![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het daarmee eens. Er zou op zijn minst eens moeten gekeken worden naar wat voor opvoeding die drie lieverdjes krijgen, want de kans lijkt me heel groot dat dit geen 1mailg incident was. Indien zo, moeten die ouders hun hoederecht verliezen. Die kinderen vallen misschien nog te redden. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 14 augustus 2006 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moeder die haar kinderen aanmoedigde om geweld te gebruiken, is op haar beurt eigenlijk aangemoedigd tot dit gedrag door de taktieken van het politiek-correcte denken. Dat men zich vooral richt op Marokkanen is te verklaren vanuit hun vrij belangrijke elektorale invloed, zeker als het op gemeenteraadsverkiezingen aankomt. Immers, in een aantal sleutelsteden vormen de Marokkanen (of liever Belgen van Marokkaanse afkomst) een belangrijke fraktie van de bevolking. Dit noemt men 'klantenbinding'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 augustus 2006 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien vermeld ik ook nog dat ik nergens schreef dat ALLE Marokkanen zich zo gedragen. Integendeel, er zijn er steeds meer die beseffen dat dit soort gedrag en het eeuwige 'racisme'-gezeik hen zwaar zou kunnen opbreken in een niet al te verre toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Het word hoogtijd dat de jongste generaties wat gebrainwashed worden, zodat de samenleving in de toekomst misschien eindelijk een seutenparadijs word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 augustus 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die schrijver het probleem juist heel duidelijk heeft aangehaald.
Een overbevolkt Vlaanderen, enorme druk tot presteren, te veel mensen die leven van een staatsinkomen. Dat de nadruk nu in de media ligt bij de niet Europese emigranten komt omdat deze in de groot steden wonen. Maar wees gerust, er zijn aan onze landsgrenzen even veel problemen met de inwoners van onze buurlanden. Alleen kan je tussen ons en onze directe buren geen uiterlijk verschil zien, wat dus geen duidelijk onderscheid maakt voor de pers. Het is gemakkelijker om haat tussen twee verschillend uitziende mensen te verkrijgen, dan tussen twee mensen gelijken. Neem daar dan nog bij dat deze een verschillende Goddienst hebben en een andere eetgewoonte en je hebt alles om de mensen te verdelen in groepen. En dat die redster niet in het ziekenhuis zou beland zijn met Europeanen, wel daar ben ik nog zo zeker niet van. Dit geweld bestond immers ook al in de jaren 60 & 70. Alleen werd er toen geen media aandacht aan besteed. En toen waren hier nog bijna geen NIET europeanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, in oktober kunnen we ons gedacht nog eens zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 augustus 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje, wie van jullie is er bereid om te gaan zorgen dat de mensen het in hun eigen land even goed krijgen als hier.
Wie van jullie is er bereid toe te geven dat de Europeanen eeuwen lang de rest van de wereld heeft uitgebuit en zelf op sommige plaatsen de oorspronkelijke bevolking bijna heeft uitgeroeid. Wie van jullie durft er duidelijk toegeven dat deze jongeren eigenlijk gewoon op zoek zijn naar een eigen identiteit. Want nu worden zij na vele jaren nog steeds behandeld als vreemden, maar ook ginder worden zij behandeld als vreemden. Ja, deze mensen zijn gewoon op zoek naar hun plaats op deze wereld. Om duidelijk te zijn en opdat ook de minder snelle begrijper het zouden begrijpen. Er is een volksverhuizing bezig en , hoe spijtig ook, die gaan steeds gepaard met geweld en oorlog tot één van beide is overwonnen. Wat wij nu mee maken is slechts een voorbode van wat gaat komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Naar een eigen identiteit ? Sorry, maar dat is echt zever voor zwakkelingen. Wie in godsnaam is nu op zoek naar identiteit. Je bent nu eenmaal jezelf, meer uitleg hoeft daar niet bij. Het is enkel maar een zwak excuus als verklaring om iets verkeerd te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Hans,
Als het zever is van zwakkelingen, vertel mij dan eens waarom de huidige Amerikaanse inwoners nogsteeds staan te roepen van waar hun bedovergroot ouders komen. En waarom zoveel geadopteerden opzoek gaan naar hun echte ouders. Allemaal zwakkelingen zeker. Maar het is nu net door mensen met een houding als die van U, dat deze problemen niet opgelost geraken. Of mag men jou in het buitenland Hollander noemen zonder dat je stijgerd en antwoord dat je geen Hollander bent maar een Belg of Vlaming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Elke mens is mens als aardbewoner. Een nederlander verschil in weze niet van een Belg, als hij België woont.... hij is mens. Net zo min een eskimo verschil van een Belg als hij in België woont, leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik maak uit uw bijdrage op dat vrouwen geen redster meer mogen zijn (tenzij ze ongeveer twee meter zijn). Zijn er nog zo beroepen waar vrouwen moeten van uitgesloten blijven? Ik vraag maar...Ik had graag geweten op welke vlakken zelfuitgeroepen progressievelingen de klok graag hadden teruggedraaid...Oh ja, hoe noemt men dit...Regressie! Volgens mij kletst u maar wat uit uw nek... Het gepleegde geweld is verwerpelijk, eender van wie het komt. Het feit dat u hier geweld poogt te verdedigen zegt veel over uzelf.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 14 augustus 2006 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans,
aan je uitleg kan ik opmaken dat je nog nooit verder van huis bent geweest dan de kerk van je gemeente. Jij zal ook wel je beide ouders en grootouders kennen. Ga eens een paar maanden naar Japan of China werken en zeg mij daarna nogeens dat een eigen identitiet onzin is. En er zijn zelfs heel grote verschillen tussen Vlamingen en Nederlanders. Maar jij woont niet aan de Belgisch/Nederlandse grens, he! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch eigenaardig dat het vooral Marokkaantjes zijn die zich hierdoor aangesproken voelen. En nog eigenaardiger dat diezelfde Marokkaantjes meestal ook neerzien en racistisch zijn tegenover hoger aangehaalde volkeren! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |