voren geschoven zodat deze de ezeldomme opmerking van Freia overstemde. Tja, de VRT zou toch niet willen dat iedereen wist hoe dom Freia werkelijk is, zeker.
Corectie, ze mochten hem niet zelf vasthouden
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2003, 20:21   #136
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

[size=7]Victory [/size]

Sorry, ik wou je maar pesten, m'n beste Viking. Breedsmoelkikker..kom kom..zo hard vandaag
Oud 25 juli 2003, 09:40   #137
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye

Ik heb dat ook gezien. Maar ja, als je mooi bent hoef je niet per se intelligent te zijn, hé?

Of je dan op je plaats zit als minister? Da's natuurlijk een andere vraag.

Oud 25 juli 2003, 10:05   #138
Kempen
Gouverneur

Standaard

Naar ik heb vernomen is ze ook sterk in het opsteken van haar middenvinger naar lastige vragen stellende oppositieleden.

Het helpt toch wel een beetje als je vader minister was en je oompje op de TV werkt.

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 25 juli 2003, 10:14   #139
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Het helpt toch wel een beetje als je vader minister was en je oompje op de TV werkt.
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3348
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 10:22   #140
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Die zagen ze niet aankomen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be