Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 8 september 2006, 07:53   #121
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Mensen, pakt den Eric niet te hard aan. Hij heeft het zo al moeilijk genoeg!
luc broes is offline  
Oud 8 september 2006, 08:58   #122

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het is om klaar van te komen.
Al die gefrustreerde rechtsen:
Hun beruchte body-guards opgepakt voor messteken, hun jeugdbeweging aan diggelen, hun terroristen opgepakt, hun affiches verkeerd, dan weer nog eens verkeerd, dan weer gedrukt in Wallonie...
Nu nog hun dotatie kwijt wegens vreemdelingenhaat stoken, dan nog wat belachelijk coalities afsluiten in boerengaten.
Ze gaan af zoals een gieter.
Misschien winnen ze nog als hun zotten in Antwerpen met geweren nog wat meer doden maken!
Ik ben helemaal niet rechts (niet rechts, niet centrum, niet links, enkel rechtdoor en vooruit onafhankelijk van waar het komt) maar als ik jou bezig hoor begint het me te dagen hoe het komt dat ze steeds meer stemmen krijgen (doe nu maar terug pipi van het lachen en stuur het misschien onmiddellijk door naar "al jouw vriendjes" schat).
Karma is offline  
Oud 8 september 2006, 09:49   #123
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard Ifalco

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
tsjonge toch dat ze er een uitzenidng van telefacts aan wijden...

Het VB heeft die besteld bij een vlaming die dat in ondernnaneming doorgegeven heeft aan een brusselaar en die laat dat in wallonie maken.

En wonder boven wonder....LETERME zijn affiches komen ook van daar. Dat konden we evrnemen op rtbf.

het strafst van al is dat zij die op zulke zielige manier het VB iets verwijten ... de eersten zijn om een vlaamse drukker onder druk te zetten mocht hij de affiches van het VB maken. Remeber de strangers of de doelopbouwwerker etc.

De schrik en het gebrek aan argumenten moet wel heel groot zijn bij de poco's...
Ifalco, je hebt gelijk. Maar je weet ook wel dat men het Vlaams Belang viseert en daar de grote middelen uitgeput lijken, beginnen ze met pietluttigheden zoals waar de affiches gedrukt worden. Waar zijn ze mee bezig ?

Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 10:08.
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 10:07   #124
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn er die zeggen dat het VB niet "verantwoordelijk" is voor wat er met hun geld gebeurt... Het zijn namelijk die stomme onderaannemers... Die Waalse onderaannemers hebben besteld.
Toch erg hé, de sukkels: het is WEERAL hun schuld niet!
Och joh, je bent kinderachtig! Of misschien gebrainwashed door de 100% correcten!
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 10:10   #125
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Mensen, pakt den Eric niet te hard aan. Hij heeft het zo al moeilijk genoeg!
Het spijt me, maar hij verdient niet beter! Of wordt hij dement ?
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 10:14   #126
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik ben helemaal niet rechts (niet rechts, niet centrum, niet links, enkel rechtdoor en vooruit onafhankelijk van waar het komt) maar als ik jou bezig hoor begint het me te dagen hoe het komt dat ze steeds meer stemmen krijgen (doe nu maar terug pipi van het lachen en stuur het misschien onmiddellijk door naar "al jouw vriendjes" schat).
Ik ben wel 100% niet-correct, maar ik geef je groot gelijk. Ik geloof dat zijn hersenen zijn afgestorven. Hoe kan men met zo'n ingesteldheid en haat nog verder van het leven genieten ? En dan verwijt men het VB van discriminatie.
Degenen die zo over het VB denken en spreken, geloven alles wat in de media wordt gezegd, maar ze weten niet de helft van de waarheid.
De media moeten het VB niet, daarom worden allerlei leugens de aether ingestuurd, de "dommen" zullen het wel geloven.

Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 10:17.
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 10:21   #127
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser Bekijk bericht
Hoort deze thuis in het rijtje van de pot en de ketel ?

Maar ga vooral door met je posts Feremans, ik vind ze kostelijk (of was het nu kotselijk) en ze sterken mijn geloof in het VB dagelijks.

Waarvoor dank,

Mvg

Zo denk ik er ook over. Hij verlaagt zich tot het niveau van de rode rakkers

Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 10:21.
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 10:30   #128
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Vlaams Belang heeft zijn Drukwerk besteld aan een Vlaams drukkerij, niet aan een Waalse. Het is de Vlaamse drukkerij die het heeft uitbesteed aan een Brussels bedrijf en op zijn beurt aan een Waals.

Dus Vlaams Belang heeft geen geld uitbesteed aan een Waals bedrijf.

Er is trouwens een groot verschil tussen economie en subsidies a la geldtransfers.

JIj maakt van een mug een olifant. Aangezien jij bij spirit zit kan ik besluiten dat het daar vol ongeletterde idioten zit
Dat is ook zo. Kijk maar naar de "bleiter".
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 10:34   #129
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Ik vraag me af wie zich daar nog Vlaamsgezind durft noemen eigenlijk.

Zijn ze dat bij de NVA ? Bewijze de splitsing B-H-V!!
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 12:06   #130
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U suggereerde dit wel, nl. dat er velen afhaken en het Vlaams Belang de rug toekeren. Als er mensen afhaken, betekent dat een neergang van de partij.

