![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen jullie een bier-topic openen ? (nou ja... eentje naast de velen).
Anders blijft het hier off-topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() bier is nooit off topic!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn sympathieke andersdenkenden (mijn excuses aan wie ik vergeet):
- Kim ( ![]() - Armadel - één van mijn beste vrienden, en toch zo verschillend (nu ineens anarcho-nationalistisch, wtf mate?) - Nyn & Mitgard (gewoon al omdat ik de indruk heb dat ze onderhuids hier reclame maken voor elkaars superseksualiteit) - Ingenious, omdat ze ingenious is - Praetorian, zelfde haat/liefde gevoel - Solidarnosc, rustige aanpak wordt altijd gesmaakt - Pelgrim & Jaani, omdat die me zeer goed bevielen - 1handclapping, voor Boekenberg park - baarle (hoewel niet volledig andersdenkend), omdat hij mij netjes afgezet heeft - Jozef Ostyn, omdat hij mijn respect al in het prille begin heeft afgedwongen - Metternich (confrater) - Patriot!, die zeker op begrip kan rekenen van mijn kant, hoewel zijn tactiek op dit forum niet altijd even veel sympathie kan opwekken - Ambiorix, maar ik begrijp vaak niet waar hij naar toe wilt en vanuit welke hoek hij spreekt - Jazeker, maar met dezelfde bedenking als bij baarle - Boadicea, omdat ze heel naturelle overkomt - Knuppel, uit ontzag voor levenservaring en vaak welkome steun aan anderen - Superstaaf, met dezelfde bedenking als bij Jazeker en baarle De rest komt nog wel, maar kan ik niet meteen voor de geest halen. *nipt van chardonnay* Voila, meteen al een toevoeging: - Firestone, hoewel ze qua politiek denken volgens mij op hetzelfde spoor zit, alleen een ander station - wegens haar nuchtere inbreng - StevenNr1 lijkt me veelbelovend, maar het is wachten welke kant hij opgaat - het slingert wat; mocht hij een vaste draai vinden, denk ik dat die richting er een leuke intellectueel bijheeft (enfin, ik weet niet wat zijn intellect-intelligentie verhouding is eigenlijk), vriendelijke jongen ook - Djiezes, BigF, Cynikus en Proletariër vind ik leuk omdat ze grappig zijn - PAJOT kan eveneens op mijn achting rekenen
Laatst gewijzigd door lombas : 7 augustus 2006 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PAJOT ademt doorgaans niet meteen mijn visies. Maar zijn reacties op briesende psycho's als Feremans zijn doorgaans hilarisch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Medestanders (denk ik)
-Truder -Metternich -knuppel -carlgustaaf -Pajot -circe -Boadica -Jazeker -TomB -born2bewild -baarle -Anna List -Tegendraadigaard -.... (sympatieke) Tegenstanders: -Edina -ingenious -filosoof -pelgrim forever (gone ![]() -Mitgard -casca -kaatd (gone ![]() -Bhairva -de limburgse leeuw -KBAF -Nyorsk -Djimmi -... Weet niet: -Zijne heerlijkheid -Stropkeuh -Duvelke -Lombas -Desirius -Firestone -Superstaaf -1handclapping -... (excuses aan diegenen die ik vergeten ben) Laatst gewijzigd door zorlac : 7 augustus 2006 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() die staat wel wat verkeerd in je lijstje denk ik. die denkt alleszins anders dan de rest die je daar opsomt bij mijn weten.
![]() jouw avatar is leuk, maar ik heb nog niet genoeg van je gelezen om verdere uitspraken te doen. ik lees nogal heel selectief tegenwoordig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar heb iig al relaxte responses van hem gelezen..... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() ik respecteer iedereen zijn mening, ook al is die totaal niet de mijne.. Ik verdedig wel graag mijn standpunt en zal het niet laten op de man te spelen als ik daar zin in heb. Als dit soms gemeen overkomt moet je maar denken dat het maar 'internet' is en niet echt.
![]() Als er een iemand is die ik in het echt eens wil tegenkomen dan is het Cynicus wel. Ik vraag mij af of (hij/zij ??) echt zo is, en hoe ie leeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, echt, dat zei hij onlangs, in de fnac, toen ik boeken van Godwin zocht (tevergeefs natuurlijk, zo'n prullewinkel) - en hij zei: "Ja, interessant," en ik dus: "Jama, da's nen halven anarchist eh," en hij: "Ja, maar ik ben een anarchonationalist," en ik weer: "wtf."
![]() |
![]() |
#134 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Om andersdenkend te zijn moet je wel kunnen denken, dat mis ik bij de meeste andersdenkenden.
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 7 augustus 2006 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoe komt het toch dat wij Vlamingen (ook de belgicisten onder ons ![]() ps ik zie jullie ook allemaal graag hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() sympathieke ANDERSdenkenden.
dan MOET ik wel SUPERstaaf nomineren. betreffende politieke ideeën moet ik (met het schaamrood op de wangen, dat spreekt) toegeven dat ik al die politieke zever op dit forum niet echt volg, laat staan dat ik zou weten wie wat denkt. bovendien is het vervelende aan die opsommingetjes dat je dan telkens mensen vergeet, hetgeen uzelf dan weer iets minder sympathiek maakt. dus houd ik het bij DE ultieme ANDERSdenkende, ik zou zelfs het woord VERKEERDdenkende durven gebruiken, SUPERstaaf (beste nickname ooit, trouwens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
My name is anna list. tam tadam tam tam (<<vettige housebeat>>) My name is anna list. The dj's list. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Partijlid
|
![]() Ik ben nog niet lang genoeg actief op het forum, dus spreek ik mij nog niet uit.
|
![]() |
![]() |