![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Palestina en Libanon, dat zijn lokale problemen waarmee ik mij niet wil moeien. Ik ga daar dus geen uitspraken over doen. Het is totaal naast de kwestie. Aanslagen hier in Europa is inderdaad iets anders. Ik had het dus enkel over aanslagen hier in Europa. Maar ik hoor dat er in Mumbai, in India ook al een aanslag was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen dus 200 doden en 600 gewonden.
Waar blijft de waardige verontwaardiging van de EU, door middel van een officiële communicatie? Niks. Nada. Men heeft begrip voor moslimterreur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() No worries Stonaar ... na een eenvoudige kritische neutrale opmerking tegen over Israël, de joden, zionisten, ... wordt je door een aantal posters onmiddellijk als Nazi, negationist, jodenhater, ... afgespiegeld.
Been there, done that ...
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dan beginnen de dreigementjes (mbv wetteksten waar ze nougabollen vanaf weten ![]() en als ze je echt gevaarlijk vinden (omdat je zaken post die ze NIET kunnen ontkennen): dan EISEN ze (ja je hoort het goed) eisen ze van de moderatie dat ze je bannen. Zal wel iets eigen aan het "uitverkoren" zijn , dat je eist van anderen om iets te doen met zaken die je niet toebehoren now you may go to the next level grasshopper 8)
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 13 juli 2006 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in die zin geef ik Knor gelijk dat er een nauwere 'verwantschap' ( geloof, etnie, andere belangen ) bestaat tussen een doorsnee moslim en zo'n moslim-extremist ... en ga je dus onvermijdelijk meer excuusgedrag kennen Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nog even en je krijgt dreigementjes.... Ben ik binnenkort mijn koppositie in het peleton kwijt. Ja , ik begin véél concurrenten te krijgen ![]() Nog eventjes en er zijn 5 995 000 000 nazis ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar niet omwille van het anti-katholieke karakter... protestantisme is mijn inziens nog steeds een stroming binnen het christendom gelijk het katholicisme er één is beiden beroepen zich dus op hetzelfde boekske en de stelling is dus bijgevolg net zo absurd als de stelling dat de verzameling moslim-extremisten dé gewapende vleugel representateren van dé islam voor alle moslims Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juli 2006 om 01:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 200 doden en veel meer zwaargewonden die zonder benen door het leven mogen. De trieste balans van een geloofsuiting van de Islamieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
10" geleden uit indiatimes gecopiëerd: Citaat:
maar 't Vuil B weet het wél... Allen daarheen, jullie: die mensen wachten op jullie hulp en intelligentie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juli 2006 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() eh.. ga dat even quoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wacht eh... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ok. stop die zever van jou en mijn parodie erop. Het uitgangspunt van justitie in India is momenteel: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 juli 2006 om 02:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar
![]() ![]() ![]() VuilB en Al Quada zijn dezelfde en de CIA werkt mee. ![]() We weten dat al lang. ![]() ![]() VuilB, die fascisten ![]() |
![]() |
![]() |