![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...49&postcount=8
zie waar de knip staat daar werd mijn volledige naam weggeknipt |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spammen . Hooliganisme. Black Cat is de hooligan hier. Ik wacht trouwens op bewijzen, en niet op cirkelredeneringen van u. Ik ben hier al vier jaar op het forum. Ik ben een communist, volgens sommigen hier een gevaarlijke linkse commiesossie, en ik heb nog nooit ook maar één voorbeeld meegemaakt van 'verdoken extreem rechtse propaganda'.
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 29 april 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goeie schatting gebaseerd op je foto op je site die je vermeldt in 'contactinformatie' op je openbare profielpagina van deze forumsite.
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Partijlid
|
![]() Ik ben blij dat de manier van discussie voeren op dit forum eens ehm...ter discussie wordt gesteld.
Zelf beperk ik mijn replies veelal tot " (mongool in kwestie) is een mongool", een staaltje cyber-hooliganisme waar zonder meer een puntje aan kan worden gezogen. Toch meen ik in het (weliswaar redelijk verre) verleden meerdere malen op een rustige, respectvolle en systematische manier te hebben bijgedragen tot een discussie...Tot wanneer een of andere halfgare mafkees de boel met dogmatische troep kwam onderzeiken. De waarheid is nu eenmaal, zie het gewoon onder ogen lieverds, dat die dogmatische troep nu eenmaal van extreem-rechtse debielen komt, die steevast komen aanzetten met gefulmineer tegen de Pislam, complottheorieën over allerhande elites, xenofoob gekleurde leugens en meerderwaardigheidscomplexen omtrent hun (vermoedelijke) heteroseksuele aard. Kortom: ruimdenkende mensen, die twijfel niet bedreigend vinden, vinden dit forum minder en minder aantrekkelijk naarmate het voeren van een discussie meer en meer tot 'gutfeeling' gezwets en sloganesk taalgebruik wordt herleid. Scheldtirades moeten dan de onmacht maskeren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Correct of niet, de hooligan die het heeft vermeld heeft de privacy geschonden, blijkbaar met instemming van de mod's.
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Rustig? Rustige onderonsjes van mensen die elkaar gelijkgeven en die debatteren herleiden tot cafépraat. Mijn antwoord ging over de inhoud van je repliek, dat kan je van jouw antwoord niet zeggen. Dus weerom: zinloos spammen en hooliganisme dus. Je geraakt gewoon niet verder. Of ik het toch nog niet kunnen vaststellen.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tuurlijk. ge hebt gelijk...
![]() en nog steeds heb je geen bewijzen voorgelegd. Je antwoordt niet: Ik ben hier al vier jaar op het forum. Ik ben een communist, volgens sommigen hier een gevaarlijke linkse commiesossie, en ik heb nog nooit ook maar één voorbeeld meegemaakt van 'verdoken extreem rechtse propaganda'. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je gelezen dat er verschillenden reeds opmerkten dat het hier een overwegend rechts forum is? Heb je gelezen dat verschillenden dat zinloos spammen ongepast vinden? Is het al tot je doorgedrongen dat gewoon zeggen: al wat je zegt trekt er niet op, eigenlijk zinloze praat is? Hoger staan redeneringen. Citeer ze, reageer daar inhoudelijk op. Daarna zien we wel. Tot dan is ook bovenstaande post van jou hooligan-spam. Daar is het me om te doen, niet om de politieke tint ervan.
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() De échte hooligan heeft er geen problemen mee hier een link over hemzelf te leggen naar het openbare net, maar komt daarna wel 'bleiten' als daaruit elementen komen.
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de mod's, die vinden dat prima. Diatonos, ... waar ben je? Die leest selectief waarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Katers kunnen ook zagen...
En ik kan het weten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Dus het geboortejaar klopt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan die 'argumenten' van u: Citaat:
Citaat:
ah dus voordat jij hier kwam gaven alle forumbezoekers, van extreem links tot extreem rechts, van belgicist tot flamingant, elkaar gelijk? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent het er dus wel mee eens dat dit een overwegend rechts forum is. En dat vraagt om verklaring. Goed onthouden. Nog een punt waarover we het eens zijn. Citaat:
dat Al jouw bijdrages zijn dus hooligangespam want praktisch geen enkele ervan is ontopic. En dan die 'argumenten' van u: pot en ketel? ik herhaal: ah dus voordat jij hier kwam gaven alle forumbezoekers, van extreem links tot extreem rechts, van belgicist tot flamingant, elkaar gelijk? inderdaad, sinds jij elke topic komt volspammen met uw paranoïa heb ik nog maar weinig inhoudelijk meer kunnen doen, aangezien ik mij moreel verplicht voel om dit forum, waar ik van in den beginne al op actief ben en waar ik zeer veel heb bijgeleerd dankzij debat, te verdedigen.[/quote]
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Goed onthouden. Nog een punt waarover we het eens zijn.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 29 april 2006 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent het er dus wel mee eens dat dit een overwegend rechts forum is. En dat vraagt om verklaring. Goed onthouden. Nog een punt waarover we het eens zijn. Citaat:
Dat is dus gratuit spammen. Citaat:
Waarschijnlijk kan je nog veel meer leren. Blijven lezen dus.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 29 april 2006 om 18:05. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het forum heeft 4000 leden (actieve en niet-actieve).
Stel dat daar 3000 rechtsen bijzitten, en 1000 linksen. Dan kunnen de linksen via dit forum maximum 3000 mensen overtuigen. De rechtsen daarentegen kunnen slechts maximum 1000 mensen overtuigen. ...zit Havana of Pyong-Yang soms achter dit forum? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat heeft helemaal niks te maken met schending van de privacy. Indien je gewild had hier anoniem te posten, had je beter nooit die link aangemaakt. Het feit dat je die link wél openbaar gemaakt hebt, geeft te kennen dat je dus geen problemen hebt dat je hier met voornaam, achternaam, adres, telefoonnummer, foto, voorkeuren, hobby's, etc.. gekend wil worden.
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom moet de uitwerking van een "overtuiging" 1 tegen 1 zijn? Als een argument goed is, bereikt het iedereen. Het doel van openbaar dabat moet ook niet noodzakelijk "overtuigen" in de zin van "van mening doen veranderen" zijn, wel: van gedachten wisselen en en samen zoeken. Wat mij betreft mga iedereen zijn overtuiging houden, maar in een debat moet je wel de argumenten op zijn minst willen begrijpen en er zinnig op antwoorden. Wat je zegt, verklaart het onevenwicht niet van 3/4 zoals je het voorstelde (ik neem nu even aan dat die verhouding correct is). Dat is geen spiegel van de maatschappij. Die spiegel links/rechts zou 50/50 moeten zijn, met 25/100 extreem-rechts. Vanwaar die discrepantie? Daar moet toch een (sociologische of sociaal-psychologische) verklaring voor zijn?
![]() |