Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2006, 16:27   #121
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De (gelukkig kleine) schare believers is nu al iedereen?

Nogmaals, als jij aanstoot neemt aan wat ik schrijf, zet me op je negeerlijst.
Als je denkt dat ik het forumreglement overtreed, meld het bij de moderatie.

Een discussie waarin men verzinsels klakkeloos moet aanvaarden is zinloos.
Je moet mij niet verwijten dat de theorieën van de believers grotendeels op verzinsels gebouwd zijn. In de relevante threads heb ik steeds gewezen op de gewraakte "feiten" of "citaten" of beweringen. Zelden of nooit wordt er dan een degelijke bron gegeven. Dat is veelzeggend.
Wat belachelijk en kinderachtig is is op een forum "feiten" of "citaten" posten, en hopen dat deze zonder meer voor waar worden aanvaard.
Wat je zegt, lijkt allemaal wel volwassen, redelijk en goed 'onderbouwd' te zijn maar voor diegene die de discussies op deze thread en op 'De nieuwe wereld orde' heeft gevolgd, weet wel beter.

Kinderen die met elkaar discussiëren, zeggen ook dikwijls 'ge liegt'.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 16:36   #122
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila se, nu lieg je weer.
Ik heb de opname die exodus als link gaf bekeken, en daarop voorspelt Jones helemaal geen aanslag op de WTC.
Het is aan wie beweert dat Jones iets voorspelde om daar de bewijzen voor aan te brengen. Deze bewijzen komen maar niet. Waarom?
Jones voorspelde een aanslag waarbij mne Bin Laden ging gebruiken als boeman, hij zei zelfs tegen zijn luisteraars van "bel naar het witte huis en zeg dat ze het niet moeten proberen een fake aanslag te doen met bin laden erachter".
Oud 19 augustus 2006, 16:39   #123
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Jones voorspelde een aanslag waarbij mne Bin Laden ging gebruiken als boeman, hij zei zelfs tegen zijn luisteraars van "bel naar het witte huis en zeg dat ze het niet moeten proberen een fake aanslag te doen met bin laden erachter".
Wat heeft die heilige man nog allemaal gezegt dat gaat/ging uitkomen? Of profeteerde hij dit alleen? Ik geloof dat die man duizenden dingen heeft gezegt (met een grote kans op video) en de dag dat één van deze zaken uitkomt hij er gewoon de gepaste video uithaalde.

Een mooi voorbeeld zou zijn de aanslagen in Madrid en Londen heeft hij die ook geprofeteerd?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 16:39   #124
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja exodus, dat weet ik.

We hebben deze discussie vorig jaar al gehad.

Dat er aanslagen konden komen wist iedereen.
Dat Bin Laden sinds 1998 (de ambassade-aanslagen in Afrika) hierbij hoofdverdachte zou zijn wist iedereen.
Er is dus echt niets aan deze "voorspelling" van Jones.

Maar vorige keer stond erbij dat hij een aanslag op het WTC voorspelde. D�*t zou al interessanter zijn geweest. Maar dit klopt dus niet.
Oud 19 augustus 2006, 16:54   #125
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wat heeft die heilige man nog allemaal gezegt dat gaat/ging uitkomen? Of profeteerde hij dit alleen? Ik geloof dat die man duizenden dingen heeft gezegt (met een grote kans op video) en de dag dat één van deze zaken uitkomt hij er gewoon de gepaste video uithaalde.

Een mooi voorbeeld zou zijn de aanslagen in Madrid en Londen heeft hij die ook geprofeteerd?
Je zou je best wat bescheidener opstellen, largo.

Uitspraken zoals: "Het FEIT is gewoon dat de mohammedaanse staten achteruitgaan en de rest van de wereld (zij het traag) gaat vooruit" en
"Dat zelfs de economie van Israël vooruitgaat is toch wel het bewijs dat er iets schort bij het volk dat door moeder aarde het meest werd geschonken", zijn waarschijnlijk ook niet direct bedoeld om over naar huis te schrijven.

