Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2003, 08:49   #121
wardje
Burgemeester

wardje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Criminele vreemdelingen moeten onverwijld worden teruggestuurd. Wij mogen niet het slachtoffer worden van onze eigen verdraagzaamheid.
Gene schrik jong. Gij zult niet rap het slachtoffer worden van uw verdraagzaamheid.
wardje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 08:56   #122
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Steek je kop in het zand en zing 'lalalalala', misschien verdwijnen de problemen dan vanzelf
Oud 12 augustus 2003, 09:02   #123
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Tja, IK vind dat jij thuishoort in een streng bewaakte psychiatrische inrichting. Gelukkig voor jou heb ik het niet voor het zeggen. Gelukkig voor de normale mensen heeft jouw soort het hier evenmin voor het zeggen.
Ha gij vindt uzelf een normale mens! Waarom dan zoveel moeite doen om uw aberrante sexuele geaardheid altijd maar op te voeren?
En, hoeveel bedelaars en asielzoekers zijt ge ondertussen al aan het onderhouden? Juist, dacht ik het niet...geen één!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 11:16   #124
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Dus... als we allemaal moeite doen zijn er geen problemen meer! Goed idee van me, he? Beginnen jullie alvast het goede voorbeeld te geven.
Dat is het hem nu net. Als een Turk vasthoudt aan zijn eeuwenoude tradities dan mag daar niet aangeraakt worden, meer nog onze post-moderne autochtonen vallen met een orgiastisch gevoel achterover van bewondering. Respect voor culturen noemt men dat.

Als Vlaamse meisjes voor hoer of slet worden uitgescholden, als er "zwemperikelen" zijn , enz dan dienen die aangepakt te worden, wat de nationaliteit ook is, welke cultuur ook. Juist omdat men in België gewoon voor iedereen veel te laks is, lokt dit reaktie los bij de mensen en dit is koren op de molen van bepaalde partijen. Mensen worden gewoon stillaan gevormd om zich tegen bepaalde verschijnselen af te zetten. Bv de jarenlange "onderdrukking"/minachting van/voor het Nederlands, laat toe dat er mensen zijn die zich daartegen gaan afzetten.
Zo is het ook met onze Noord-Afrikanen. Ze zijn een zichtbare/voelbare storende factor, en dus wordt erop gereageerd.

Ons land heeft echter een traditie om alles maar zo een beetje te laten betijen,
1. omdat er eigenlijk geen gemeenschappelijke VISIE is.
2. omdat men nog blijkbaar zweeft in het verlichtingsdenken dat stelt dat men via sensibilisering, onderwijs etc de maatschappij en de mens kan verbeteren.
3. Men in dit land gewoon niet krachtig durft op te treden.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 11:39   #125
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
[Ons land heeft echter een traditie om alles maar zo een beetje te laten betijen,
1. omdat er eigenlijk geen gemeenschappelijke VISIE is.
2. omdat men nog blijkbaar zweeft in het verlichtingsdenken dat stelt dat men via sensibilisering, onderwijs etc de maatschappij en de mens kan verbeteren.
3. Men in dit land gewoon niet krachtig durft op te treden.
Juist. Vanuit het Verlichte denken een totaal On-verlichte cultuur tegemoet treden is onzinnig. Wat breeddenkendheid is voor ons, is een bewijs van zwakte voor hen.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 11:58   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zouden we niet beter even LUISTEREN naar de allochtonen en ze hun EIGEN cultuur laten beleven?

vb. aparte zandbakken aanleggen als recreatiegebied voor allochtone jongeren!

Zo zijn onze zwembaden (eigen aan onze cultuur) tenminste terug veilig voor iedereen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 12:21   #127
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
[En weet je wie de Belgische gevangene te hulp schoot? NIET de Belgische gevangenen, maar wel de MAROKKAANSE gevangenen! In tijden van nood weet je wie je vrienden zijn.
Nogal logisch. Wij Vlamingen zijn door decennia sociologenpraat en het afbreken van onze groepsfierheid niet meer in staat om gepast en hard te reageren. Op school krijgen de kinderen filmpjes te zien van we moeten open staan voor andere culturen en dergelijke flauwekul ipv ons te verdedigen tegen allochtone agressie.
De rood-groenen wensen een generatie slappelingen!!!!
De nagel op de kop michr.oscoop!

