![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vergissing sorry
Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2006 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik geloof er geen bal van dat de winter zich zou inlaten met dergelijke loser die door skinheads wer uitgekotst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Uitgekotst? Zoals Vanthemsche ook werd uitgekotst door de skinheads zeker? In verschillende interviews met skinheads werd hij enkel terecht gewezen omdat hij een blank meisje had neergeschoten. Over wat hij met de zwarte en Turkse vrouw deed, niets dan lof. Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die skinheads zie je ook telkens weer opduiekn op linkse manifestaties hoor. Ook dat is juist. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt ! Om relletjes uit te lokken en die dan in de schoenen te schuiven vd linkse betogers.
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geldt jouw laatste statement dan enkel voor jou en niet voor alle kaalkoppies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik ben zelf skinhead en dat wereldje is heel klein, en ik kan je op een blaadje geven dat die hans van themsche noch die geinterviewen (in dag allemaal) door niemand gekend zijn. zoiezo at hele skinheadverhaaltje errond is bullshit. de eerste vereiste om een skinhead te zijn is toch dat je haar kortgeschoren is? VOLLEDIG ? De interviews waarna jij reffereert zijn ook volslagen onbekenden binnen de skinhead subcultuur. 18jarige gabbertjes die zichzelf geen identiteit weten aan te meten en dan maar een beetje op internet de skinhead gaan uithangen. Ik ken NIEMAND die op welke manier dan ook die zinloze moorden goedkeurt op geen enkel van de slachtoffers. wie dat wel doet kan voor mij oprotten en is rijp voor de psychiatrie. wat daar is gebeurt is verschrikkelijk en zal hopelijk nooit meer gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de betoging tegen het generatiepact waren ze in elk geval heel braafjes. Ze hadden zelfs geen bommetjes bij. Ze liepen twee meter achter mij aan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anoniem kan je ons hier natuurlijk alles proberen te laten geloven...........
![]() |
#132 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik zal zeker niet ontkennen dat er vaak genoeg mongolen aan komen zetten die er geen bal van snappen, maar die zijn net zo snel weer weg als ze gekomen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel u bent skinhead en zegt geweld af te zweren. Toch is uw naam op dit forum 'smash' the reds. De kop inslaan dus. U zal meer dan 90 posts moeten hebben om mij te overtuigen van uw goedheid.... Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
op elke boerenfuif word er wel gevochten, al eeuwen lang. Daar zal je toch nooit iets aan kunnen veranderen. een robbertje vechten kan geen kwaad, zolang het niet te ver gaat. het kan frustratie aflaten zodat die niet wordt opgekropt waardoor er vele ergere dingen kunnen gebeuren. mensen vermoorden om wat voor reden dan ook is compleet not done. niet omwille van hun politieke overtuiging, geaardheid huidskleur, schoenmaat, wat dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je kan ook je stress aflaten op andere manieren hoor. Stukje fietsen, eens goed roepen,... Zo doen normale mensen dat ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Wat een onzin. Het hoofd van de politie is een rode hond en de korpschef is evenmin een blokker. Blokkers bij de politie moeten netjes hun mond houden over hun 'verkeerde keuze', dat weet ik uit goede bron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |