![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ho, ik dacht alleen maar dat samenwerking een vorm van integratie was.
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 17 mei 2006 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() 8) de ene joods fundamentalistische nick verdwijnt, en de ander verschijnt binnen een wel heel korte tijdspanne
![]() en nu maar switchen... Om die BG toch maar te verleiden tot een scheldpartij zodat we hem geband kunnen krijgen ... A ja , want het forum en de mods BEDREIGEN lukte niet, dus trachten we ons zo toe te spitsen op "de freedom of speech" off course alleen voor zionisten 8) dat "uitverkoren zijn " is toch een beetje uit de hand gelopen ![]() de toekomst van Israel ? Wel demografisch ziet dat er voor binnen een vijftig jaar niet al te best uit. Zouden de Palestijnen na verdreven te zijn van hun landen, bestookt te zijn met zwaar oorlogsmaterieel etc dan zeer vergevingsgezind gaan zijn ? Die zionisten toch he 8) |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen . als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8) Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik. Ach ja, zionisten : Als zij land stelen, is het geen diefstal als een ander dat doet, uiteraard wel |
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gelieve medeforummers niet te beschuldigen van strafbare feiten, waar ze niet voor veroordeeld zijn. mvg, Arnold. |
||||
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() "jullie europeanen"
![]() RACISME !!! (tegen het "europees hoofdras" ) oeps was even zionistische logica aan het toepassen. maar dat is natuurlijk enkel voor het "uitverkoren" volk 8) en weer leugentjes : de dreigementen naar dit forum en de mods, het uitlokken van scheldpartijen en eisen van bans zijn WEL degelijk gebeurd. ook eventjes de adressen vergelijken ? ![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen. mvg, Arnold. |
|||
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Ik ben geen Jood, doch ik ben een van de grootste aanhangers van het zionisme die je op het forum kunt vinden. Het zou me niet verwonderen dat je zelfs binnen de Joodse Gemeenschap niet zoveel mensen zal vinden die even onvoorwaardelijke zionisten zijn als ik. 2) Als je discriminatie (of racisme) beschouwt als zionistische logica, dan ken je en begrijp je er echt geen ballen van. 3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet. Meer weten? : Christenen voor Israel Christians for Israel Laatst gewijzigd door Antoon : 17 mei 2006 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() LOL ? idd8)
De Palestijnse christenen en diegenen die noodgewongen "ingelijfd" werden bij de gestolen zionstaat, zijn echt NIET "VOOR" Israel.8) Ter info : Arafat, jawel die, werd als een heilige omschreven door in de kerkdienst van Bethlehem. AMerikaanse Joden en een minderheid van de pot gerukte fundamentalistische evangelisten die vinden dat "god" door zijn medium George Walker Bush zich tot hen richt en die wat flutwebsites oprichten en dan doen alsof dé christenen voor israel zouden zijn , zijn wel erg optimistisch over hun propaganda invloed. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echter, jij begon jodenhaat aan anti-Israël te koppelen en daarmee ging ik niet akkoord. Anti-Joods is een betere term voor wat men nu nog anti-semitisme noemt. Gelukkig hou ik van rabiate typetjes en is het je met plezier uitgelegd. ![]() Citaat:
![]() PS: door een belachelijke bug kunnen de laatste zinnen niet in normale letters. Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 mei 2006 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Er wordt hier zonder waardige bron geschreven dat de Christenen door de Joden verdreven worden uit het Midden-Oosten.
Hier staat een goede analyse wie daarvoor verantwoordelijk is. Zelfs de Dhimmi Sabbah probeert de Islam gunstig te zijn door zich aan de maffia praktijken te onderwerpen, maar ook dat houdt de Islam niet tegen om ook de Christen arabieren uit de Palestijnse gebieden weg te pesten. http://www.lefigaro.fr/international..._d_orient.html |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens: Ruth (van de bybel) was een Moabiet, en bekeerde zch tot jodendom ze was één van de eerste moeders van de stammen van lsrael ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() PS: nu men toch over Wiesenthal begon hier nog even dit:
Niet elk bericht van 't Wiesenthal centrum naar een minister komt op de voorpagina. Dit bvbeeld... of de klacht tegen Journal du Mardi, een door de PS gesponsord weekblad, voor volgende uitdrukking : "En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires..." noch andere.. kijk op wiesenthal.com DE PERS IS SELECTIEF MET WAT ZE VAN WIESENTHAL PUBLlCEERT. Ze hebben het allen hieruit gehaald: http://www.ejpress.org/article/8246 en het volgende "vergeten": "Pinhas Kornfeld, a leading member of the Antwerp Forum of Jewish organisations, however told EJP that "violence is not a monopoly of the extreme-right. Its clear in this case that the young guy has been living in an extreme-rightist environment but all fanaticisms and extremisms are dangerous," he added. He explained that he was himself recently attacked in daylight in the centre of Brussels by people who werent skinheads or extreme-rightists and spoke of increasing acts of anti-Semitism in Antwerp where some 15,000 Jews are living. ---- http://www.wiesenthal.com/site/apps/...494&ct=2221971 |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu moet ik wel toegeven dat het anti-zionisme steeds dichter bij jodenhaat aanleunt tegenwoordig. Ik zou mezelf eerder een voorvechter van laks en verdraagzaam zionisme noemen dan een anti-zionist. Het is niet dat Israël ontruimd moet worden, want dat is volgens mij anti-zionisme in de zin van het woord (ik hou niet van "anti", wekt adrenaline op vind ik)
Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 mei 2006 om 21:48. |
![]() |