![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoogmoed komt voor de val,dat zouden ze in en om Brussel ook wel eens mogen beseffen.
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wat hoort wat,en ik denk dat zelfs Di Rupo dat beseft.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() En komen ze ineens tot de vaststelling: DJU DA CGKR WAS EEN ROTIDEE!
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() CD&V is nooit voor dat CGKR geweest, de veroordeling van het Vlaams Blok vonden ze al belachelijk genoeg.
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkiezingen. Of eh... weet je niet meer wat Verhofstadt ons allemaal voorspiegelde voor de verkiezingen van 1999 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er 15 jaar van hopen op grote partijen opzitten. Geen enkele, noch CVP of VLD hebben hun vlaamse droom waar kunnen maken. Nochtans was dat wat ze beloofden voor de verkiezingen. Ik twijfel erg aan de CD&V-N-VA droom die nu belichaamd wordt door Leterme. Als hij het kan, dan zal ik nederig mijn hoofd buigen en toegeven dat hij het kon klaarspelen. Maar met mijn record of history en wat ik van de laatste 15 jaar weet, lijkt het me simpel dat hij ofwel of een zijspoor wordt gezet of gaat buigen voor zijn postje. Ik gun hem maar heel eventjes het voordeel van de twijfel. Eigenlijk het beste wat hij kan doen want als ook de CD&V nu teleur gaat stellen dan moet men weer twee miljoen migranten zonder controle binnenlaten om de stemmen voor het Vlaams Belang te corrigeren.
En dan krijg je weer scenes met Afrikaanse dames die hun beul in hetzelfde warenhuis zien rondlopen. En dan vragen we ons af waar al die vreemde snuiters in onze gevangenissen vandaan komen. Nee echt... Leterme moet het waar maken. In mijn ideale droom doet hij wat in Denemarken gebeurde en wat gesmaakt werd door de bevolking. Een minderheidsregering (CD&V-N-VA alleen) met de steun van extreem-rechts. Dat zou ideaal zijn en eindelijk een tegenwicht voor het linkse beleid dat we steeds krijgen terwijl het volk rechts stemt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 augustus 2006 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ontopic reactie post ik hier even hetgeen ik reeds op mijn blog postte.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaat de nieuwjaarstoespraak van de koning nog een belletje doen rinkelen?
![]()
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Bericht Hansje1
Citaat:
* "iedereen die geen Frans spreekt uit Brussel moet verdwijnen" (tijdens FDF verkiezingscongres) * "dat de Vlaamse minister-president en de Vlaamse instellingen de biezen moeten pakken uit Brussel" (tijdens FDF verkiezingscongres) * "andere Franstalige partijen op om met nieuwe eisen te komen, zoals de uitbreiding van de grenzen van het Brusselse Gewest, en een einde aan de bescherming van de Vlaamse minderheid in Brussel bij de verkiezingen." "er geen sprake zijn van een splitsing zolang de Vlamingen hun vroegere aangegane beloften niet nakomen, namelijk de volledige implementatie van het Minderhedenverdrag." 2004 pers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() aaaa
Laatst gewijzigd door Vorenus : 22 augustus 2006 om 02:26. Reden: was hetzelfde hierboven |
![]() |
![]() |