Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2006, 08:15   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben een voorstel tot oplossing geformuleerd ivm B-H-V, een dossier ivm de sociale zekerheid opgesteld
En hoe luidt die oplossing?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 08:25   #122
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Het heeft hier al meermaals gestaan, maar bij deze de link nog eens:

http://www.bplus.be/nl/pdf/20051007_hetwittekonijn.pdf

Laatst gewijzigd door Kim : 23 augustus 2006 om 08:25.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 10:59   #123
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Amai die ziet er ook gelukkig uit en da voor nen hoogdag! Ze mag vader of moeder niet ongoochelen zeker?
Je kan moeilijk een bloemenhulde doen met een glimlach tot achter uw oren .
mss eerst eens denken voor te replyen.
Oud 23 augustus 2006, 11:08   #124
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar BUB
Standaard zo denken wij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan Bekijk bericht
In tegenstelling tot vorig jaar waren er dit jaar geen belgicistische clowns meer op de Ijzerwake. Vorig jaar probeerden twee herrieschoppers tevergeefs om de manifestatie te verstoren. De ordedienst van de ijzerwake diende hun naderhand te beschermen tegen boze nationalisten. Al bij al zorgden ze voor wat spectakel...
Dit jaar bleven de tricolore hooligans liever thuis... Allicht hebben ze ingezien dat hun belachelijke "acties" zinloos zijn.
België is aan het barsten, Vlaanderen wordt een republiek.

