![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Welke vlag hangt u op 11 juli buiten? | |||
De Belgische Driekleur, uiteraard. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,52% |
De Vlaamse leeuw |
![]() ![]() ![]() |
30 | 47,62% |
Beide |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,59% |
Geen |
![]() ![]() ![]() |
25 | 39,68% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,59% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() Good for you.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik ken de stijl van Bruno en die kwam geheel overeen met die van Silhouette. Ook anderen zagen dat. Ook de mods hebben dit gezien. Mijn mening over de doodstraf? De doodstraf is afgeschaft in België en dat is een goeie zaak.
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is dat een bewijs? Neen. Maar dat is wat je de hele tijd herhalt, zonder eens concreet te worden. Wat denk je zo als BPlusser over het fet dat de Belgicistjes hier 1 tegen 10 zijn? Vind je dat goed?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar dienen die bijgevoegde printscreens trouwens voor? Die berichten staan er toch nog allemaal?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 juli 2006 om 22:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zonder gemeenschappelijk(e) standpunt(en), zal eenheid moeilijk te vinden zijn. Waarop zou die zich dan bazeren? Begint de eenheid van België bij de "eenheid" van de pro-Belgische groepen? Bij wijze van "het goede voorbeeld geven"?
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en een beetje diffamatie. Als je dan eens vraagd ...in het begin was ik heel 'courtois' en dan deleten ze de posts gewoon. Voor belachelijke redenen. Ze sluiten trouwens alle 'vragen aan de moderatie' topics of verklaren dingen die ze niet horen willen tot spam met waarschuwing. Hoe kan je daarmet als Bplusser accord gaan???? Als je zelver noog niet eens weet of Silhoutte echt Bruno is????
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar nu zal ik toch eens graag weten wat je denken doet dat Silhoute Bruno is. Buiten dit Zeno is Baartje ding? De moderatie hebben geen bewijsen, anders waren ze al lang daar, je heb ook geen bewijsen, dus wie heeft die? Maar wat bestaat er nog behalve IP adress en 'style'? Kimmie? Dus wat zijn jouw bewizen om een mede'belgicistje' van het forum te difameren?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Méér dan vier jaar he. En ik kan u stellig verzekeren dat dit géén VB cybercafé is. U moest eens weten hoeveel extreem linkse sujetten hier zitten, mijzelf incluis. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
So what? Het was, het is en het zou altijd een VB cybercafé blijven... de moderatie is namelijk helemal niet neutraal en verder kijk toch eesn de peilingen hier. Die zeggen echt veel over dit forum. En ik bedoel de pols van enkele weken geleden, als er nog 100 man op deze forum waren. En omdat er ook enkele 'extreeme linkse elementen zijn ' is alles weer goed? Je bent toch ook extreem links, zo als zelfsgenoemde Commie. Ik denk erder dat je van de aandere kant bent. (Dus wat is dat nog eens met het communisme?) 2. Ik ook niet, dus wat is het probleem? Ik spreek met lieve mede'belgicistjes', kan dit?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Fijn dat u eindelijk mijn vrij geuite mening onderschrijven wilt ... ![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() restons courtois
Banneling Blijkbaar zijn de borg erin geslaagd hem te bannen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, op veelvuldig spammen staan nu eenmaal straffen, dit is geen cybercafé!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[edit] ow, hij blijkt ondertussen verbannen te zijn. Geen wonder. 8) Laatst gewijzigd door Zeno! : 16 juli 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee...
![]() U post alleszins op een andere manier dan Baarle. ![]()
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |