![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn vraag aan jou is simpel. Wat ga je zeggen als ze gewoon een Poolse naam hebben, en dus gewoon Pool zijn ? |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar het type van noord-afrikaan zoals zichtbaar op de beelden klopt niet helemaal met het rastype van de Polen. Vandaar ook de vergissing bij het gerecht en de media. Daarom zouden het evengoed zigeuners of noord-afrikanen kunnen zijn met de poolse nationaliteit. Dat bedoelde ik dus.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en iedereen die de multicul-aanwinst in de dagelijkse praktijk voor bekeken houdt. Of zijn dat, volgens jou toch, enkel diegenen die je hierboven meent te moeten vernoemen als "scheldwoord"? Het gros van de bevolking, laat ons zeggen...
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Antwoord nu eens op de vraag. Wat ga je zeggen als blijkt dat het gewoon Polen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle "oplossingen" zijn welkom! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Burgemeester
|
![]() Respect voor de wetten en cultuur van het gastland daar gaat het eigenlijk om. Dat geld evengoed voor Britse voetbalhooligans die hier de boel kort en klein slaan. Zijn uiteindelijk ook allochtonen.
Moest dat respect er zijn dan was er geen rechterkant nodig. En dat moeten alle allochtonen maar eens begrijpen. Dan pas kan er sprake zijn van enig excuus van onze kant. |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dat wil ook niet zeggen dat er dan plots geen problemen zijn met noord-afrikanen in dit land. Wat de polen betreft verwijs ik U graag naar volgend forumitem. http://forum.politics.be/showthread....96#post1677596 Want die denken ook dat zij de allerbesten zijn.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet! Geef hem maar 6 maand in een gesloten instelling, waar hij zich met behulp van de plaatselijke vrienden kan vervolmaken als "professionele gangster"... en laat hem dan weer maar op de maatschappij los.
Drie weken later lezen we dan in de krant: "de opgepakte X stond reeds bekend bij het gerecht voor ...enz. Dan volgt er weer een periode zoals hierboven, en weer drie weken later: "de opgepakte X stond reeds bekend bij het gerecht voor meerdere inbraken, diefstallen enz enz" ZO moet dat gaan. En, ongelooflijk maar waar: zo gaat het... Want, uiteindelijk, we zijn beschaafde en vriendelijke mensen die al eens iets door de vingers moeten zien, nietwaar? |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga akkoord dat er buitenlandse mensen hier een leven opgebouwd hebben en dat die mensen niks te verwijten is,maar diegenen die zich niet houden aan onze wetten en altijd het slachtoffer uithangen ten koste van onze bevolking en ook ten koste van hun eigen afstamming dat ze die eens duidelijk maken dat het zo niet verder kan he zeg. Op den duur gaat men mensen die het goed menen ,maar die het grondig beu zijn om hun mond niet meer te mogen opendoen als er weeral misdadige feiten gebeuren,ook nog racisten noemen.
![]() |
#132 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb mij niet mispakt en denk dat ik nu genoeg mijn bedoeling uit de doeken heb gedaan. Nu is het Uw beurt om het te willen of te kunnen begrijpen. Een tekening kan ik er hier echt niet bijmaken. ![]()
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien blijkt dat het effectief om Polen gaat, so be it! In elke gemeenschap van elk land lopen er rotte appels rond, weinig aan te doen! Maar... als een bepaald gedeelte van een bepaalde gemeenschap internationaal de naam en de faam heeft om de hit-lijsten van de criminaliteit en het banditisme aan te voeren, dan moeten ze de gevolgen er ook maar bij nemen! Toch zéér eigenaardig dat zelfs de ganse allochtone gemeenschap, zonder zich veel vragen te stellen - ze weten wel beter, meteen voor mogelijk nam d�*t het om Noord-Afrikanen ging!!! De macht der gewoonte? En, ze hebben nu eens "geluk" gehad. Voor hoe lang... Laatst gewijzigd door andev : 26 april 2006 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Als je nadat de daders zijn opgepakt blijft beweren dat het om Noord-Afrikanen gaat, dan heb je je volgens mij op zijn minst vergist. Je hoeft dat niet toe te geven hoor. De feiten spreken voor zich.
|
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu rest er Jampie nog altijd de mogelijkheid om de redenen van die gewenning nader te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, in dit land zijn geen problemen ![]() Vraag dat maar aan de ouders van Joe.
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 26 april 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|