![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Waarover moet hij zich precies schamen? Om welke leugenachtige zinnen in zijn tekst moet hij zich schamen?
Of bedoel je dat iedereen die politiek andersgezind is dan jou, zich moet schamen? ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 18 juli 2006 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarop antwoord je als jongere: ja mijnheer! Indien dit had gebeurd, dat was er geen "fight & flight" reactie geweest. We weten allemaal dat dit niet is gebeurd en dat de "jongeren" het een en ander hebben geroepen waardoor (eventueel ) hij die gast effekes bij de keel greep. zou ik ook doen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Vreemdeling
|
![]() Is Kardineel Danneels hier ook niet moreel verantwoordelijk voor de dood van Guido Demoor? Hij heeft toch gezegd na de moord op Joe Van Holsbeeck waar waren wij? Nu is er iemand die reageert tegen dit krapuul en ja het is zijn eigen fout dat hij dood is,zeggen ze!!!!!!!!! De laatste tijd is er teveel gebeurt in dit land om zo maar over ons te laten gaan,laat uw stem gelden op 8oktber en stem op de goei,we weten allemaal wie dat is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat buschaufeurs de meeste tijd voor zich kijken. Enfin misschien ligt dit in Antwerpen anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Met die twee meisjes zal het ook wel zo zijn,die hebben zichzelf omgebracht en verkracht,uit "medelijden" heeft de andere ze dan maar verstopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
als nadien blijkt dat het inderdaad zo was zoals hier beweert wordt, dan geef ik ook mijn fout toe en aanvaard ik de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoofdstuk 16: WURGER van Lijn 23 ontmaskerd door Marokkaanse minderjarige!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heck, vijftien jaar geleden, toen ik jongere was, moesten er al geen ouw mannen op de bus mij de les komen spellen hoor, en vooral niet als ik in groep was. Toen zette ik ook gewoon een grote mond open. Wat niet meer dan normaal is voor ne puber. Citaat:
Het is fout om iemand bij de keel te grijpen, ongeacht wat er gezegd wordt. Idem bij de zoon van uw kuisvrouw: wat die zoon ook gezegd heeft, dat is geen reden hem fysiek aan te vallen. Punt. Laatst gewijzigd door dejohan : 18 juli 2006 om 17:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is één lijk niet voldoende om een politiek statement te maken dat je er twee nieuwe moet bijsleuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom kon hij ook de politie waarschuwen
Laatst gewijzigd door Miguelito : 18 juli 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want de kans zal groot zijn dat ze ook voor deze oplossing kiezen ipv 'ja mijnheer'
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben op de hoogte van het bestaan van die dingen. Ik denk alleen dat het niet zo evident is om vooraan in die bus een heel incident te volgen van begin tot einde.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ridderorde moeten die gasten krijgen jong!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor, het zijn andere mensen op de bus die de chauffeur hebben gewaarschuwd, waarna die de bus heeft gestopt en waarna de politie werd verwittigd (dat is allemaal gebleken bij de reconstructie). Dat hij op TV andere dingen heeft verteld is dan ook heel spijtig, want dat is blijkbaar het enige wat de mensen onthouden en geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar zouden we in godsnaam naartoe gaan als het ok is schelders fysiek aan te vallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo belangrijke feiten duren niet zo lang om aan het licht te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"U stond daar maar met uw handen omhoog, en deed niets..." Degoutant van Humo. Maar goed, ik heb besloten dat iedereen hier al lang het zijne of hare van denkt, dus het haalt weinig uit om iemand proberen te overtuigen. Cliché maar veel clichés zijn waar, afspraak 8 oktober. |
|
![]() |
![]() |