![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u in deze moeilijke periode bereid uw steun te betuigen aan het Vlaams Belang ? | |||
Ja, als trouwe Vlaams Belang kiezer betuig ik mijn onvoorwaardelijke steun aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
28 | 62,22% |
Ja, los van mijn kiesgedrag ben ik bereid mijn morele steun te betuigen aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
17 | 37,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De liberalen van VLD en SP.a kennen hun grote voorbeeld: Goebbels: "Als je een leugen lang genoeg, wordt ze de waarheid". Dus horen we elke dag van mensen zoals Johan Vande Lanotte dat het pensioen niet meer te betalen is. Elke dag horen ze hetzelfde doemscenario. Na een tijd beginnen de mensen daardoor schrik te krijgen, en gaan dan toch maar aan pensioensparen doen. Waar de SP.a op uit is, is niets minder dan de totale afbraak van de welvaartsstaat. Comprimissen. Welke sociale toegevingen hebben we gekregen onder paars? Geen kijk-en-luistergeld en gratis bussen in Hasselt. Dit is al te belachelijk! We geven ons sociaal zekerheidsstelsel op in ruil voor een paar gratis saucissen op de leien in Anwerpen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant heeft u ook gelijk in verband met het 'gratis' concept van de SP.A. Dat haalt de kosten voor de staat natuurlijk weer omhoog. De staat is er echter niet alleen voor ons, wij zijn er uiteindelijk ook voor de staat. (vrije aanpassing van een citaat van JFK)
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik niet
![]() |
![]() |
#125 |
Vreemdeling
|
![]() Natuurlijk niet, in geen geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat een beetje in evenwicht is (tit-for-tat) dan kan dat een win-win-situatie opleveren.
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heerlijk, ik kijk daar naar uit .................................................. .......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
voor u goeie vrienden ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() leve vlaanderen
leve VB
![]() |
#130 |
Partijlid
|
![]() Waar is de optie NEEN ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarop baseer je die stelling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() dus voor mij ook een NEEN, ook al kan je niet deze optie krijgen !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil mijn onvoorwaardelijke steun betuigen aan het vb. Ik wil mij resoluut engageren om vb de 21ste eeuw binnen te loodsen via een resem aan verfrissende inzichten, bijvoorbeeld de onmiddellijke regularisatie van elke asielzoeker inclusief alle sans-papiers.
Meer nog, zo postuleer ik hier vanavond 'en plein public' voor de plaats van lijsttrekker op de vb Senaats lijst voor de komende parlementaire verkiezingen. Frank, Flip en Gerolf, samen zullen wij brokken maken! Waar moet ik mij melden voor de fotosessie ? PS. Geen paniek, ik woon niet in Rixensart
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en U ook natuurlijk !
(Waar had ik mijn gedachten)
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 juni 2006 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval had het allang oorlog moeten zijn in Belgique.
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Wallonië likt 40% getrouw het gat van Di Rupo.