![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() Baarle: "Allez vooruit, één voorbeeldje dan:
http://www.belgium.be/eportal/application?languageParameter=nl&pageid=contentPag e&docId=4451 Citaat: Eveneens voorzien is de omkering van de bewijslast, om de drempel tot het indienen van een klacht te verlagen. Het slachtoffer zal voor de rechter de feiten moeten naar voren brengen die het bestaan van geweld, pesterijen of ongewenst seksueel gedrag doen vermoeden. En dan is het de dader die dient te bewijzen dat dergelijke daden zich niet hebben voorgedaan. Er zijn nog van dit soort wettelijke regelingen, o.m. in de discriminatiewet." En, ben je 'het slachtoffer voor de rechter' die vermoeden doed dat de hof een klacht ingediend had - wat het niet had - tegen die Nicolas die dan ook zwaar gediscrimineerd wordt of wat is het probleem? De VB was voor de 'rechter', er was een 'slachtoffer' en de 'rechters' hebben gezegd: 'VB' is fout. Laatst gewijzigd door restons courtois : 15 juni 2006 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En een man die (veel) geld maakt met Belgie een schlechte naam te geven, juste pour le fric. Hier op het Forum gaat het alleen om persoonlijke meningen, en ik denk dat die Nicolas Bullshit verkopt. Je denkt daar blijkbaar anders over, geen probleem. Er is geen rechter hier.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is jouw mening. Ik stel vast dat Nicolas niet veroordeeld is voor zijn zogezegde leugens. Dat is een belangrijk feit bij de afweging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ter aanvulling nog deze vrije tribune uit DS http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=G9GT1J2F# Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat trouwens niet wil zeggen dat als de overheid zich bezondigt aan het naast zich neerleggen van het principe van 'onschuld tot het tegendeel bewezen is', dat fatsoenlijke burgers dat ook moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://bulldotshit.com/media/Monty%2...t%20Sketch.mpg Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar mijn persoonlijk mening is: hij verkopt Bullshit. En onze rechters hebben al genoeg dingen te doen dan tijd met de leugens van een smerige journalist uit Luxemburg te verspillen.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor die sketch trouwens, had het vorige week op tv al gezien, inderdaad schitterend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs degenen die over Onkelinx' belangenvermening publiceren worden aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://bulldotshit.com/media/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe je dat altijd en in alle gevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En verklaringen, van slachtoffers die ineens worden ingetrokken, was er hier spraken van druk misschien.....
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, om even duidelijk te zijn: Als Di Rupo schuldig bevonden wordt aan misbruik van minderjarigen, dan is het niet meer dan normaal dat hij uit zijn functie wordt gezet en dat hij een zware sanctie krijgt. Wanneer dit echter niet bewezen kan worden en men blijft speculeren, kan je zoiets niet vragen. Laat het gerecht haar werk doen.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik poog dat te doen ja, al laat ik me soms wel eens meeslepen door emotie (zoals ieder normaal mens dat wel eens heeft).
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-La bave du crapaud n'atteint pas la blanche colombe Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juni 2006 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat moet zowat de conclusie geweest zijn van ieder die zich met de 'educatie' van de Fluppe en Laurent bezig gehouden heeft. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens tiens, nochtans heeft onze vriend Nicolas zomaar vanalles kunnen zeggen over onzen Berre. De muilkrof zal wss te klein geweest zijn voor Nicolas... Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 15 juni 2006 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |