Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2006, 20:21   #121
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ik vind dat de werkmensen ook overlast bezorgen na 16 uur. Dan willen ze plots allemaal tegelijk heel haastig hun boodschappen doen. Loop ik daar op mijn gemak met de kleine in de buggy in de stad rond en plots is het weer zover. Als halve wilden rennen ze door de winkelstraten en veroorzaken hele files in de winkels. Ze lopen je bijna omver met hun kar boodschappen. Op hun gezichten is de stress duidelijk te zien. Op vrijdag is het nog het ergst van al, dan heb ik soms zin om te roepen: "zoek dekking, daar zijn ze weer", als heel die meute werkmensen aangestormd komt.
als het een troost mag zijn: ook een heel pak werkmensen hebben last van die halve wilden
Oud 4 mei 2006, 20:26   #122
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Draai de vraag eens om en vraag me hoeveel de overheid van mij achterover drukt om tot een juiste vraag te komen.
Alles zeker?
Oud 4 mei 2006, 21:55   #123
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

als mensen zoals "king of beggars and fleas" en "debbie" op dit forum verwijderd worden van de sociale uitkeringen dan zou de werkmens het stukken beter hebben en minder hard moeten werken en dus minder overlast vormen.
de werkmens zorgt voor overlast omdat een groot deel van de mensen zoals voornoemde te lui zijn om te werken en profiteren van een hele samenleving.
en zulke mensen zou ik nog geen stuk brood geven als ik ze zie creperen.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 22:01   #124
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
als mensen zoals "king of beggars and fleas" en "debbie" op dit forum verwijderd worden van de sociale uitkeringen dan zou de werkmens het stukken beter hebben en minder hard moeten werken en dus minder overlast vormen.
de werkmens zorgt voor overlast omdat een groot deel van de mensen zoals voornoemde te lui zijn om te werken en profiteren van een hele samenleving.
Debbie werkt zich de naad uit voor haar gezin en heeft een job pipo...
Oud 4 mei 2006, 22:01   #125
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
achterlijk kieken, ik werk!
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 22:02   #126
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
zulke mensen zou ik nog geen stuk brood geven als ik ze zie creperen.
'zulke' mensen hebben geleerd om hun schamele bezittingen dan ook te delen en zijn niet gediend met de worsten van Woeste.
Oud 4 mei 2006, 22:05   #127
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik moet van u helemaal geen stuk brood hebben eigenlijk ik zou dat veel liever van de rijken pakken ( niet vragen he want dat is schooien en daar voel ik mij te goed voor ). Probleem is dat de staat u verplicht om mij brood te geven beste vriend. Er is maar één ding dat ge kunt doen als ge daar echt zo tegen zijt en dat is ook net zoals ik gaan doppen. Ok ge moet dat niet van mij he maar dan vind ik dat ge ook nie moet zagen want dan is het gewoon uw eigen keuze he om voor mijn brood te moeten werken ( ps en intussen ook voor de vierentwintigste mercedes van uwen baas) .
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 22:21.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 22:06   #128
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Trouwens Kobaf heeft geen 'sociale uitkering', maar krijgt een 'tegemoetkoming' voor ontnomen zelfontplooiing.
Oud 4 mei 2006, 22:10   #129
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

De echte kansarmen, de echte werkzoekende werklozen... die zullen wss de bende van vier van het VWS enorm dankbaar zijn...

In feite... te zot om los te lopen, maar ja, onze kolonie in Geel is volzet...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 22:11   #130
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
De echte kansarmen, de echte werkzoekende werklozen... die zullen wss de bende van vier van het VWS enorm dankbaar zijn...

In feite... te zot om los te lopen, maar ja, onze kolonie in Geel is volzet...
En de échte zeikerds, die herkent men in het zich klein voordoen in hun avatar, maar alles veel te groots zien....
Oud 4 mei 2006, 22:12   #131
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
de bende van vier van het VWS
Biedt er nog iemand af?
Oud 4 mei 2006, 22:15   #132
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ik vind dat de werkmensen ook overlast bezorgen na 16 uur. Dan willen ze plots allemaal tegelijk heel haastig hun boodschappen doen. Loop ik daar op mijn gemak met de kleine in de buggy in de stad rond en plots is het weer zover. Als halve wilden rennen ze door de winkelstraten en veroorzaken hele files in de winkels. Ze lopen je bijna omver met hun kar boodschappen. Op hun gezichten is de stress duidelijk te zien. Op vrijdag is het nog het ergst van al, dan heb ik soms zin om te roepen: "zoek dekking, daar zijn ze weer", als heel die meute werkmensen aangestormd komt.
ah debbie dan behoor je toch tot die halve wilden zoals jij hier de werkende mens beschrijft
Oud 4 mei 2006, 22:16   #133

