Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 17 mei 2006, 15:28   #121
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
"Men" is alleen ANTI ZIONIST

en dat zionisten daar zeer gefrusteerd en hysterisch van geraken, hoeft geen betoog.

o ja, was dit geen topic over een joodse organisatie die het niet zo op het VB had begrepen ?

Krijg je ook geen strafpunten voor op zo'n manier off topic te blijven gaan om toch maar te PANIEKERIG TE WILLEN VERBERGEN dat het wel degelijk een JOODSE organisatie gaat ?8)

nee, het VB is er blijkbaar niet content mee. Ze voelen zich blijkbaar wat in de "rug" aangevallen.
Zoals gewoonlijk weer een hoop gebral zonder serieuze politieke inhoud van uw zijde. Israël zal blijven bestaan en daar zullen nog geen duizenden antisemieten en antizionisten iets aan kunnen veranderen. Leer er best mee leven anders geraak je gefrusteerd.
Sinistra is offline  
Oud 17 mei 2006, 15:30   #122
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Het Simon Wiesenthal werkt samen met geen van beiden, noch met Arabisch noch met Europees extreem-rechts!
Ho, ik dacht alleen maar dat samenwerking een vorm van integratie was.
Oud 17 mei 2006, 15:31   #123
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
eenvoudig !

volgens zionisten is IEDEREEN die niet achter hun kolonisatie-experiment en LEBENSRAUM zoektocht met dito etnische deportaties staat , anti joods of een anderlabeltje .8)
Etnische deportaties??? Leuke grap man.....

Laatst gewijzigd door Sinistra : 17 mei 2006 om 15:31.
Sinistra is offline  
Oud 17 mei 2006, 15:38   #124
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

8) de ene joods fundamentalistische nick verdwijnt, en de ander verschijnt binnen een wel heel korte tijdspanne

en nu maar switchen...

Om die BG toch maar te verleiden tot een scheldpartij zodat we hem geband kunnen krijgen ... A ja , want het forum en de mods BEDREIGEN lukte niet, dus trachten we ons zo toe te spitsen op "de freedom of speech" off course alleen voor zionisten 8)

dat "uitverkoren zijn " is toch een beetje uit de hand gelopen

de toekomst van Israel ?
Wel demografisch ziet dat er voor binnen een vijftig jaar niet al te best uit.
Zouden de Palestijnen na verdreven te zijn van hun landen, bestookt te zijn met zwaar oorlogsmaterieel etc dan zeer vergevingsgezind gaan zijn ?
Die zionisten toch he 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 17 mei 2006, 15:47   #125
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen . als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8)

Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik.

Ach ja, zionisten :
Als zij land stelen, is het geen diefstal
als een ander dat doet, uiteraard wel
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 17 mei 2006, 15:49   #126
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
8) de ene joods fundamentalistische nick verdwijnt, en de ander verschijnt binnen een wel heel korte tijdspanne

en nu maar switchen
Sorry, maar Pollycorrect en ik zijn 2 verschillende personen. De moderatie kan dit bevestigen.

Citaat:
Om die BG toch maar te verleiden tot een scheldpartij zodat we hem geband kunnen krijgen ... A ja , want het forum en de mods BEDREIGEN lukte niet, dus trachten we ons zo toe te spitsen op "de freedom of speech" off course alleen voor zionisten 8)
Van mij mag je gerust blijven hoor, met je hatelijke *knip* bijdrage ben je de beste reclame voor de Palestijnen. Freedom of Speech? Zijn jouw Arabische dictaturen daar niet "zeer" goed in??8)

Citaat:
dat "uitverkoren zijn " is toch een beetje uit de hand gelopen
Uit welke hand?

Citaat:
de toekomst van Israel ?
Wel demografisch ziet dat er voor binnen een vijftig jaar niet al te best uit.
Zouden de Palestijnen na verdreven te zijn van hun landen, bestookt te zijn met zwaar oorlogsmaterieel etc dan zeer vergevingsgezind gaan zijn ?
Die zionisten toch he 8)
Demografisch De meest Joods-Orthodoxe gezinnen hebben nog steeds minstens evenveel bengels als de Arabische hoor. Ik denk dat jullie Europeanen nog wel eens gaan verschieten binnen een jaar of 30 wanneer de islam de enigste nog toegelaten religie zal zijn binnen Europa.

Gelieve medeforummers niet te beschuldigen van strafbare feiten, waar ze niet voor veroordeeld zijn.

mvg,
Arnold.
Sinistra is offline  
Oud 17 mei 2006, 15:56   #127
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen .
Ik lach gewoon met jouw onzin, dat is al even leuk als een goede Jerry Springer show.

Citaat:
als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8) .
De Palestijnen wonen allang in kolonies en er wordt niemand gedeporteerd. Mss in de hoofden van enkele gekke kolonisten maar zo denkt de meerderheid van de Israëlische bevolking er niet over hoor.