En je verwijzing naar de Nederlandse Likoedpartij om je stelling te bevestigen, is wel een beetje éénzijdig te noemen.
( http://www.likud.nl/bel0105.html )

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 16:55.
Oud 19 augustus 2006, 17:00   #126
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja exodus, dat weet ik.

We hebben deze discussie vorig jaar al gehad.

Dat er aanslagen konden komen wist iedereen.
Dat Bin Laden sinds 1998 (de ambassade-aanslagen in Afrika) hierbij hoofdverdachte zou zijn wist iedereen.
Er is dus echt niets aan deze "voorspelling" van Jones.

Maar vorige keer stond erbij dat hij een aanslag op het WTC voorspelde. D�*t zou al interessanter zijn geweest. Maar dit klopt dus niet.
Een discussie zonder het woordje 'liegen'. Oef !

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 17:01.
Oud 19 augustus 2006, 17:01   #127
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Kinderen die met elkaar discussiëren, zeggen ook dikwijls 'ge liegt'.
Citaat:
Je begint een beroepsleugenaar te worden, Paulus !
Citaat:
Ik zei al dat je een beroepsleugenaar bent, Paulus. Je hoeft het niet opnieuw te bewijzen.
Oud 19 augustus 2006, 17:07   #128
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

We hebben die discussie al gevoerd, Firestone. Zolang je niemand meer van 'liegen' beschuldigd, ben je op de goede weg. Misschien worden we nog vrienden...
Oud 19 augustus 2006, 17:14   #129
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben die discussie al gevoerd, Firestone. Zolang je niemand meer van 'liegen' beschuldigd, ben je op de goede weg.

Waar het om gaat is geen leugens, verzonnen "citaten" ed te posten.
Je schiet op de boodschapper.
Oud 19 augustus 2006, 17:22   #130
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar het om gaat is geen leugens, verzonnen "citaten" ed te posten. Je schiet op de boodschapper.
Bedankt, Firestone. In het bericht 57 van deze thread schreef je: "Spijtig genoeg storen deze mensen zich niet aan de leugens (jaja, leugens) die believers posten". Jij schiet dus ook op de boodschapper.
Vandaar dat ik geloof dat we vrienden zullen worden (op voorwaarde dat je dat kinderachtige gedoe over 'gij liegt, gij liegt, gij liegt' laat).

Het is trouwens goed dat je naar onze vriend Paulus verwijst. Die zei ook in iedere zin 'ge liegt, ge liegt'. Dat ging zelfs zover dat ik hem voor de grap een 'beroepsleugenaar' noemde.
Hij deed me zelfs een beetje aan jou denken alhoewel ik, door je met Paulus te vergelijken, niet wilde kwetsen. Jij geeft tenminste nog de indruk over een zekere achtergrondkennis te beschikken terwijl Paulus het alleen over de Hezbollah-raketten had.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 17:25.
Oud 19 augustus 2006, 20:42   #131
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je liegt (wat niet wil zeggen dat je een leugenaar bent).
Oud 19 augustus 2006, 20:46   #132
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
100% correct (ter info: dit wil zeggen: geen leugens, geen leugenaar, niet liegen, ...)
Oud 19 augustus 2006, 20:49   #133
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht

Meer en meer komt uit uw posts naar voor dat U niet de super-geïnformeerde geest bent van dit forum. Met andere woorden, een beetje gas inhouden, een beetje gezonde gereserveerdheid kan U alleen maar van dienst zijn.

Dankublief
Oud 19 augustus 2006, 23:28   #134
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
100% correct (ter info: dit wil zeggen: geen leugens, geen leugenaar, niet liegen, ...)
Fout.

Hij maakte een banale voorspelling over een aanslag met Bin Laden als hoofdverdachte. Big deal.

De spectaculaire bewering was dat hij de aanslagen op het WTC voorspelde, en dat is gewoon onwaar.
Daar zullen smileys en schouderklopjes niets aan veranderen.
Oud 19 augustus 2006, 23:42   #135
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Jij bent toch een ongeloofelijke *****

Ik schreef bij bij deze post van Exodus dat hij 100% correct was
Citaat:
En ons tuttebel komt aandraven met:
Citaat:
Fout.