Onze jeugd is jarenlang geïndoctrineerd in het verwerpelijk vinden van het WIJ-gevoel, het neerkijken op de eigen cultuur, het toekeren van de andere wang aan elke vorm van uitdaging of bedreiging uitgaande van al wat maar enigszins een zweem van 'vreemdheid' heeft.

Zo denken die "verlichte geesten" de christelijke waarden in een seculier jasje te moeten steken. Daarbij zijn ze wel heel selectief in het aanpassen, want wat ze niet in een seculier jasje willen steken is :
[size=2] 34 Toen de farizeeën hoorden dat Hij de sadduceeën tot zwijgen had gebracht, kwamen ze bij elkaar 35 en een van hen, een wetgeleerde, vroeg om Hem op de proef te stellen: 36 `Meester, wat is het grootste gebod in de wet?' 37 Jezus zei hem: `U zult de Heer uw God liefhebben met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. 38 Dat is het grootste en eerste gebod. 39 Het tweede is daaraan gelijk:[/size] U zult uw naaste liefhebben als uzelf.

In tegenstelling hiermee worden onze kinderen opgevoed tot verloochening van de eigen identiteit en tot zelfhaat.

Onze beleidsvoerders dragen een criminele verantwoordelijkheid voor het verminken van de ziel van onze jeugd.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 13:27   #128
Strop
Lokaal Raadslid

Strop's schermafbeelding

Standaard

Ik ben (aanvankelijk) ook opgevoed met het idee om de andere wang toe te keren. Met als gevolg dat ik jaren na elkaar gepest werd op school. Toen was dat zogezegd onbestaande dus de leerkrachten traden niet/nauwelijks op. Mijn vader heeft toen (3de ASO) eens gezegd:"Nu ben ik het beu, het kan me niet schelen dat je van school gestuurd wordt maar sla er maar op!"
2 maanden later was er van pesten geen sprake meer (ik werd wel van school gestuurd ) en daarna nooit meer problemen mee gehad. Ik had een uitstraling van zelfvertrouwen gekregen en een houding van;" Kom maar op, make my day" Ik zocht geen boel en respecteerde iedereen die mij respecteerde, maar werd wel met rust gelaten.
En zo moeten onze kinderen opgevoed worden. Respecteer elkaar, laat elkaar met rust maar ik laat je niet doen, verdedig jezelf.

Verzet begint met jezelf een vraag te stellen, en die dan aan iemand anders stellen.

Geen Vlaams geld meer voor Wallonië
Strop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 14:11   #129
wardje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Juist. Vanuit het Verlichte denken een totaal On-verlichte cultuur tegemoet treden is onzinnig.
Dat is nochtans wat de philosophes destijds hebben gedaan. Met succes, meen ik mij te herinneren.

Citaat:
Wat breeddenkendheid is voor ons, is een bewijs van zwakte voor hen.
En daarom moeten wij onze breeddenkendheid langs de kant schuiven, als we met moslims omgaan? Breeddenkendheid is besmettelijk. Maar enggeestigheid aan de ene kant versterkt alleen de enggeestigheid aan de andere kant.
Oud 12 augustus 2003, 14:20   #130
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wardje
En daarom moeten wij onze breeddenkendheid langs de kant schuiven, als we met moslims omgaan? Breeddenkendheid is besmettelijk. Maar enggeestigheid aan de ene kant versterkt alleen de enggeestigheid aan de andere kant.
De vraag is echter: wie is hier breeddenkend en wie is enggeestig?

Haar zult u alvast weinig tegenkomen in het zwembad
Oud 12 augustus 2003, 14:24   #131
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Ik ben (aanvankelijk) ook opgevoed met het idee om de andere wang toe te keren. Met als gevolg dat ik jaren na elkaar gepest werd op school. Toen was dat zogezegd onbestaande dus de leerkrachten traden niet/nauwelijks op. Mijn vader heeft toen (3de ASO) eens gezegd:"Nu ben ik het beu, het kan me niet schelen dat je van school gestuurd wordt maar sla er maar op!"
2 maanden later was er van pesten geen sprake meer (ik werd wel van school gestuurd ) en daarna nooit meer problemen mee gehad. Ik had een uitstraling van zelfvertrouwen gekregen en een houding van;" Kom maar op, make my day" Ik zocht geen boel en respecteerde iedereen die mij respecteerde, maar werd wel met rust gelaten.
En zo moeten onze kinderen opgevoed worden. Respecteer elkaar, laat elkaar met rust maar ik laat je niet doen, verdedig jezelf.
Groot gelijk heb je.

