![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat ze doen is vies, daar komen alle "argumenten" van homofoben of neer... betekenisloze frasen als "dat is onnatuurlijk", "de mensheid wordt naar de rand van de extinctie gebracht" en "medische afwijkingen" worden gebruikt om deze zeer brede bevolkingssgroep te discrimineren.
![]() |
#122 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel mensen zouden er trouwens wegzappen bij seks tout court? Citaat:
Net als de seksuele voorkeur van mensen trouwens. (en daar draait het hier toch om) Volgens mij is niets onnatuurlijk.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Necromanen doen wel iemand kwaad, ze misbruiken iemand alhoewel die persoon reeds overleden is, daar worden de familie mee gekwetst en wordt er nog een extra domper op hun rouw gezet.
Homo's doen die iemand iets mis?? Zij hebben een relatie met elkaar met wederzijdse toestemming net zoals bij hetero's. Dus we blijven wachten op de bewijzen dat het onnatuurlijk zou zijn.
![]() |
#127 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Stel dat er een necromanenvereniging bestaat die mensen om een toestemming gaat vragen voor hun dood. Of dat ze dat onderling doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Nog eens de vraag : "is necromanie een geestelijke afwijking?" Waarom (ja/nee)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niets is genetisch bepaald, niets is zwart/wit. Er is steeds een wisselwerking, en hou rekening met de evolutie. De berkenmotten zijn ook opeens zwart geworden tgv van de industriële vervuiling. Aanrader: auteur Steven Rose: "Genetica, erfelijkheid en ideologie. Nieuw rechts en het biologisch determinisme."
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat versta je onder afwijking ? Iets definitiefs ?
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met vriendelijke groeten Pwvb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goed, prima. Jij je zin.
ALS volwassen necromanen de onderlinge afspraak maken om na hun dood hun lichaam aan elkaar te 'schenken', prima. Geen probleem. Ik zal de laatste zijn om het te doen, en eens afwachten hoeveel "afspraken" er komen, maar ik heb niet het recht necromanen te discrimineren om hun necrofilie zolang de twee individuen basisafspraken respecteren. Wat is een geestelijke afwijking hé? Nieuw rechts is ook een geestelijke afwijking, fuhrer "Eichmann" want een marginaal aantal mensen gelooft in een "organisch volk".
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bent u ook bereid om met de uitwassen van de necromaan-cultuur om te gaan? Optochten, het effect op kinderen, ... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Grappig toch, dat je jouw marginale opvattingen "heel berschillende dingen" vind.
![]() Als dat jouw definitie is van een geestelijke afwijking, 'wat ingaat tegen de natuur', wel.. dan kunnen ze mij geen bal schelen. En dan zijn we stuk na stuk afwijkelingen. Ik wil necrofilie ZEKER NIET op dezelfde lijn leggen, dat doe jij. Ik kan er wel geen waardeoordeel over vellen.