Citaat:
Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik..
Van mij mag je het gerust eens proberen te lachen met de holocaust. Ja, sorry he ik heb de wet op het antisemietisme niet uitgevonden hoor..;

Citaat:
Ach ja, zionisten :
Als zij land stelen, is het geen diefstal
als een ander dat doet, uiteraard wel
Welk land hebben wij dan wel gestolen???
Sinistra is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:02   #128
bruut geweld
Minister-President

Standaard

"jullie europeanen"

RACISME !!! (tegen het "europees hoofdras" )

oeps was even zionistische logica aan het toepassen.
maar dat is natuurlijk enkel voor het "uitverkoren" volk 8)

en weer leugentjes : de dreigementen naar dit forum en de mods, het uitlokken van scheldpartijen en eisen van bans zijn WEL degelijk gebeurd.
ook eventjes de adressen vergelijken ?
bruut geweld is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:12   #129
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
"jullie europeanen"

Begin je weeral te schuimbekken? Racisme, xenofobie en antisemietisme zijn nu eenmaal pure Europese fenomenen die ook daar hun ontstaan hebben. Dit zijn geen leugens maar feiten, jammer voor jullie...

Citaat:
"
Uiteraard, wat dacht u anders???

Citaat:
"
en weer leugentjes : de dreigementen naar dit forum en de mods, het uitlokken van scheldpartijen en eisen van bans zijn WEL degelijk gebeurd.
"Uitlokken van scheldpartijen"?? Jesus, kerel wat ben jij paranoide zeg. Wat bans betreft daar moet de moderatie over beslissen, in ieder geval weet ik uit het verleden dat je al eens een ban hebt opgelopen dus zo onschuldig zullen jouw bijdrage dan ook niet zijn maar k maak me er al lang niet meer druk om. *knip*

Geen persoonlijke aanvallen.

mvg,
Arnold.
Sinistra is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:21   #130
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"jullie europeanen"

Jouw verhaal slaat nergens op.

1) Ik ben geen Jood, doch ik ben een van de grootste aanhangers van het zionisme die je op het forum kunt vinden.
Het zou me niet verwonderen dat je zelfs binnen de Joodse Gemeenschap niet zoveel mensen zal vinden die even onvoorwaardelijke zionisten zijn als ik.

2) Als je discriminatie (of racisme) beschouwt als zionistische logica, dan ken je en begrijp je er echt geen ballen van.

3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.

Meer weten? :

Christenen voor Israel

Christians for Israel

Laatst gewijzigd door Antoon : 17 mei 2006 om 16:22.
Antoon is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:22   #131
Gibson
Burger

Gibson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

1) Ik ben geen Jood, doch ik ben een van de grootste aanhangers van het zionisme die je op het forum kunt vinden.
Het zou me niet verwonderen dat je zelfs binnen de Joodse Gemeenschap niet zoveel mensen zal vinden die even onvoorwaardelijke zionisten zijn als ik.

2) Als je discriminatie (of racisme) beschouwt als zionistische logica, dan ken je en begrijp je er echt geen ballen van.

3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.

Meer weten? :

Christenen voor Israel

Christians for Israel
LOL
Oud 17 mei 2006, 16:27   #132
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik even vragen of je dat figuurlijk of letterlijk bedoelt?
Bazilfunk is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:33   #133
bruut geweld
Minister-President

Standaard

LOL ? idd8)

De Palestijnse christenen en diegenen die noodgewongen "ingelijfd" werden bij de gestolen zionstaat, zijn echt NIET "VOOR" Israel.8)

Ter info : Arafat, jawel die, werd als een heilige omschreven door in de kerkdienst van Bethlehem.

AMerikaanse Joden en een minderheid van de pot gerukte fundamentalistische evangelisten die vinden dat "god" door zijn medium George Walker Bush zich tot hen richt en die wat flutwebsites oprichten en dan doen alsof dé christenen voor israel zouden zijn , zijn wel erg optimistisch over hun propaganda invloed.
bruut geweld is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:39   #134
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Inderdaad.

Maar volgens Scara is 'men' anti-joods.

Ja, toch? Scara? waar ben je?

Kun je me ook nog zeggen wie jouw men is?

Dankje!
Jij had het over de foutheid van de term "anti-semitisme". Ik ging ermee akkoord. Want Arabieren zijn evengoed Semitisch, ook al verschillen ze met Joden na al die jaren; het is fout het ene Semitish te noemen en het andere niet. Het is een verouderde term die sinds nauwere contacten met Arabieren naar het absurde toe is verworden.

Echter, jij begon jodenhaat aan anti-Israël te koppelen en daarmee ging ik niet akkoord. Anti-Joods is een betere term voor wat men nu nog anti-semitisme noemt.
Gelukkig hou ik van rabiate typetjes en is het je met plezier uitgelegd.

Citaat:
Bekeren tot het Jodendom is mogelijk, alleen gebeurt het zelden.

PS: door een belachelijke bug kunnen de laatste zinnen niet in normale letters.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 mei 2006 om 16:47.
Scarabaeida is offline  
Oud 17 mei 2006, 16:39   #135
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik lig niet wakker van zionisme of niet.

Heum, jezelf als uitverkoren over boven een ander aanzien is een teken van ideologisch racisme. Hitler begon er mee ... door het Arische volk als uitverkoren te beschouwen.

Meer weten? :

Christenen voor Israel

Christians for Israel
Oud 17 mei 2006, 16:58   #136
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
LOL ? idd8)

De Palestijnse christenen en diegenen die noodgewongen "ingelijfd" werden bij de gestolen zionstaat, zijn echt NIET "VOOR" Israel.8) .
Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israel en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birbaum. De heimwee naar Zion stamt al uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven. Dus al lang voor de Arabische kolonisatie in 632 n. Chr. Bewijs, er wonen dus al eeuwen Joden in Israël en het vroegere Palestina. [/quote]

Citaat:
Ter info : Arafat, jawel die, werd als een heilige omschreven door in de kerkdienst van Bethlehem.
Een "heilige" van het internationale terrorisme was hij zeker.

Citaat:
AMerikaanse Joden en een minderheid van de pot gerukte fundamentalistische evangelisten die vinden dat "god" door zijn medium George Walker Bush zich tot hen richt en die wat flutwebsites oprichten en dan doen alsof dé christenen voor israel zouden zijn , zijn wel erg optimistisch over hun propaganda invloed.
Je bedoelt ongetwijfeld de aanhangers van de Christian Coalition. Nu deze zijn effectief nauw verbonden met de rechterzijde van de Replublikeinen maar uitgerekend de democraten staan bekend om hun nog feller pro-Israëlische standpunten en dit hebben niets te maken met Christelijke evangelisten.
Sinistra is offline  
Oud 17 mei 2006, 20:09   #137
sodoirt
Banneling

Standaard

Er wordt hier zonder waardige bron geschreven dat de Christenen door de Joden verdreven worden uit het Midden-Oosten.
Hier staat een goede analyse wie daarvoor verantwoordelijk is. Zelfs de Dhimmi Sabbah probeert de Islam gunstig te zijn door zich aan de maffia praktijken te onderwerpen, maar ook dat houdt de Islam niet tegen om ook de Christen arabieren uit de Palestijnse gebieden weg te pesten.

http://www.lefigaro.fr/international..._d_orient.html
sodoirt is offline  
Oud 17 mei 2006, 20:17   #138
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Bekeren tot het Jodendom is mogelijk, alleen gebeurt het zelden.

PS: door een belachelijke bug kunnen de laatste zinnen niet in normale letters.
Prima, Scar. Ik snap 'm. Ik dacht dat je bedoelde dat JIJ ant-joods was

Trouwens: Ruth (van de bybel) was een Moabiet, en bekeerde zch tot jodendom
ze was één van de eerste moeders van de stammen van lsrael

niet zooooo zeldzaam dus?
PollyCorrect is offline  
Oud 17 mei 2006, 21:39   #139
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

PS: nu men toch over Wiesenthal begon hier nog even dit:

Niet elk bericht van 't Wiesenthal centrum naar een minister komt op de voorpagina.

Dit bvbeeld... of de klacht tegen Journal du Mardi, een door de PS gesponsord weekblad, voor volgende uitdrukking :

"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la
politique et les affaires..." noch andere.. kijk op wiesenthal.com

DE PERS IS SELECTIEF MET WAT ZE VAN WIESENTHAL PUBLlCEERT.

Ze hebben het allen hieruit gehaald: http://www.ejpress.org/article/8246
en het volgende "vergeten":

"Pinhas Kornfeld, a leading member of the Antwerp Forum of Jewish organisations, however told EJP that "violence is not a monopoly of the extreme-right.
Its clear in this case that the young guy has been living in an extreme-rightist environment but all fanaticisms and extremisms are dangerous," he added.

He explained that he was himself recently attacked in daylight in the centre of Brussels by people who werent skinheads or extreme-rightists and spoke of increasing acts of anti-Semitism in Antwerp where some 15,000 Jews are living.
----
http://www.wiesenthal.com/site/apps/...494&ct=2221971
PollyCorrect is offline  
Oud 17 mei 2006, 21:45   #140
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Prima, Scar. Ik snap 'm. Ik dacht dat je bedoelde dat JIJ ant-joods was
Nu moet ik wel toegeven dat het anti-zionisme steeds dichter bij jodenhaat aanleunt tegenwoordig. Ik zou mezelf eerder een voorvechter van laks en verdraagzaam zionisme noemen dan een anti-zionist. Het is niet dat Israël ontruimd moet worden, want dat is volgens mij anti-zionisme in de zin van het woord (ik hou niet van "anti", wekt adrenaline op vind ik)

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 mei 2006 om 21:48.
Scarabaeida is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be