![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way, Ruben, ze mogen hier dan niet onverdeeld akkoord gaan over de stand van je oren, je hebt wél prachtige ogen, hoor!
De vader van Freya had die ook. Volgens mij toch, en het heeft hen blijkbaar geen van beiden (politieke) windeieren gelegd. Er is dus nog hoop voor jou, zij het dat ik je, evenmin als onder de VLD-VIVANT-CD&V-vlag, onder die van Hofnar Hans politiek zie doorbreken. Buiten de royalistische partij nummer één, de PS, heb je niet veel keus meer, vrees ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Patriot, Patriot, Patriot toch... Daar komt niets van in huis. Wedden voor een bak Trappist?
![]()
![]() |
#124 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kan ik bijvoorbeeld als medeBelg, verantwoordelijk geacht worden voor het feit dat U het Pallieterke leest ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De IJzertoren werd echter tot twee keer toe opgeblazen door jou soortgenootjes. En als het aan jouw voorzitter lag stond ook deze toren er allang niet meer. Welk weekkrantje heeft jullie zo ver kunnen krijgen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 juni 2006 om 11:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De doorbraak van de BUB is nabij. Zelfs de koning zegt al dat belgie een moet blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Te zielig voor woorden, jullie bende belgicisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qué?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zit dan Vlaams-nationale grapjes uit te lachen, maar in 'officiële' berichten, brieven e.d. schrijven jullie zelf fouten. Het verhaal van de pot en de ketel...
Maar ik stop ermee, ik stop ermee te reageren op jullie onnozeliteiten. Zelfs mijn examen godsdienst morgen is nog interessanter en onderbouwder dan jullie gelul en grootheidswaanzin!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trouwens, de reden waarom ik die mens uitlach is dat zijn bericht nérgens op sloeg, totaal niet ter zake deed en gewoon bedoeld was om de BUB weer eens uit te lachen. Dan is het mijn recht toch om hem terug te pakken, niet? ![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 14 juni 2006 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Aan VN: Denkt u dat God separatisme goedkeurt?
Laatst gewijzigd door Hans1 : 14 juni 2006 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[SIZE=5]Verzonden: maandag 19 november 2001 [/SIZE] Onderwerp: Wie zonder zonden is werpe de eerste steen Mevrouw, Bij deze mijn oprechte verontschuldigingen mocht U in eerste instantie geen waarde hebben genomen van mijn boodschap. Daarbij lees ik Uw ongenoegen omtrent onze rijke Belgische staat. Ik maak erop uit dat U een taalprobleem heeft. Dat U zich niet baseerdt op de integriteit van het koninklijk gezag maar op de taal die zij spreken. Dat is terrorisme wat U predikt. In die mate dat terrorisme alleen kan worden uitgeroeid door middel van opvoeding. Iedere lagere school dag om dag in de twee landstalen zou moeten lesgeven, op die manier spreekt gans België binnen x-aantal jaar perfect Nederlands en Frans. Dat impliceert niet alleen vooruitgang voor België maar tevens voor iedere Burger want per taal men spreekt meer mens men wordt. De dag dat iedere Vlaamse Belg zijn Frans zo goed spreekt als onze Koning Nederlands, dan heeft u recht om een beschuldigende vinger uit te steken. En U neemt mij niet kwalijk dat Frans nu eenmaal de universele hoftaal is. Met vriendelijke groet, Ruben Cottenjé de Dauphin, Brugge. Kom he, een beetje kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Staatssecretaris
|
![]() Applaus! De Voorzitter van de nieuwe revolutionaire Belgische beweging spreekt.
Zou je niet eens beter wat werken i.p.v. heelder dagen op politics.be wat te komen lullen. Zegt dit iets over je carrière? Je hebt als advocaat nochtans genoeg werk om handen met al jullie klachten tegen alles en iedereen die niet in jullie hokje past, en wees gerust, er past niet veel in jullie hokje! |
![]() |
![]() |