En mijn ervaring waren ongeveer gelijk
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 14:28   #132
wardje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wardje
De vraag is echter: wie is hier breeddenkend en wie is enggeestig?
"Wij" zijn over het algemeen breeddenkender (met dank o.m. aan de verlichting) dan "zij". Ik denk dat het antwoord op die vraag wel voldoende bekend is.
Oud 12 augustus 2003, 20:06   #133
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
ochja je kan er tegenwoordig toch niet meer omheen, overal heb je last van allochtone jongeren! Zet maar eens een stapje in de wereld dan zie je genoeg. Ik heb gisteren ook nog maar eens mogen zien hoe een feest in de buurt om zeep werd geholpen door migrantenjongeren, ze komen laat, met veel, betalen niks maar slaan wel even de boel kort en klein!!!

Dan vraag ik mij af of wij dit moeten blijven tolereren??? Ik vind alvast van niet, en laat ons eerlijk zijn en een kat een kat noemen...
Criminele vreemdelingen moeten onverwijld worden teruggestuurd. Wij mogen niet het slachtoffer worden van onze eigen verdraagzaamheid.
Teruggestuurd naar waar? Wie zegt dat het geen Belgen waren?
Nieuwe Belgen die hier de crimineel uithangen (en aldus bewijzen dat ze onze nationaliteit niet waard zijn), moeten de Belgische nationaliteit worden ontnomen en vervolgens worden teruggestuurd. Wie misbruik maakt van onze gastvrijheid, moet eruit!!!!!!!!

Uiteraard moet ook die snel-Belg-wet worden afgeschaft en moet het ius sanguinis opnieuw worden ingevoerd, net zoals dat nog steeds in bv. Zwitserland bestaat.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 20:13   #134
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ochja je kan er tegenwoordig toch niet meer omheen, overal heb je last van allochtone jongeren! Zet maar eens een stapje in de wereld dan zie je genoeg. Ik heb gisteren ook nog maar eens mogen zien hoe een feest in de buurt om zeep werd geholpen door migrantenjongeren, ze komen laat, met veel, betalen niks maar slaan wel even de boel kort en klein!!!

Dan vraag ik mij af of wij dit moeten blijven tolereren??? Ik vind alvast van niet, en laat ons eerlijk zijn en een kat een kat noemen...
Nieuwe Belgen die hier de crimineel uithangen (en aldus bewijzen dat ze onze nationaliteit niet waard zijn), moeten de Belgische nationaliteit worden ontnomen en vervolgens worden teruggestuurd. Wie misbruik maakt van onze gastvrijheid, moet eruit!!!!!!!!
Als dat allochtonen van de derde of vierde generatie zijn, kan dat niet meer... Waar ga je die naartoe sturen? Naar een land dat ze niet kennen, dat hen niet kent en dat hen allicht niet wil...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 21:24   #135
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Als dat allochtonen van de derde of vierde generatie zijn, kan dat niet meer... Waar ga je die naartoe sturen? Naar een land dat ze niet kennen, dat hen niet kent en dat hen allicht niet wil...
Allochtonen van de derde of vierde generatie bestaan niet. Dat is een fabel. Zo gaat 3/4 van de Marokkanen nog steeds een eerste generatie-levenspartner in het thuisland halen. Anderhalve generatie, zoals de allochtonen zelf zeggen, is veel dichter bij de werkelijkheid.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 13:01   #136
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Zouden we niet beter even LUISTEREN naar de allochtonen en ze hun EIGEN cultuur laten beleven?

vb. aparte zandbakken aanleggen als recreatiegebied voor allochtone jongeren!

Zo zijn onze zwembaden (eigen aan onze cultuur) tenminste terug veilig voor iedereen.
In het land van herkomst dan toch eh?
Oud 13 augustus 2003, 14:26   #137
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Ik denk dat de waarheid veel simpelder is: zijn Belgische vrienden zijn gewoon te laf om hem te helpen. Hij kan er dus niet eens beroep op doen. Maar zijn "vrienden" moeten dan achteraf ook niet zo'n grote bek opzetten.
Pff das ook zever in pakskes eh Doomytje... die Marokkanen en Turken durven niks alleen, dan kunnen ze alleen maar racist roepen.. ze moeten altijd met 30 man afkomen om indruk te maken (en zeg nu niet dat dat nie waar is eh )
Goed geprobeerd, maar ik moet je helaas tegenspreken. Er zullen onwaarschijnlijk wel enkele assholes er tussen zitten, maar ik heb ook nog aangevallen "allochtonen" bezig gezien die in hun eentje verscheidene man tegelijk aanpakten, en die aanvallers dropen zowaar af door zoveel lef van een enkeling. Ook heb ik nog "allochtonen" aangevallen "autochtonen" te hulp zien schieten terwijl de "autochtone vrienden" van het slachtoffer te bang waren om tussen te komen. Wat doe je dan met deze gevallen? Negeren omdat ze niet in het eenzijdige zwart/wit-plaatje passen?

Citaat:
Waarom komt iedereen altijd af met dat VLAAMS BLOK??
Aangezien meer dan 90 procent van degenen die met dergelijke kaffeepraat afkomen op het "Vlaams"/Antwerps Blok stemt lijkt het mij maar logisch om een kat een kat te noemen.

Citaat:
Ik ben er nie lid van en heb daar ook nie op gestemd! Nee, het past niet in JOUW kraam dat er ook andere rechtsdenkenden zijn dan alleen het Vlaams Blok! Dat die Marokkanen hoofdzakelijk eenzijdig in het nieuws komen is dus de schuld van het Vlaams Blok? Ik wist niet dat de media in handen was van het Vlaams Blok..
Je stemt voor mijn part op wie je wil. Het doet er voor mij niet echt toe op wie racisten stemmen. Maar jouw ideeën zijn deze van het "Vlaams"/Antwerps Blok. De echte Blokkers komen er tenminste voor uit.

Citaat:
Dat die cipier een voorliefde heeft voor 'zuiderse volkeren' zegt al genoeg over de objectiviteit van het bericht trouwens..
Hij had alleen een bewondering voor hun onderlinge solidariteit; meer niet. Blijkbaar bevalt deze waarheid als een koe van deze cipier je niet, en dus probeer je hem dan maar persoonlijk aan te vallen en verdacht te maken. Dat is blijkbaar gemakkelijker dan eens de hand in eigen boezem te steken. Nee, de waarheid is en blijft dat "autochtone" Belgen laf en asociaal zijn.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 14:34   #138
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat de waarheid veel simpelder is: zijn Belgische vrienden zijn gewoon te laf om hem te helpen. Hij kan er dus niet eens beroep op doen. Maar zijn "vrienden" moeten dan achteraf ook niet zo'n grote bek opzetten.
Pff das ook zever in pakskes eh Doomytje... die Marokkanen en Turken durven niks alleen, dan kunnen ze alleen maar racist roepen.. ze moeten altijd met 30 man afkomen om indruk te maken (en zeg nu niet dat dat nie waar is eh )
Goed geprobeerd, maar ik moet je helaas tegenspreken. Er zullen onwaarschijnlijk wel enkele assholes er tussen zitten, maar ik heb ook nog aangevallen "allochtonen" bezig gezien die in hun eentje verscheidene man tegelijk aanpakten, en die aanvallers dropen zowaar af door zoveel lef van een enkeling. Ook heb ik nog "allochtonen" aangevallen "autochtonen" te hulp zien schieten terwijl de "autochtone vrienden" van het slachtoffer te bang waren om tussen te komen. Wat doe je dan met deze gevallen? Negeren omdat ze niet in het eenzijdige zwart/wit-plaatje passen?