BELG.UNIE. - BUB
West-Vlaanderen
de voorzitter
OPEN BRIEF
Geachte Hoogwaardige Excellentie, Mgr. Vangheluwe, Bisschop van Brugge,
Het is uitzonderlijk dat ik om politieke redenen, de Rooms Katholieke Kerk wil en moet, gezien de politieke omvang van onderbeschreven acties, ten rade vragen.
Zelf ben ik uitgesproken Rooms Katholiek maar toch beklemt mij een gevoel van tweestrijd in het volgende onderwerp.
Zondag jl. werd te Steenstraete opnieuw de Vlaams-Nationalistische-Separatistische Yzerwake gehouden rond het standbeeld van de "gebroeders Van Raemdonck.
De gebroeders Van Raemdonck sneuvelden in de eerste wereldoorlog van 1914-1918 waar zij streden onder de Belgische vlag tegen het Duitse keizerrijk. Sta mij toe te verduidelijken dat in oorlogstijden, soldaten strijden in de eerste plaats voor hetgeen hen aanbelangt zoals hun ouders, kinderen, familie, geliefden en kennissen. Omdat dezen gegroepeerd onder de Belgische vlag er dan hebben voor gezorgd dat wij aller Belgen, Fransen en Britten niet onder een Duits juk, maar in blijvende onafhankelijkheid een toekomst van vrede konden uitbouwen. Tegelijk streden ook de Duitse soldaten voor een betere toekomst met in het achterhoofd dan wel die toekomst voor hun ouders, kinderen, familie, geliefden en kennissen. Maar dan onder het Duitse vaandel.
Het motief van beide kampen is dus identiek, een betere toekomst, een greep naar macht of het verdedigen van de bestaande macht om een zekerheid tot een beter leven te verkrijgen. Niet noodzakelijk voor zichzelf, maar in de eerste plaats voor hun familie, vrienden en nabestaanden. Zelfs vandaag is dat nog de beweegreden voor vele soldaten. Om wille van deze opoffering van duizenden 'soldaten'levens kunnen wij alleen maar getuigen van een groot en ingetogen respect.
De Nederlandstalige gebroeders Van Raemdonck werden samen met hun Franstalige medestrijder, Aimé Fiévez getroffen door een bom en sneuvelden. Ze werden in eenzelfde kist begraven. Zij zijn slechts drie van de zovelen die hun leven lieten voor vorst voor vrijheid en voor recht en aldus voor de vrede en verdraagzaamheid die de Belgische staat mede door hen kon blijven verwezenlijken in een voor hen helaas ongekende toekomst.
Vandaag zien wij dat de Yzerwake zich ontpopt tot een politieke broeihaard van onvrede en onverdraagzaamheid. De organisatoren-separatisten, gesteund door de politieke groeperingen zoals Vlaams Belang en N-VA, spreken zich uit in haatdragende woorden en viseren constant één bepaalde groep, de Franstalige Belgen, zij die ook hebben gevochten samen met de Nederlandstalige Belgen. Zelfs onze Vlaams-minister-président Yves Leterme (Christelijk, Democratisch & Vlaams) heult nu beschamend genoeg met deze beweging mee en verwijt de Franstaligen "niet intellectueel in staat om Nederlands te leren". De erkenning van het gebruik van het uniforme of dialectische Nederlands is al jaren een feit in België en gelukkig dan ook maar.
Monseigneur, taal is only a form of communication, de hoofdzaak blijft dat we elkaar als mensen kunnen en willen verstaan is dat nu in het Nederlands, Frans, Duits, Engels, muziek of zelfs gebarentaal...maakt toch niet uit, het blijft de eerste bedoeling dat we elkaar goed begrijpen. Zelfs in de Middeleeuwen vochten Bruggelingen, Ieperlingen, Gentenaren en Henegouwsenaars, die dan ook duidelijk verschillende talen spraken want de dialecten lagen nog veel verder uiteen dan nu het geval is (resp..Brugsch, Iepers, Ghents en Frans), samen tegen de Franse legers in 1302.
Vorig jaar werden op de Yzerwake twee van onze BUB-leden, mijn voorganger van West-Vlaanderen, Philippe Leclerq en Andy Vermaut duchtig in elkaar geslagen om de enige reden dat zij getooid waren in de Belgische tricolore én dat op vaderlandse grond. Niemand greep in tot vrede in deze vechtpartij.
Wil me vergeven indien ik iets niet zie wat moet gezien worden, maar ik kan momenteel niet begrijpen dat de Rooms Katholieke kerk, elk jaar opnieuw, op die haat- en oorlogstaalsprekende Yzerwake een eucharistieviering opdraagt. Als scherp op de snee, was het zelfs tijdens de eucharistieviering vorig jaar ter plaatse dat onze twee dappere Belgen hardhandig werden in elkaar geslagen. Indien de politie niet onder druk van de pers was tussengekomen mochten we vrezen voor hun leven. Hun kneuzingen en lidtekens getuigen van de agressieve aanpak.
Als Christen wil ik verder de boodschap van vrede, mensenlievendheid, verdraagzaamheid en pluralisme verder uitdragen. Ons Belgisch koninkrijk is volgens mij een symbool hiervan, waar Franstalige, Nederlandstalige en Duitstalige in vrede en verdraagzaamheid gastheren zijn voor nog-anderstaligen van over de ganse wereld. Laat ons deze Belgische gedachten verder uitdragen, zonder dat we ons nog onveilig moeten voelen als Belgen op een Yzerwake. In ieder geval sta ik vergevingsgezind om de Vlaams-nationalisten-separatisten de hand te reiken en hen te bekeren tot vreedzame Belgen. Want Belgen zijn ook zij.
Met vriendelijke groeten,
Ruben Cottenjé de Dauphin
voorzitter BUB West-Vlaanderen en Brugge
s.s.t.t.

Laatst gewijzigd door BUB : 23 augustus 2006 om 11:11. Reden: stond niet netjes
BUB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 11:12   #125
garfield
Europees Commissaris

Standaard

oeps

Laatst gewijzigd door garfield : 23 augustus 2006 om 11:12.
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 11:14   #126
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

1. U heeft zoals de koning ook iemand die u teksten schrijft...
2. Nu blijkt het vorig jaar dus wel degelijk over een BUB-actie te gaan.
2. U reikt ons de hand? Wij spugen erop! En voor de duidelijkheid: wij voelen ons géén belgen, wat u ook moge beweren.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 11:15   #127
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
BELG.UNIE. - BUB

West-Vlaanderen
de voorzitter
OPEN BRIEF
Geachte Hoogwaardige Excellentie, Mgr. Vangheluwe, Bisschop van Brugge,
Het is uitzonderlijk dat ik om politieke redenen, de Rooms Katholieke Kerk wil en moet, gezien de politieke omvang van onderbeschreven acties, ten rade vragen.
Zelf ben ik uitgesproken Rooms Katholiek maar toch beklemt mij een gevoel van tweestrijd in het volgende onderwerp.
Zondag jl. werd te Steenstraete opnieuw de Vlaams-Nationalistische-Separatistische Yzerwake gehouden rond het standbeeld van de "gebroeders Van Raemdonck.
De gebroeders Van Raemdonck sneuvelden in de eerste wereldoorlog van 1914-1918 waar zij streden onder de Belgische vlag tegen het Duitse keizerrijk. Sta mij toe te verduidelijken dat in oorlogstijden, soldaten strijden in de eerste plaats voor hetgeen hen aanbelangt zoals hun ouders, kinderen, familie, geliefden en kennissen. Omdat dezen gegroepeerd onder de Belgische vlag er dan hebben voor gezorgd dat wij aller Belgen, Fransen en Britten niet onder een Duits juk, maar in blijvende onafhankelijkheid een toekomst van vrede konden uitbouwen. Tegelijk streden ook de Duitse soldaten voor een betere toekomst met in het achterhoofd dan wel die toekomst voor hun ouders, kinderen, familie, geliefden en kennissen. Maar dan onder het Duitse vaandel.
Het motief van beide kampen is dus identiek, een betere toekomst, een greep naar macht of het verdedigen van de bestaande macht om een zekerheid tot een beter leven te verkrijgen. Niet noodzakelijk voor zichzelf, maar in de eerste plaats voor hun familie, vrienden en nabestaanden. Zelfs vandaag is dat nog de beweegreden voor vele soldaten. Om wille van deze opoffering van duizenden 'soldaten'levens kunnen wij alleen maar getuigen van een groot en ingetogen respect.
De Nederlandstalige gebroeders Van Raemdonck werden samen met hun Franstalige medestrijder, Aimé Fiévez getroffen door een bom en sneuvelden. Ze werden in eenzelfde kist begraven. Zij zijn slechts drie van de zovelen die hun leven lieten voor vorst voor vrijheid en voor recht en aldus voor de vrede en verdraagzaamheid die de Belgische staat mede door hen kon blijven verwezenlijken in een voor hen helaas ongekende toekomst.
Vandaag zien wij dat de Yzerwake zich ontpopt tot een politieke broeihaard van onvrede en onverdraagzaamheid. De organisatoren-separatisten, gesteund door de politieke groeperingen zoals Vlaams Belang en N-VA, spreken zich uit in haatdragende woorden en viseren constant één bepaalde groep, de Franstalige Belgen, zij die ook hebben gevochten samen met de Nederlandstalige Belgen. Zelfs onze Vlaams-minister-président Yves Leterme (Christelijk, Democratisch & Vlaams) heult nu beschamend genoeg met deze beweging mee en verwijt de Franstaligen "niet intellectueel in staat om Nederlands te leren". De erkenning van het gebruik van het uniforme of dialectische Nederlands is al jaren een feit in België en gelukkig dan ook maar.
Monseigneur, taal is only a form of communication, de hoofdzaak blijft dat we elkaar als mensen kunnen en willen verstaan is dat nu in het Nederlands, Frans, Duits, Engels, muziek of zelfs gebarentaal...maakt toch niet uit, het blijft de eerste bedoeling dat we elkaar goed begrijpen. Zelfs in de Middeleeuwen vochten Bruggelingen, Ieperlingen, Gentenaren en Henegouwsenaars, die dan ook duidelijk verschillende talen spraken want de dialecten lagen nog veel verder uiteen dan nu het geval is (resp..Brugsch, Iepers, Ghents en Frans), samen tegen de Franse legers in 1302.
Vorig jaar werden op de Yzerwake twee van onze BUB-leden, mijn voorganger van West-Vlaanderen, Philippe Leclerq en Andy Vermaut duchtig in elkaar geslagen om de enige reden dat zij getooid waren in de Belgische tricolore én dat op vaderlandse grond. Niemand greep in tot vrede in deze vechtpartij.
Wil me vergeven indien ik iets niet zie wat moet gezien worden, maar ik kan momenteel niet begrijpen dat de Rooms Katholieke kerk, elk jaar opnieuw, op die haat- en oorlogstaalsprekende Yzerwake een eucharistieviering opdraagt. Als scherp op de snee, was het zelfs tijdens de eucharistieviering vorig jaar ter plaatse dat onze twee dappere Belgen hardhandig werden in elkaar geslagen. Indien de politie niet onder druk van de pers was tussengekomen mochten we vrezen voor hun leven. Hun kneuzingen en lidtekens getuigen van de agressieve aanpak.
Als Christen wil ik verder de boodschap van vrede, mensenlievendheid, verdraagzaamheid en pluralisme verder uitdragen. Ons Belgisch koninkrijk is volgens mij een symbool hiervan, waar Franstalige, Nederlandstalige en Duitstalige in vrede en verdraagzaamheid gastheren zijn voor nog-anderstaligen van over de ganse wereld. Laat ons deze Belgische gedachten verder uitdragen, zonder dat we ons nog onveilig moeten voelen als Belgen op een Yzerwake. In ieder geval sta ik vergevingsgezind om de Vlaams-nationalisten-separatisten de hand te reiken en hen te bekeren tot vreedzame Belgen. Want Belgen zijn ook zij.
s.s.t.t.
Wat een unitaire onverdraagzaamheid.
Oud 23 augustus 2006, 11:15   #128
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
1. U heeft zoals de koning ook iemand die u teksten schrijft...
2. U reikt ons de hand? Wij spugen erop! En voor de duidelijkheid: wij voelen ons géén belgen, wat u ook moge beweren.