Karma's schermafbeelding

Standaard

Pfffft is toch een draadje van welles-nietes. Veel belangrijker zou ik vinden hoe de meesten aan werk (inkomen) zouden geraken in plaats van op elkaar te bashen. Zouden we meteen een groot gedeelte van dit forum kunnen sluiten. Probleem is voornamelijk dat de ene de andere moet betalen omdat er te weinig werk is (ik spreek niet van degenen die om een of andere manier niet kunnen werken), omdat te weinig mensen nog enige arbeidsvreugde kennen.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 22:21   #134
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
ah debbie dan behoor je toch tot die halve wilden zoals jij hier de werkende mens beschrijft
Zal van haar kant wel pure noodzaak zijn net als bij mij.... kiezen tussen erge armoede of gewone armoede...
Oud 4 mei 2006, 22:23   #135
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Pfffft is toch een draadje van welles-nietes. Veel belangrijker zou ik vinden hoe de meesten aan werk (inkomen) zouden geraken in plaats van op elkaar te bashen. Zouden we meteen een groot gedeelte van dit forum kunnen sluiten. Probleem is voornamelijk dat de ene de andere moet betalen omdat er te weinig werk is (ik spreek niet van degenen die om een of andere manier niet kunnen werken), omdat te weinig mensen nog enige arbeidsvreugde kennen.
Niet iedereen heeft de luxe dan ook om een vet betaalde overheidsfunctie aan te nemen, waarbij men maar een effectieve 20-urenweek heeft aan een boven het gemiddelde liggend inkomen
Oud 4 mei 2006, 22:24   #136
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ik moet van u helemaal geen stuk brood hebben eigenlijk ik zou dat veel liever van de rijken pakken ( niet vragen he want dat is schooien en daar voel ik mij te goed voor ). Probleem is dat de staat u verplicht om mij brood te geven beste vriend. Er is maar één ding dat ge kunt doen als ge daar echt zo tegen zijt en dat is ook net zoals ik gaan doppen. Ok ge moet dat niet van mij het maar dan vind ik dat ge ook nie moet zagen want dan is het gewoon uw eigen keuze he om voor mijn brood te moeten werken ( ps en intussen ook voor de vierentwintigste mercedes van uwen baas) .
ik pleit ervoor om de sociale zekerheid en andere sociale voorzieningen te hervormen. langdurige werklozen zullen voor de keus worden gesteld, of te wel gaan ze doen wat hun word verplicht (ze hebben dan genoeg tijd gehad om een job te vinden naar keuze) oftewel verliezen ze alles.
ik heb er geen problemen mee om net zoals in amerika een bende sukkelaars te zien creperen omdat ze te lui worden en profiteerde van het systeem.
en het geld dat we besparen doordat we de luierikken zoals jij niet meer moeten voorzien van een uitkering kunnen we gebruiken om de gewone hard werkende arbeider te belonen.

en de kwestie van de rijken is het zo dat sinds dat de mensheid bestaat er altijd al een klein select groepje is geweest dat word bevoordeeld ten opzichte van de massa en ook meer heeft alsook meer macht heeft.
veranderingen proberen hierin te brengen zijn gewoon utopische gedachten.

dus er blijft maar 1 mogelijkheid open en dat is de profiteurs en luierikken aanpakken onder ons alsook de criminelen.
Oud 4 mei 2006, 22:27   #137

Standaard

Citaat:
gelieve constructief te blijven he. En ook een beetje ontopic aub. Het gaat hier over het feit dat de werkmens meer overlast veroorzaakt dan degene die niet economisch actief is. En dus over het feit dat het werkezelsideaal wel degelijk tot overlast leidt. Gelieve dus een poging te doen deze stelling te ontkrachten of mee te zoeken naar manieren om de overlast te verminderen of anders elders het forum met werkezelsethiek onder te spammen.

ik dank u

btw aan dat spelletje van u doe ik niet meer mee he ( haalt neus op )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 22:29.
Oud 4 mei 2006, 22:30   #138
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
het probleem is dat er sommige hier zijn zoals "king of beggars and fleas" die bewust niet gaan werken omwille van een utopische idealogie die ze hebben en toch genieten ze een uitkering van het systeem dat ze bekritiseren en genieten ze solidariteit van de hard werkende arbeiders die ze dan hier komen uitlachen. dit heeft niks meer te maken met het feit dat je tegen de rijken bent maar alles met het feit dat je leeft op de kap van mensen die zich kapot werken om het systeem draaiende te houden en dan moet men zich hier niet komen voordoen alsof men een (schijn)heilige is die de armen helpt met vrijwilligerswerk.
daar gaat het hier om. het enige wat ze kunnen is zeiken op het systeem en profiteren van ons en dan met hun lui gat wat zever hier komen vertellen
Oud 4 mei 2006, 22:32   #139
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Veel belangrijker zou ik vinden hoe we alles op deze wereld eerlijk verdelen, hoe we ervoor zorgen dat niemand op de hele wereld meer honger kan hebben. Ook is het belangrijker hoe we alle ernstige ziektes de wereld uit helpen, aids, kanker, hartkwalen,... Veel belangrijker is het ook hoe we het milieu weer helemaal schoon krijgen en dat we ervoor zorgen dat er geen oorlogen meer zijn, dat er geen verkeerslachtoffers meer vallen, geen moorden en geen zelfmoorden meer voorkomen. Dan zou je zelfs het volledige forum kunnen opdoeken.

Maar nu even terug naar de realiteit aub. Ik hou niet zo van die dromerijen!
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 22:33   #140

Standaard

slaapwel slegie

volgens mij ben je de slechtste niet
je ziet alleen nog niet wie de echt profiteurs zijn

morgen zal ik er nog eens mijn [SIZE=4]werk[/SIZE][SIZE=4] [/SIZE]van maken om het je nog eens ( onbetaald ) te proberen uitleggen

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 22:36.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be