![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De lijkjes werden vermoedelijk daar ook niet gedumpt maar zijn waarschijnlijk door het slechte weer met het regenwater door de riolen meegesleurd. Het blijft een raadsel hoe de dader de lijkjes daar zou kunnen gedumpd hebben zonder zich een toegang te banen met een zeis of kapmes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tja, dat zal de advocaat aangrijpen...
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor hij het ene meisje misbruikte vermoordde hij het andere (lastpost). De pedovriend kreeg de opdracht de brief te posten als de verdachte in de cel zat (hij wist dat ze hem zouden oppakken als hij zich zou aangeven). Op die manier wilde hij zijn onschuld bewijzen. Ik krijg de indruk dat de dader doordacht te werk is gegaan, maar toch niet slim genoeg. (Klopt misschien niets van, maar toch een mogelijke intrige voor een thriller). Laatst gewijzigd door Duym : 29 juni 2006 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou er gebeurd zijn mochten Nathalie en Stacy nooit ontvoerd zijn? Wat betekent het om bij ouders op te groeien waarbij enkel sprake is van mishandeling en/of verwaarlozing? Zou dat nog in orde gekomen zijn? Het antwoord is dikwijls: NEE. De meeste van die kinderen gaan uiteindelijk zelf aan de drank, blijven werkloos of raken in de prostitutie, en voeden hun kinderen op dezelfde totaal ontoereikende manier op. Als de kinderen van Nathalie en Stacy - die er nooit zullen komen - ontvoerd zouden worden, zou je dan ook de deur dichtgooien voor Nathalie en Stacy en hen krachtdadig veroordelen? Het is me allemaal wat te kortzichtig, sorry.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat je dan ver kunt komen, ook als het niet er veel regent.
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moest een maaiploeg komen voordat men een tweede keer kon zoeken. Dus het is best mogelijk dat men niet de riool in ging de eerste keer. Hoe de dader doorheen die wildernis kon komen: mogelijks zijn de lijkjes afgedreven in het riool en zijn ze oorspronkelijk gedumpt op een plaats die niet zo overwoekerd was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vrees dat op dat moment men, net als bij de verkiezingen tegen het einde van de jaren negentig, een enorme politieke machtsuitoefening -en strijd gaat zien waardoor het vertrouwen weerom ernstig kan geschaad worden. Enfin, speculaties uiteraard.
Laatst gewijzigd door lombas : 29 juni 2006 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Hier is een link naar Gilles de Rais:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilles_de_Rais Hubert Lampo schreef er een roman over: "De Duivel en de Maagd" Keizer Nero scheen pedofiel (pedosexueel) , volgens Suetonius.... Recenter: de moordenaar van de Linker Oever in Antwerpen.... Baarle, altijd tweemaal nadenken voor je iemand "leugenaar" noemt Laatst gewijzigd door filosoof : 29 juni 2006 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of moet je medeleven hebben voor de omstandigheden waarin de ouders leven. Ik vind dat wanneer je uw kinderen zo aan hun lot overlaat, dat je dan weinig medeleven kan hebben met het verdriet wanneer men ze verliest. Ik kan wel begrip opbrengen dat ze niet die goede kansen hebben of gehad hebben om hun kinderen een degelijke opvoeding te geven. Op uw veronderstellingen kan ik niet antwoorden. Het is de taak van de jeudgrechtbank om die circel te doorbreken. Stel even dat het gerecht de kinderen geplaatst had. Ook dan waren ze in zeker zin hun kinderen kijt. Dan moest ik ze ook niet meer 'veroordelen' omdat ze dan mss wel beterE kansen zouden krijgen. In de eventuele opvoeding van 'hun' kinderen later. Uit de info die ik lees, had men best die kinderen moeten afnemen en in betere omstandigheden moeten opvoeden Moeten we dan ook medeleven hebben met het 'verlies' dat de ouders dan zouden hebben? Laatst gewijzigd door De Prof : 29 juni 2006 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() doodstraf is te mild voor dit soort mensen (wet Lejeune) en psychiatrische begeleiding is verspilling van energie.
Wat kun je me dit soort mensen doen? je zou ze moeten kunnen laten afzien maar dan krijg je weer de mensenrechtenorganisaties op je dak want zelfs zo'n monster heeft spijtig genoeg rechten. Het ergste van dit alles is de media....denk niet dat die ouders het echt leuk vinden om de "show" die door de media verwacht wordt, op te moeten voeren. zij hebben het recht om dit op hun eigen manier te verwerken en niet publiekelijk, zoals hun nu opgedrongen wordt |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas vinden progressieve mensrechtenactivisten het leed dat een pedofiel zou lijden door een gekortwiekte sexualiteit zo veel erger dan het leed en/of de dood van een verkrachtingsslachtoffertje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Chemische castratie ??????????????????
Geef hem of ze maar eens aan mij. Martelen en zolang mogelijk in leven laten.Lijden.Wraak.Hel op aarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Enne, ik heb 3 kinderen....Enne, over mij mag je dit allemaal lullen hoor ('k ben zelf goed gek), zolang je maar over m'n kinderen zwijgt. Toch nog iets : sommigen zullen nooit normaal werk vinden, 'k ken er zo. Oeps, 'k hoop niet dat 'k nu naar boven moet gaan waar ze liggen te slapen en hun een laatste kusje moet geven en het afbollen ???? ![]() Laatst gewijzigd door Bijter : 29 juni 2006 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |