![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ze zoveel zetels halen doen ze even weel (weinig) als wanneer ze er geen halen. Waarom mensen er op stemmen is me steeds meer een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al heb je een hoog aantal districtsleden, je hebt nog altijd een meerderheid nodig en die heeft het Vlaams Belang nergens. Het enigste wat ze kunnen doen is oppositie voeren en punten op de agenda zetten. De uiteindelijke beslissing en uitvoering ligt nog altijd bij de meerderheid van de districtsraad. De echte macht over de districten ligt trouwens nog altijd bij het stadsbestuur van Antwerpen |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je een beleid blokkeren als je de meerderheid niet hebt?
|
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar is het bewezen dat VB-districtsleden niet aanwezig zouden zijn? |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Er zijn er tal van. Zo staat er bvb iemand uit estland, spanje , italie etc op VB lijsten.
Enkel met overtuigde moslims op de lijsten zou ik problemen hebben. Want uiteindelijk is dat het paard van troje. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof jij die autoriteit hebt? Enfin, jij niet maar iemand anders misschien wel... |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als Vlaams Belanger zal ik zorgen dat die gast het land niet uit gaat. Wil je dat van me horen ? hehehe... dit wordt leuk.
|
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ook tegen een boekenverbranding en het voorstel is naar alle inwoners toe omdat zij ook recht hebben op een ruimer aanbod. In Europa doet iedere nationalistische partij dat wel, ik zie dus niet in wat het probleem is. Het gaat dan over boeken van uitgeverij Egmont niet om antisemitische haatproza. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dat heb ik ook gezien. Wat ben je met 9 zetels, als de overige 14 bijeen klitten ? |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Duupje : 4 september 2006 om 06:11. |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb al meermaals (en zelfs bijna aan den lijve) ondervonden hoe het VB omgaat met andersdenkenden, en dan ben ik nog niet eens een linkse. ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 4 september 2006 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoboken behoort dan ook tot de gemeentes met veel criminaliteit (en ja, gepleegd door allochtonen). Het is meermaals in het nieuws verschenen dat kinderen hier op een openbaar speelpleintje geld moesten geven aan minderjarige allochtoontjes vooraleer ze mochten spelen. Als ze het geld niet hadden, dan konden ze kiezen: klappen krijgen, iets anders waardevol afgeven of niet meer op dat speelpleintje gaan spelen. Zulke toestanden laten escaleren (lees: traditionele politieke partijen die hier niks aan doen), is vragen om een doorbraak van het CS.
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je nu de ideeën van iemand respecteren, de mening van eenieder laten aan bod komen en daar gaat de vrijheid van meningsuiting over, indien je de mens die deze verkondigdt als mens niet eens respecteert? Hoe kan je zeggen: alle ideeën moeten kunnen verkondigd worden, vrij en zonder enige tussenkomst. Maar... De Marokkaanen moeten weg want zij hebben een cultuurtje dat me niet aanstaat: ze dragen begot hoofddoekjes ![]() Het blatend gebrek aan enige filosofische of culturele diepgang, eigen aan xenofobe etnocentisten is vaak heel storend. Maar laat ze maar zeggen: het is soms ook komisch... |
|
![]() |