![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bekoopt het onterecht voor de lawine aan minimaliseringen vanuit linkse, zelfs staatshoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, Kay-gell, ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar stel ook vast dat rechts zelfs in staat is dat te vergeten wat men nog niet weet.
![]() ![]() Ik heb trouwens gepoogd ernstig met die mensen in dialoog te treden maar dat is zeer moeilijk. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast komt nog dat sommigen blijkbaar ECHT denken dat autochtonen geen geweld plegen. Dat autochtonen niet verkrachten, moorden, beroven. Ik vraag me af of dat diezelfde mensen zijn die denken dat er miljoenen allochtonen rondlopen in vlaanderen. Ik heb ergens eens een quote gelezen van iemand die dacht dat er een miljoen marokkanen in Antwerpen wonen. ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 juni 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Uit pure verveling is anders ook wel ferm gestoord...
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is zelfs geen poets wederom poets. Je genuanceerde attitude valt gewoon niet op in de stormvloed van minimalisering. Ik keur dat niet goed, maar ik vind het zeer begrijpelijk. Net zoals jij, zijn honderdduizenden mensen het beu gestigmatiseerd te worden omdat ze heel eenvoudige onrechtvaardigheden aanklagen.
Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het volgende eens, misschien dat dan de pellen van uw ogen vallen. In september 2005 zaten dus 9.083 personen in de Belgische gevangenissen De nationaliteiten waren verdeeld als volgt: 5.160 Belgen 1073 Marokkanen 323 Algerijnen 250 Turken 249 Italianen 233 ex-Joegoslaven 1.781 van diverse nationaliteit Een voor de hand liggende conclusie kan zijn dat er zich dus 56,8% Belgen en 43,2% vreemdelingen achter de tralies bevinden. Als we de nationaliteitscijfers procentueel bekijken, krijgen we echter een totaal ander beeld dan een verhouding 57/43,2% Rond dezelfde periode leefden in België officieel 10.445.852 personen. Daarvan waren er 1.448.093 met een vreemde nationaliteit of van vreemde origine en door de snel-Belgwet genaturaliseerd. Dat komt neer op 13,8% van de totale bevolking. Van de 5.160 Belgen in de gevangenis kon de minister niet zeggen of het oorspronkelijke of genaturaliseerde Belgen zijn. (Hoezo, niet? Dat zié je in de meeste gevallen toch!). We gaan er dus maar van uit, dat het oorspronkelijke Belgen zijn. Zij vertegenwoordigen echter 0,00058% van de bevolking. De vreemdelingen vertegenwoordigen 0,26% van hun groep. Daar ligt dus de criminaliteit 448 keer hoger! Laatst gewijzigd door daiwa : 26 juni 2006 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik heb les gegeven aan een Brusselse buschauffeur - een Marokkaan - en die reed vaak heel laat, na middernacht, en had dan als enige passagiers een bende 'baldadige jongeren', die in zijn bus... joints zaten te roken. Verder durft er nog amper iemand op die bus.
Hij durft er zelf ook niks van te zeggen en is het ondertussen gewend dat zijn bus gekaapt wordt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Oh neen! Toch geen joints???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Vind ik flauw. Desondanks ik eigenlijk niet tegen sigarettenrook kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in de vlaamse media las ik dat het waarschijnlijk allochtonen waren, maar van waar precies weet niemand denk ik ik begrijp je probleem eigenlijk niet
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 26 juni 2006 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier alvast nog eentje om toe te voegen aan MIJN lijstje: (excuse me voor de bron, in de kranten is het moeilijk te vinden) Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals de sprookjes met "er was eens " beginnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() Dat zwart kubeest is (gelukkig) nog nie aan de macht, dus ik moet nog nie verhuizen. Maar ik zal het wel doen als het ooit zover komt.
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |