![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Staatssecretaris
|
![]() als mensen zoals "king of beggars and fleas" en "debbie" op dit forum verwijderd worden van de sociale uitkeringen dan zou de werkmens het stukken beter hebben en minder hard moeten werken en dus minder overlast vormen.
de werkmens zorgt voor overlast omdat een groot deel van de mensen zoals voornoemde te lui zijn om te werken en profiteren van een hele samenleving. en zulke mensen zou ik nog geen stuk brood geven als ik ze zie creperen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() 'zulke' mensen hebben geleerd om hun schamele bezittingen dan ook te delen en zijn niet gediend met de worsten van Woeste.
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Trouwens Kobaf heeft geen 'sociale uitkering', maar krijgt een 'tegemoetkoming' voor ontnomen zelfontplooiing.
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() De echte kansarmen, de echte werkzoekende werklozen... die zullen wss de bende van vier van het VWS enorm dankbaar zijn...
![]() In feite... te zot om los te lopen, maar ja, onze kolonie in Geel is volzet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() En de échte zeikerds, die herkent men in het zich klein voordoen in hun avatar, maar alles veel te groots zien....
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Pfffft is toch een draadje van welles-nietes. Veel belangrijker zou ik vinden hoe de meesten aan werk (inkomen) zouden geraken in plaats van op elkaar te bashen. Zouden we meteen een groot gedeelte van dit forum kunnen sluiten. Probleem is voornamelijk dat de ene de andere moet betalen omdat er te weinig werk is (ik spreek niet van degenen die om een of andere manier niet kunnen werken), omdat te weinig mensen nog enige arbeidsvreugde kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Zal van haar kant wel pure noodzaak zijn net als bij mij.... kiezen tussen erge armoede of gewone armoede...
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik heb er geen problemen mee om net zoals in amerika een bende sukkelaars te zien creperen omdat ze te lui worden en profiteerde van het systeem. en het geld dat we besparen doordat we de luierikken zoals jij niet meer moeten voorzien van een uitkering kunnen we gebruiken om de gewone hard werkende arbeider te belonen. en de kwestie van de rijken is het zo dat sinds dat de mensheid bestaat er altijd al een klein select groepje is geweest dat word bevoordeeld ten opzichte van de massa en ook meer heeft alsook meer macht heeft. veranderingen proberen hierin te brengen zijn gewoon utopische gedachten. dus er blijft maar 1 mogelijkheid open en dat is de profiteurs en luierikken aanpakken onder ons alsook de criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
ik dank u btw aan dat spelletje van u doe ik niet meer mee he ( haalt neus op )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
daar gaat het hier om. het enige wat ze kunnen is zeiken op het systeem en profiteren van ons en dan met hun lui gat wat zever hier komen vertellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar nu even terug naar de realiteit aub. Ik hou niet zo van die dromerijen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() slaapwel slegie
volgens mij ben je de slechtste niet je ziet alleen nog niet wie de echt profiteurs zijn morgen zal ik er nog eens mijn [SIZE=4]werk[/SIZE][SIZE=4] [/SIZE]van maken om het je nog eens ( onbetaald ) te proberen uitleggen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 22:36. |
![]() |
![]() |