Oud 23 augustus 2006, 11:15   #129
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2. De actie die Andy Vermaut en Geoffroy Coomans gevoerd hebben en die op mijn site na te lezen is, was géén actie in naam van BUB.

3. Respect voor een politieke tegenstander zegt u weinig blijkbaar... maar spuugt u lustig verder, ik zal u uw pleziertje niet ontnemen.

Laatst gewijzigd door Kim : 23 augustus 2006 om 11:16.
Oud 23 augustus 2006, 11:19   #130
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
BELG.UNIE. - BUBIn ieder geval sta ik vergevingsgezind om de Vlaams-nationalisten-separatisten de hand te reiken en hen te bekeren tot vreedzame Belgen. Want Belgen zijn ook zij.
s.s.t.t.
wat verwacht ie nu eigelijk?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 11:20   #131
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
2. De actie die Andy Vermaut en Geoffroy Coomans gevoerd hebben en die op mijn site na te lezen is, was géén actie in naam van BUB.

3. Respect voor een politieke tegenstander zegt u weinig blijkbaar... maar spuugt u lustig verder, ik zal u uw pleziertje niet ontnemen.
1. Dan heb ik een BUB'er gevonden die liegt!!! SCHANDE !!!
2. Inderdaad, ieder diertje zijn pleziertje, ook zo voor de Leeuw.
Oud 23 augustus 2006, 11:25   #132
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Dan heb ik een BUB'er gevonden die liegt!!! SCHANDE !!!
2. Inderdaad, ieder diertje zijn pleziertje, ook zo voor de Leeuw.

Kijk, ik als Belgicist ben vrijdag nog in "de beest" geweest, voor anderen beter bekend als "de leeuw van Vlaanderen". Geloof me vrij, er is ook nog een leven naast de politiek waar het best aangenaam is om met andersgezinden tussen pot en pint te babbelen.

(Niet dat ik wekelijks in de beest kom, maar ik was ook wel benieuwd naar hun laatste renovatiewerken en ik moet zeggen: het ziet er beter uit dan voorheen).

Laatst gewijzigd door Kim : 23 augustus 2006 om 11:25.
Oud 23 augustus 2006, 11:28   #133
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Kijk, ik als Belgicist ben vrijdag nog in "de beest" geweest, voor anderen beter bekend als "de leeuw van Vlaanderen". Geloof me vrij, er is ook nog een leven naast de politiek waar het best aangenaam is om met andersgezinden tussen pot en pint te babbelen.
Gezonde attitude.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 11:32   #134
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

(Niet dat ik wekelijks in de beest kom, maar ik was ook wel benieuwd naar hun laatste renovatiewerken en ik moet zeggen: het ziet er beter uit dan voorheen).
Geef toe dat je als vrouw nu eindelijk deftig een sanitaire stop kunt maken.
En ja, tuurlijk dat je vrienden kunt hebben die niet hetzelfde over politiek denken als jezelf. Wat niet betekent dat ik een greintje respekt kan opbrengen voor iemand met een BUB-partij lidkaart. Er zijn grenzen he, en leugenaars en mensen die Vlaams konstant linken met nazisme zijn mijn vrienden nooit geweest, zijn het niet en zullen het nooit zijn!
Oud 23 augustus 2006, 12:54   #135
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het heeft hier al meermaals gestaan, maar bij deze de link nog eens:

http://www.bplus.be/nl/pdf/20051007_hetwittekonijn.pdf
Ik heb het gelezen. Correcte analyse en redelijke oplossingen. Jullie zijn echte Belgen in die zin dat jullie echt begaan zijn met de verzuchtingen van beide gemeenschappen. Er staat jou helaas een diepe en pijnlijke ontgoocheling te wachten wanneer je zult begrijpen :

