![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begin de zaak een beetje beu te worden. VB klaagt en zaagt dat niemand met haar in zee wil gaan, maar als iemand tastend een hand uitsteekt, dan spuugt ze er op. Ik dacht er over na om tijdens de volgende federale verkiezingen op VB te stemmen (ik vertrouw cd&v niet op federaal niveau) maar nu kom ik wel op dat idee terug. Hoe kan ik een partij vertrouwen die zo reageert op zulk een situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Arrogant is het enige juiste woord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan je natuurlijk altijd ook registreren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Jaja, de Rand, maar laten we het in hemelsnaam niet beperken tot in de Rand. Laten we zorgen dat dit naar boven getrokken wordt en dat op termijn er niet meer zoiets is als versnippering in de Vlaamse Beweging. 3. Spugen op de uitgestoken hand?! Van "ikke-ni-gedaan" gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nog iets: leer aub als vb eens om een hand wat uitgestoken te laten zonder ze direct zwart te maken. Verwacht geen kartel als men zegt dat men een coalitie met u moet kunnen overwegen. Zo zaait ook het VB tweedracht in de Vlaamse beweging, net als BDW dat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Ja kom zeg. Alle begrip voor de N-VA en idd het Blok pakt hen zodanig hard aan dat je mielijk in die uitgestoken hand van Van Hecke kan geloven, maar die houding van BdW en MDM is ook niet erg consekwent hé.
Tegen het cordon, maar het Belang moet eerst programma, mensen en gedrag aanpassen? Sorry maar dat is net hetzelfde als het cordon steunen zonder het te willen zeggen. En dat dat verhaal van afspraken die na de verkiezing mogelijk zijn maar niet ervoor? Op wat slaat dat nu? BDW is goed, beter dan om het even welke VB-politikus maar wat hij over het cordon zegt is gewoon zwak en tegenstrijdig. Volgens mij is Bart tegen het cordon en begrijpt hij perfect wat de slechte gevolgen ervan zijn, maar zijn afkeer voor het belang is zodanig groot dat hij het cordon in de feiten wel in stand houdt. Dat hij dat dan ook zegt, dat zou veel verstandiger zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() De Wever heeft persoonlijke problemen met het Vlaams Belang. Hij filtert die via de NV-A. Zielig is dat!
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 14 juni 2006 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bekijk eens naar jullie website en naar al de verwijten naar de NVA? Bekijk eens naar jullie posts hier, in deze draad en in andere draden. Hebben jullie je al ooit lovend uitgelaten over de NVA? Jullie behandelen ons erger dan jullie belgicisten behandelen. Ik daarentegen probeer steeds het goede in te zien van wat het VB doet, al is het mijn partij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar De Wever zal niet voorzitter blijven. Probeer gewoon als VB wat minder de NVA leden voor "vijgen" uit te maken en zo. Laat ons verdomme samenwerken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Jullie, jou, mijn, ... Voor alle duidelijkheid: ik ben ex-N-VA'er en geen lid van een of andere partij op dit moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat er hier om om bijvoorbeeld geen FDF of Union in de coalitie te krijgen in een Vlaamse gemeente. Is dat niet belangrijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn hysterische anti-Belang houding is die van de Congolese évolué die op kantoor mag komen werken en niets dan minachting heeft voor degenen die nog op de plantage moeten zwoegen. Laatst gewijzigd door baarle : 14 juni 2006 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat ons daarom eerst beginnen in de gemeentes van de Rand. Daar moeten we het doen lukken, en dat kan bruggen slaan naar een bredere samenwerking in de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk heeft BDW gelijk met het probleem dat hij aanhaalt. Als iemand er ook maar over spreek om mss een coalitie met het VB te sluiten, springt de media er op als een vlieg op een paardenstront. Dat verstoort zeer sterk de lokale samenwerking, want steeds bemoeien de beide partijtoppen zich er dan mee. |
|
![]() |
![]() |