![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat u ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,25% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 93,75% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.
|
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fier zijn op een stad... ik zal wel te weinig Volksverbonden zijn om dat te snappen.
#123 | |
|
![]() Citaat:
al vond ik de mars eigenlijk wel te tam. allez, respect betuigen en sereniteit enzo, dat is wel moo. maar het wordt tijd om eens te stoppen met die marsen en eens strijdvaardige manifestaties op te zetten. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() amper achttienduizend mensen stapten mee op in de mars tegen racisme.
Door massaal weg te blijven heeft het volk een duidelijk sienjaal aan de politieke wereld gegeven. Hopelijk is het nu gedaan met dat gezever. |
![]() |
![]() |
#125 |
Burgemeester
|
![]() Nicolas
Dit zijn de concrete FEITEN (de feiten zijn vastgesteld geworden én gezien door getuigen) en de realiteiten, zoals ze zich voordoen in de context van de grootstad (en de FEITEN zoals die zich hebben voorgedaan en voordoen in andere Afrikaanse realiteiten binnen de context van een conflictsituatie of oorlog). Jammer dat je blijkbaar op mars woont, ver van de realiteiten van de grootstad, blijkbaar woon je in een wereldvreemd dorpje....waar de wereld je vreemd is en waar je geen interculturele contacten en relaties hebt. Bovendien kan ernstig worden getwijfeld aan jouw intellectuele eerlijkheid en aan je opleidingsniveau (je schrijfsels staan vol taalfouten). Jouw denkpatroon (voor zover je vrij, onafhankelijk en onbeïnvloed kan denken) is bekend: Wie met RESPECT VOOR DE WAARHEID zaken durft te zeggen of schrijven, die niet lijken te sporen met een simplistische vorm van correct denken (zoals jij die hanteert), wordt door wereldvreemde mensen zonder achtergrondkennis en levenservaring (zoals jij) het zwijgen opgelegd door gebruik van een veel gebruikte taktiek: negatie en ontkenning zonder meer. Democratie is dus niet aan jouw besteed (heb je wel 'allochtone' vrienden en kennissen?). Ik vermoed dat je nog piepjong en erg onervaren bent, een groen blaadje zonder inzicht in de samenleving. |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() op meer dan de helft die niet aanwezig was zeker 8)
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() 't was dus een groot suuces ondanks het hevige regenweer zijn er toch nog zo'n 20.000 mensen komen opdagen. Had ik echt niet verwacht. Ik denk dat het nu duidelijk moet zijn dat racisme niet meer kan en het VB verboden moet worden.
Bey bey blokkers! |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opvallend was dat één ervan vond dat het een schandaal was dat er geen vlaams belangers meeliepen, want "anders hadden ze kunnen zien hoe mooi het is". Heb jij de afwezigheid van Vlaams Belangers kunnen meten? Hoeveel waren er niét? En misschien kan iemand toch die mijnheer even duidelijk maken dat hij met zijn klacht deze keer beter naar de familie van de slachtoffers kan stappen ipv de VB stemmers nu nog eens met alle schulden Israels te beladen? Eentje heb ik wel kunnen ontdekken: een oma liep mee omdat haar eigen kinderen vroeger wèl onbegeleid op straat konden spelen en haar kleinkinderen niet zonder begeleiding buiten konden... zou die mevrouw wel op de juiste mars geweest zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Dat onze "vervolgde" Moslimpjes tijd zat hebben om in dat soort kluchtspektakels op te stappen kan ik goed begrijpen, maar jij, moet jij niet werken dan op een doordeweekse vrijdag? |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik word eerder triestig van dit soort manifestaties dan blij. Om redenen die maar weinig met politiek te maken hebben (gelukkig ben ik 100 % antipolitiek, gecertificeerd). Hoor jij overal waar jij komt racistische zever? ![]() Ga je die zever morgen niet meer horen? Citaat:
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Wat ga je doen? Ze wegsturen naar Noord-Afrika?
|
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een pover resultaat. En zeggen dat de mars in Brussel nav de racistische slachtpartij door 2 allochtonen op Joe VHB 80.000 mensen lokte. Veelbetekenend toch ! |
|
![]() |
![]() |
#135 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() nee.
|
![]() |
![]() |
#137 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() t verergert het file probleem, kost de bedrijven veel geld en brengt labiele geesten op het idee om ook eens hun gloriemoment te beleven.
Laatst gewijzigd door slobodan : 26 mei 2006 om 17:59. |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U bedoelt die mars georganiseerd door allochtonen? 8) Ja het signaal was zeer duidelijk en werd nog duidelijker een paar dagen na die mars ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() amper 18.000 mensen en als je weet hoeveel vreemdelingen er in Antwerpen wonen ...
40.000 illegalen ... dan heeft zelfs de helft van de illegalen niet mee gedaan. ![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() al vond ik de mars eigenlijk wel te tam. allez, respect betuigen en sereniteit enzo, dat is wel moo. maar het wordt tijd om eens te stoppen met die marsen en eens strijdvaardige manifestaties op te zetten.
Citaat:
Misschien bedoelt ze de uitschakeling van ongewenste politieke tegenstanders op typisch verrijkende, tolerante, islamitische methode. [SIZE=2]Korte broek kost Iraakse tennissers het leven[/SIZE] ![]() Opnieuw zijn sporters in Irak het doelwit van moorddadige acties. Twee spelers en de coach van het Iraakse tennisteam zijn gisteren doodgeschoten, zo gaf het Iraaks olympisch comité vandaag mee. Volgens ooggetuigen werden ze geëxecuteerd omdat ze een korte broek droegen. Naast coach Ahmed Rachid werden ook de spelers Nasser Ali Hatem en Wissam Adel Odah neergeschoten. Dat verklaarde Amer Jabbar, de secretaris van het olympisch comité. Enkele dagen geleden zou een militante soennitische groepering hebben gewaarschuwd dat het dragen van een korte broek niet zou worden getolereerd. Getuigen meldden dat het drietal in een auto zat die door een groep gewapende mannen tot stoppen werd gedwongen. Twee kregen op straat een kogel in het hoofd, de derde terwijl hij nog in de auto zat. Het lijk van die laatste werd vervolgens op straat op dat van de anderen gegooid. Anderhalve week geleden nog werden vijftien leden van het nationale taekwondoteam ontvoerd. Er moest een losgeld van 100.000 dollar worden betaald. Eind februari werd de voormalige bokskampioen Jasseb Rahma doodgeschoten. HLN 26/5/6</STRONG></EM></U></I></B> |
|
![]() |