1) dat driekwart van de "goede Belgen" aan franstalige zijde in werkelijkheid enkel bezig zijn met de belangen van hun eigen gemeenschap
2) dat niemand van betekenis in de politieke wereld bereid is om jullie oplossingen te proberen
3) Dat de Koning geen bal geeft om jullie inspanningen

Laatst gewijzigd door Kaal : 23 augustus 2006 om 12:55.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 12:54   #136
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En hoe luidt die oplossing?
Luisteren naar het FDF...
Oud 23 augustus 2006, 13:05   #137
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Respect voor een politieke tegenstander zegt u weinig blijkbaar... maar spuugt u lustig verder, ik zal u uw pleziertje niet ontnemen.
Ik heb respect voor u. U meent wat u zegt en u bent fair voor beide kampen. De BUB zoals die verpersooonlijkt wordt door de forumgangers die dat etiketje dragen verdient echter geen greintje respect. Zij menen geen woord van wat ze zeggen en verschuilen hun hatelijke houding tov alles wat Vlaams is achter de schuilnaam "belgicist".

Is het jou trouwens al opgevallen dat veel mensen - incl. nationalisten - respect hebben voor jou maar niet voor de BUB? Aan wat zou dat liggen denk je?
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 13:23   #138
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Geef toe dat je als vrouw nu eindelijk deftig een sanitaire stop kunt maken.
En ja, tuurlijk dat je vrienden kunt hebben die niet hetzelfde over politiek denken als jezelf. Wat niet betekent dat ik een greintje respekt kan opbrengen voor iemand met een BUB-partij lidkaart. Er zijn grenzen he, en leugenaars en mensen die Vlaams konstant linken met nazisme zijn mijn vrienden nooit geweest, zijn het niet en zullen het nooit zijn!
Ik draag een BUB-partijkaart in mijn portefeuille, ik lieg zo weinig mogelijk en link het flamingantisme nooit aan het nationaalsocialisme. Verder heb ik genoeg vrienden die dezelfde partijkaart als de jouwe dragen (ik dacht dat je lid was van het VB, als dat niet zo is, mijn excuses dan). Misschien ben ik toch wel ruimdenkender en minder veralgemenend ingesteld als jij.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 13:25   #139
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik heb het gelezen. Correcte analyse en redelijke oplossingen. Jullie zijn echte Belgen in die zin dat jullie echt begaan zijn met de verzuchtingen van beide gemeenschappen. Er staat jou helaas een diepe en pijnlijke ontgoocheling te wachten wanneer je zult begrijpen :

1) dat driekwart van de "goede Belgen" aan franstalige zijde in werkelijkheid enkel bezig zijn met de belangen van hun eigen gemeenschap
2) dat niemand van betekenis in de politieke wereld bereid is om jullie oplossingen te proberen
3) Dat de Koning geen bal geeft om jullie inspanningen
1. Dat is niet meer dan een vooroordeel, Kaal.
2. Klopt. Het ontbreekt inderdaad heel wat politieke toplui aan de politieke moed om zoiets openlijk te steunen, ook al zijn ze het er ten gronde mee eens - uit schrik voor de reactie van de partijtop. Toch ben ik er zeker van dat BPlus grondig aan de weg timmert.
3. Wat heeft de Koning hiermee te maken?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 13:32   #140
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ik draag een BUB-partijkaart in mijn portefeuille, ik lieg zo weinig mogelijk en link het flamingantisme nooit aan het nationaalsocialisme. Verder heb ik genoeg vrienden die dezelfde partijkaart als de jouwe dragen (ik dacht dat je lid was van het VB, als dat niet zo is, mijn excuses dan). Misschien ben ik toch wel ruimdenkender en minder veralgemenend ingesteld als jij.
Ik heb geen partijlidkaart op zak, excuses aanvaard.
Geef toe dat de kans dat een vriend van je een BUB-lidkaart op zak heeft minder groot is dan een van het VB, daarom denk ik dat mijn vrienden geen BUB'ers zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be