![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe sta jij tegenover krakers? | |||
positief |
![]() ![]() ![]() |
11 | 42,31% |
negatief |
![]() ![]() ![]() |
15 | 57,69% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Je vergeet, beste Knut, dat als puntje bij paaltje komt we toch allemaal links zijn met gemeenschappelijke 'vijanden'. En daar hoor jij ook bij.
Dus roep maar niet te hard 'zalig'. En wat is jouw bijdrage aan de revolutie ? Dagen en nachten op dit forum zitten en zo kort mogelijke antwoorden geven. Sad but true. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Indien je dat niet kan.... hou je in 't vervolg bij argumenten in plaats van bij inhoudsloze en debiele boutades! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Met andere woorden je zit op een computertje tijdens de werkuren. Niks beter te doen op je werk zeker. Provinciaal gedeputeerd is toch een nick mag ik hopen of ben je met mijn belastingsgeld aan het zwieren.
Ik heb niet de indruk dat je echt verstandig bent. Je laat wat te veel persoonlijke informatie vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien doe ik wel nachtwerk? Misschien heb ik wel vakantie? Misschien ben ik in ziekteverlof? Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien hebben we je al lang door. Zeker na dat berichtje over je aanval in commandostijl op het kraakpand in de Ravenstraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Kortom.. je had niet door at het een forumranking was. Hilarisch!!
En.. ik wacht op die 5 berichten die ik hier dag en vooral nacht zou plaatsen. (Trekt het u niet aan.. 't zijn solden. Dus als ge nog dikwijls door de mand gaat vallen, geen probleem.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit neemt niet weg dat Opus Dei een verwerpelijke secte is. De invloed van Opus Dei rijkt tot aan het Koninklijk hof en er zich openlijk tegen uitspreken kan dus gevolgen hebben.
![]() |
![]() |
#133 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
@Pat: De studentenkoten mogen enkel bewoond worden en de tuin die zogezegd toegankelijk is voor iedereen mag enkel betreden worden door studenten/anderen die actief meedoen aan de activiteiten. Ruikt dit niet naar rekrutering? Het Opus Dei heeft een jaar gewerkt aan een wettelijkere bouwaanvraag, dus fijn dat de krant zou optimitisch is, maar het ziet er niet zo rooskleurig uit. Er is wel degelijk een heel grote kans dat de stad het de sekte dit maal moet toelaten. ps: Ik rakel dit topic op, omdat 1) ik wou antwoorden aan Sato en Pat en 2) omdat de situatie onveranderd blijft!!!
![]() |