![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kijk je kan nooit weten wat de jongeren echt denken
reden daarvoor is dat ze daar geplaatst worden als ze het verpesten dan zijn er meestal consequenties in die zin dat ze terug naar een slechtere, strengere plaats moeten die druk van buitenuit verpest heel jouw pedagogisch kader om te beginnen kan je nooit weten of ze je wel echt zo graag zien en ze niet achter je rug zeggen dat je een ouwe zagevent bent. verder kan je niets zeker weten. als jij ze afkeurt heeft dat voor hen immers consequenties. ik kan beste geloven dat het ondanks dat kader toch soms nog wel kan klikken maar maak jezelf toch niks wijs - en idealiseer de boel toch niet - alsof ze je op handen dragen en s morgens staan opwachten - komaan he zeg. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2006 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() het klopt ergens maar hoe ouder mensen worden hoe meer ze normaal gezien toch hun eigen leiders zelf kiezen. in dat geval is er dan ook niks verkeerd aan dat ze min of meer geleid worden . in alle andere opgedrongen situaties is dat wel verkeerd.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2006 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
tijd om eens terug wakker te worden anderen kunnen gelijk hebben en zeker ervaringsdeskundigen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik keur hen nooit af, enkel wijs ik hen op de mogelijke gevolgen van hun gedragingen (niet van hun gevoelens). Daarna moeten ze het zelf weten, ondervinden. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Amaai, is dat een beschrijving van jezelf misschien? Jij bent de meest verstarde die ik ken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() ik heb niet gezegd de meest verstandige te zijn maar op het vlak van cannabis weet ik het idd beter. dat kan ook gewoon niet anders omdat ik het zelf jarenlang gebruikt hebt. Daar jij het nooit gedaan hebt kan je er per definitie niks van weten en het is in dat geval dan ook verstandig om erover te zwijgen. Ik was ook een zg probleemjongere. Ik had dus ook de ervaring om door een bende betutelaars enerzijds en door represievelingen anderzijds te worden benadert en in een bepaalde opgedrongen mentaal minderwaardige klootjesvolk richting te worden gedrongen. Jij zegt van jezelf dat je een braaf kind was. Je bent dus nooit als een probleemjongere benadert geweest en kan daar dus per definitie niets over weten. Je bent wel ervaringsdeskundig in een braaf kind zijn en dat zal ook wel bepaalde ervaringen met zich meebrengen en ik erken je op dat vlak dan ook als expert terzake en mijn meerdere en zal je zeker niet de les gaan lezen hoe het voelt om een nerd te zijn. want dat zou heel onverstandig zijn van mij.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2006 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Ik heb jarenlang geblowd...Zowat iedereen in mijn kennissenkring toen.Vreemd genoeg heeft het me nooit écht aangesproken, ik rookte gewoon mee, als ze daar mee bezig waren. Véél liever dronk ik, en om langer , en meer te kunnen drinken, nam ik speed.Trips was ik ook niet vies van, maar dat kunt ge niet alle dagen pakken, dan heeft dat geen effekt meer.
Maar van blowen werd ik zo lui, en dat heeft mij nooit bevallen.Ik zocht eerder het tegenovergestelde, opgewonden toestanden. Maar de laatste 15 jaar neem ik helemaal niets meer.Het is zelfs al meer dan 6 jaar geleden dat ik een glas alkohol dronk, of een doodgewone sigaret rookte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor ieder een persoonlijk andere ervaring, er zijn gerust ook veertigjarigen die nog eens paffen en ik ben het voorlopig ook nog niet beu, en smaken verschillen, zeker ook ivm drugs.
BTW, de meningen zullen wel verschillen, maar valt er nu eigenlijk wel iets te zeggen voor de stepping stone-theorie? Ik kan moeilijk zeggen dat de drang of nieuwsgierigheid nu groter is dan voor ik blowde ofzo, dus voor mij persoonlijk gaat het niet op, en ik heb ook niet de indruk dat je zowiezo geconfronteerd wordt met andere drugs als je eenmaal blowt. je wordty meer met harddrugs geconfronteerd als je naar techno luistert dan als je blowt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() voor sommigen dus definitief voorbijgaande aard. "Men "heeft met de handel in drugs meerdere generaties gekelderd, liever als deze zich te zien organiseren."Drogeer jullie maar kapot, dan vallen jullie ons niet lastig, en ondertussen verdienen we er nog een flinke cent mee." Een beetje zoals men in Amerika met de Indianen gedaan heeft.Wat schiet er nog over van die fiere krijgers? Meer als met kogels werden die overwonnen met alkohol en ziektes.In het Westen maakt men de jeugd kapot met drugs en Aids.Nu enkel nog weten wie die "Men" zijn?Wie heeft daar baat bij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Moraliseer er maar op los. Wiet blijft minstens even populair dat het nu is. Al dat gezaag inspireerd de jeugd om het toch te doen.
Karma en carl: zo zie ik het dus niet. Ik durf wedden dat jullie Henry Rollins als een mooi voorbeeld type rebel is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik kan het ook niet laten om even wijlen Bill Hicks aan het woord te laten: We are losing the war on drugs. Well you know what that implies? There's a war going on, and people on drugs are winning it! Well what does that tell you about drugs? Some smart, creative motherfuckers on that side. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Bill Hicks fucking rocks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Henry Rollins? Ik weet niet of dat een rebel is, in elk geval wel een energieke kerel.Amuseert zich goed, denk ik.Blijkbaar zonder drugs & alkohol.Is toch goed meegenomen. Zelf heb ik niet het minste spijt of berouw over vroeger dagen , toen de drank en drugs dagelijkse kost waren, geen heimwee ook niet.Alles waar ge niet kapot van gaat , maakt u sterker, en iedereen is de som van zijn eigen daden.Het enige dat me dwars zit, is de vraag of we dat allemaal uit eigen vrije wil gedaan hebben,of we niet gemanipuleerd worden/werden. En die vraag stel ik mij niet om voor mezelf excuses te zoeken.Ik ben er enkel van overtuigd dat de overheid namelijk de mogelijkheid heeft om héél die handel stop te zetten.Maar dat doen ze dus niet...Waarom niet? |
|
![]() |
![]() |