Zozo kun je daar ook bewijzen (datum,plaats...) van geven ????
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 14:39   #139
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Citaat:
[En weet je wie de Belgische gevangene te hulp schoot? NIET de Belgische gevangenen, maar wel de MAROKKAANSE gevangenen! In tijden van nood weet je wie je vrienden zijn.
Nogal logisch. Wij Vlamingen zijn door decennia sociologenpraat en het afbreken van onze groepsfierheid niet meer in staat om gepast en hard te reageren. Op school krijgen de kinderen filmpjes te zien van we moeten open staan voor andere culturen en dergelijke flauwekul ipv ons te verdedigen tegen allochtone agressie.
De rood-groenen wensen een generatie slappelingen!!!!
De nagel op de kop michr.oscoop!

Onze jeugd is jarenlang geïndoctrineerd in het verwerpelijk vinden van het WIJ-gevoel, het neerkijken op de eigen cultuur, het toekeren van de andere wang aan elke vorm van uitdaging of bedreiging uitgaande van al wat maar enigszins een zweem van 'vreemdheid' heeft.

Zo denken die "verlichte geesten" de christelijke waarden in een seculier jasje te moeten steken. Daarbij zijn ze wel heel selectief in het aanpassen, want wat ze niet in een seculier jasje willen steken is :
[size=2] 34 Toen de farizeeën hoorden dat Hij de sadduceeën tot zwijgen had gebracht, kwamen ze bij elkaar 35 en een van hen, een wetgeleerde, vroeg om Hem op de proef te stellen: 36 `Meester, wat is het grootste gebod in de wet?' 37 Jezus zei hem: `U zult de Heer uw God liefhebben met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. 38 Dat is het grootste en eerste gebod. 39 Het tweede is daaraan gelijk:[/size] U zult uw naaste liefhebben als uzelf.

In tegenstelling hiermee worden onze kinderen opgevoed tot verloochening van de eigen identiteit en tot zelfhaat.

Onze beleidsvoerders dragen een criminele verantwoordelijkheid voor het verminken van de ziel van onze jeugd.
Hoe komt het dan dat er dan nog altijd oer-blanke en oer-autochtone hooligans en boelzoekende johnnies bestaan?

Dat is nu eens één van de allerzwakste ekskuses die ik ooit gelezen heb om het eigen gebrek aan zelfweerbaarheid en solidariteit goed te praten. De waarheid is dat de meeste Belgen gewoon te gemakzuchtig, te lam, en te volgevreten zijn om nog zichzelf of een ander te verdedigen als het echt menens wordt. Dat laten ze liever over aan anderen, ook als dit een politiestaat of een privémilitie is. Als ze maar hun welvaart hebben. Ze durven ten hoogste in bende tegen een snotneus boel te zoeken. Maar van zodra ze een beetje weerbare mensen tegenkomen laten ze het afweten. Daar hebben ze echt geen sociologen voor nodig. Een overvloedige welvaart is veel efficiënter om ze lam te maken.

Maar het is blijkbaar altijd de schuld van een ander. Zo is het natuurlijk wel gemakkelijk, hé? Want dan moet je natuurlijk nooit jezelf verantwoorden en aan jezelf werken. Neen, de waarheid is dat Belgen hun gebrek aan zelfweerbaarheid en solidariteit enkel en alleen aan zichzelf te danken hebben. Maar het is nu eenmaal gemakkelijker om anderen de schuld te geven dan de hand in eigen boezem te steken. En het Blok kultiveert de kultus om het arme slachtoffertje uit te hangen. Moet het dan verwonderen dat veel mensen zich als potentiële slachtoffers gedragen in plaats van als weerbare mensen? Het Blok met zijn stoere machopraat zal immers toch al hun problemen in hun plaats oplossen. Het Blok maakt met haar slachtoffer-kultus van de "autochtonen" een bende bange mietjes die om een politiestaat schreeuwen, en het Blok zal hen die wel geven.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 14:40   #140
wardje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Citaat:
Zozo kun je daar ook bewijzen (datum,plaats...) van geven ????
Vissegatstraat, Erps-Kwerps, voor het huis van de dokter omstreeks 3 uur in de namiddag

"Bewijzen"... uw hang naar bewijsmateriaal gaat wel met pieken & dalen he. Lijkt het je echt zo onwaarschijnlijk dat een allochtoon iemand zou hebben geholpen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be