![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou Israël wel eens willen zien zonder dat Uncle Sam kwistig met dollars strooit. Citaat:
Niet iedereen was racistisch, maar de grote meerderheid wel. Voor hun waren wij ondergeschikt en geen echte mensen. En dan heb ik het in hoofdzaak over orthodoxe joden, de gewone Israëliër viel nog mee. Ik heb op zich geen probleem met joden en de joodse staat mag van mij gerust en in vrede bestaan. Wat me echter het meest tegen de borst stuit is dat niemand kritiek mag hebben op de overheid en het heersende denkpatroon in dat land. Iedereen die toch riskeert wordt a priori uitgescholden voor racist en antisemiet en dat is niet eerlijk. Israël teert nog altijd op de slachtofferrol van de joden en heeft zich in een handige underdogpositie geplaatst zodat het zich tegenwoordig alles kan permiteren. Als de rechtse garde zegt dat je in dit land geen kritiek mag hebben op migranten omdat ze beschermd zouden worden, geldt eens te meer voor Israël en haar inwoners. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben een geboren en getogen west-europeaan met een bij mijn weten zuiver west europese bloedlijn (eind de jaren 1800 moet er wel één van mijn voorvaderen burgemeester van Marseille geweest zijn ![]() De extremistische domheid die jij ten toon spreidt heeft waarschijnlijk zijn oorzaak in de beperkte informatie die U hebt opgedaan over het reilen en zeilen in deze wereld. Uw visie is kortzichtig en dom omdat U zich niet genoeg informeert. Ik weet bijlange niet alles, maar op basis van het gebruik van verscheidene informatiebronnen kan ik een veel objectiever beeld samenstellen dan het enge extremistische fotootje dat jij laat zien. Ik heb geen sympathie voor extremistische moslimmekes, voor zelfmoordaanslagers, voor oproerkraaiers, voor éénzijdige islam meatjes... Maar wat jij door jouw bril totaal niet ziet is 'the bigger picture', de rol die de US en Israel spelen in het mede op poten zetten van de WORLD TERROR, de smerige rol die wordt gespeeld, de verkeerde informatie die wordt verspreid naar de burgers, de inside jobs (van klein naar groot) die op een rijtje kunnen gezet worden, ... Informeer U in plaats van domme uitspraken te lanceren en achteraf het deksel op de neus te krijgen. MvG
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.adf-berlin.de |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() U verdient zowaar de Nobelprijs voor grootste onzin ... U bevestigt in deze post alweer uw enge kennis van zaken ... Had ik u niet gewaarschuwd: Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Hoe komt het dan dat je hier totaal het tegengestelde ten toon spreidt?
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik kan er ook niet aan doen, informeer U een beetje en je weet onmiddellijk waar je de mist in bent gegaan ...8)
PS: mooi taalgebruik, maar wanneer dit van U komt lig ik er niet wakker van!?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 juli 2006 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kanker ... als je zelfmoord wilt plegen, call me .. mijn kettingzaag wacht op je |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de grote tragedie van het 'Heilig Land' (en niet van dat 'Heilig Land' alleen, helaas) is dat de grote meerderheid van doodbrave 'gewone mensen' - ongeacht het 'volk' waartoe ze behoren - gegijzeld wordt door een groep niet zo doodbrave extremisten. Extremisten zijn ALTIJD en OVERAL het eigenlijke probleem, want de meerderheid van de 'gewone mensen' wil eigenlijk niks liever dan 'leven en laten leven' en vooral niet teveel gedoe rond z'n oren. Maar aangezien de 'gewone mensen' zo doodbraaf zijn, laten ze de extremisten meestal begaan. En worden dan slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Foto van de Palestijnse Al-Aqsa martelarenbrigade tijdens een bijeenkomst ergens op de Westelijke Jordaanoever. Foto trouwens van een aantal jaren geleden. Die "groet" komt u bekend voor zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() ![]() Een vader leest zijn Joodse kinderen over de Thorah.... ![]() Een vader leert zijn kind hoe hij "eervol" kan sterven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Extremistjes aan het 'kweken'
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ AntiDeutsch :
Misschien kunt u het woord 'tendentieus' niet definiëren, maar u kunt het alleszins met voorbeeldjes illustreren. U doet dat meesterlijk, zou ik zeggen. Hoed af ! Laatst gewijzigd door djimi : 9 juli 2006 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Deze foto's zijn gewoon de waarheid. De Arabieren zijn nog niet eens in staat om in een democratische samenleving te leven hoe kunnen ze dan op een normale manier hun kinderen opvoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 |