Hij maakte een banale voorspelling over een aanslag met Bin Laden als hoofdverdachte. Big deal.

De spectaculaire bewering was dat hij de aanslagen op het WTC voorspelde, en dat is gewoon onwaar.
Daar zullen smileys en schouderklopjes niets aan veranderen.
Jij bent toch een ongeloofelijke *****
Oud 19 augustus 2006, 23:58   #136
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@2004gun:

Voor de laatste keer.
Dit stond er in het bewuste citaat:

Citaat:
Citaat:
Radio host Alex Jones, who predicted a staged attack on the World Trade Center involving the use of Osama bin Laden as a fall guy in July 2001
Met "link".

Toen ik er op wees dat dit een flagrante leugen was, reageerde exodus als volgt:
Citaat:
Dit is GEEN leugen, bekijk het filmpje op de link. Hij zegt duidelijk dat ze Osama gaan gebruiken als boeman voor een terroristische aanslag, mogelijk op WTC.
Ook dit klopt niet. Hij zegt in het filmpje niet dat de WTC het doelwit van de aanslag zal/kan zijn.

Sindsdien zit je hierover inhoudsloos te spammen.
Je kan gerust een link geven naar de voorspelling van Jones.
Dat zou nuttiger zijn dat jouw inhoudsloze posts, kennelijk alléén bedoeld om te beledigen en te provoceren.
Maar deze link komt er niet, noch van jou, noch van exodus. Hoe zou dat toch komen?

En mag ik je nogmaals herinneren dat persoonlijke aanvallen en beledigingen op dit forum niet horen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 20 augustus 2006 om 00:02.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 00:39   #137
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@2004gun:

Voor de laatste keer.
Dit stond er in het bewuste citaat:

Met "link".

Toen ik er op wees dat dit een flagrante leugen was, reageerde exodus als volgt:
Ook dit klopt niet. Hij zegt in het filmpje niet dat de WTC het doelwit van de aanslag zal/kan zijn.

Sindsdien zit je hierover inhoudsloos te spammen.
Je kan gerust een link geven naar de voorspelling van Jones.
Dat zou nuttiger zijn dat jouw inhoudsloze posts, kennelijk alléén bedoeld om te beledigen en te provoceren.
Maar deze link komt er niet, noch van jou, noch van exodus. Hoe zou dat toch komen?

En mag ik je nogmaals herinneren dat persoonlijke aanvallen en beledigingen op dit forum niet horen.
Nog één maal: Ik gaf Exodus 100 (HONDERD) percent gelijk bij de bewuste post die ik al eens gecopieerd heb, jij gaat daar op antwoorden maar refererend naar een ander post.

Als jij de koppige trien wil blijven uithangen dan doe je dat maar, ik heb gedurende een hele tijd niet met jou gecommuniceerd en heb daar eigenlijk niets aan verloren dus steek uw koppige eigengereidheid waar ik denk dat je het beste stopt en stop met UW spam berichten
Oud 20 augustus 2006, 00:42   #138
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat ...

10-tallen posters kunnen getuigen dat JIJ steeds diegene bent die mensen beledigt en beschuldigt van leugens, liegen en leugenaar terwijl jij GEEN ENKEL bewijs kan voorleggen dat het om leugens gaat.

De negeerbus in, dan voelt IKKWILL zich niet zo alleen
Oud 20 augustus 2006, 01:15   #139
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

10-tallen posters kunnen getuigen dat JIJ steeds diegene bent die mensen beledigt en beschuldigt van leugens, liegen en leugenaar terwijl jij GEEN ENKEL bewijs kan voorleggen dat het om leugens gaat.

Protteke, Tuttebel en Koppige Trien (alleen al van de laatste 2 blz) zijn inderdaad al betere argumenten dan: Snol, Hypocriete Jodin en Zeug.
Nog beter zou het zijn om met controleerbare stellingen te komen.

Firestone bewijst juist keer op keer dat het WEL om leugens gaat. MET bronvermelding...
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 08:20   #140
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier heeft u een leuk verhaaltje om uw ongelooflijk hoog intelect te spijzen.
http://www.bijbel.net/wb/?j=john%208...r,zonde#v67222
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be