Maar blijkbaar volgens uw tweede voorspelling komen er dus meer mensen bij dan er afhaken. Resultaat van uw actie: het Vlaams Belang gaat er op vooruit. Dank, Feremans! Dank!
Natuurlijk heb je gelijk, Jan, er komen er veel meer bij dan er afhaken. Ik spreek van ondervinding. Wij kunnen het aantal nieuwe niet meer bijhouden. En dat er afhaken, is vanzelfsprekend. Men mag echter niet beweren dat dit enkel bij VB gebeurt. Hoe komt het trouwens dat het VB zo groot wordt trouwens. De andere partijen lijden verlies door ons.

Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 12:27.
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 12:06   #131
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Precies of de N-VA is alleen verantwoordelijk voor de niet-splitsing. Wie zijn trouwens "ze"? De leiding, de basis? Je zal met betere argumenten moeten afkomen om je stelling kracht bij te zetten.
Je deuntje is te afgezaagd. Het maakt op mij geen enkele indruk en ik heb van jou zeker geen lessen te krijgen qua radikale vlaamsgezindheid.
robert t is offline  
Oud 8 september 2006, 12:23   #132
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U suggereerde dit wel, nl. dat er velen afhaken en het Vlaams Belang de rug toekeren. Als er mensen afhaken, betekent dat een neergang van de partij.

Maar blijkbaar volgens uw tweede voorspelling komen er dus meer mensen bij dan er afhaken. Resultaat van uw actie: het Vlaams Belang gaat er op vooruit. Dank, Feremans! Dank!
Juidt, en dit ten spijt van wie het benijdt, de andere partijen dus die allen verliezen, inclusief de rooie rakkers die met behulp van het vreemdelingenstemrecht een overdonderende meerderheid wilden behalen.
De uitwerking heeft echter een averechtse uitwerking. God zij dank!
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 12:25   #133
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik een kritische nood mag stellen: waarom al dat werk in onderaanneming? Daarvoor moet je zoveel meer betalen of die twee omwegen.
Trouwens: er zijn genoeg drukkerijen in Vlaanderen. Ach ja, zo werkt iedereen mee aan de transfers (luchtig opnemen hé mensen)
Luchtig opnemen ? Maar ondertussen zeg je toch maar wat je denkt, he.
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 12:34   #134
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Precies of de N-VA is alleen verantwoordelijk voor de niet-splitsing. Wie zijn trouwens "ze"? De leiding, de basis? Je zal met betere argumenten moeten afkomen om je stelling kracht bij te zetten.
Je deuntje is te afgezaagd. Het maakt op mij geen enkele indruk en ik heb van jou zeker geen lessen te krijgen qua radikale vlaamsgezindheid.
Nou, Bourgeois zou in geen enkele regering komen vooraleer de splitsing een feit zou zijn. Maar zie, wat gebeurt er nu ? Krijgt hij de kans om toch deel uit te maken van de regering of hij hapt toe als een vis op een aas. Dan is B-H-V plots geen eis meer. Meer nog, er wordt zelfs niet meer over gepiept!

Maar niet alleen Bourgeois treft hier schuld. Zijn spitsbroeder Letherme zou ook niet regeren, maar hij doet het toch. Maar van hem kan men dat nog verwachten, hij heult liever met Di Rupo.
Ik wil je ook zeggen dat ik met mijn uitlating niet de achterban van NVA bedoeld heb.
Lodi is offline  
Oud 8 september 2006, 12:42   #135
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja, het eeuwige gedreun over "islamieten" (je kent er geen bal van, omdat je zelf niet weet dat het gaat over tientallen verschillende vormen van godsdienst) je getier op een honderdtal culturen en volkeren (die je dan maar allemaal in één pot gooit, uit domme xenofobe debiliteit...

Het maakt niet veel indruk hoor, je hol gedaas.
En binnenkort nog wat blokjeugd in de bak: jonge Vlaamse terroristen, het staat nu overal te lezen hoe fraai de invloed is van bepaalde partijen op ons landje!
Vlaams fundamentalisme: een RRRRAAAAAMMMP!

Het moest er van komen. De winter van Dewinter is nog niet begonnen en de bladeren vallen.

En nu maar schijnheilig zijn. Wat een geweldige farce...
En maar tieren op Feremansje: ECHT NIETS ANDERS GEVONDEN OM JE VUIG GAT TE BESCHERMEN
Waar in de post die jij van me quotte zie jij iets over islamieten staan, seniele, onnozele hals?

Er even omheen draaien om weer te besluiten met een nikszeggende kaka-sneer?

Je bent een mislukkeling, bij Spirit en op dit forum.
Hoe hard je ook je best doet om mensen hier te denigreren, je staat alleen.

Een zielige, afgeleefde, gefrustreerde, voorbijgestreefde oude man, tot in zijn eigen partij toe.

I feel sorry for you!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 8 september 2006, 14:10   #136
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Meer nog, er wordt zelfs niet meer over gepiept!
Het dossier komt terug op tafel n.a.v. de volgende federale verkiezingen.
robert t is offline  
Oud 8 september 2006, 14:52   #137
luc broes

Standaard

Citaat:
Als ik een kritische nood mag stellen: waarom al dat werk in onderaanneming? Daarvoor moet je zoveel meer betalen of die twee omwegen.
Trouwens: er zijn genoeg drukkerijen in Vlaanderen. Ach ja, zo werkt iedereen mee aan de transfers (luchtig opnemen hé mensen)
(zeer) Jong NVA-er. Onderaanneming wordt benut als dat beter uitkomt.
Als Waalse firma's het best product leveren aan de beste prijs dan moeten zij de beselling krijgen. En dat is de gezondste manier om de transfers af te bouwen. En NIET omgekeerd.

Mag ik nog eens herhalen:
Het onderwerp van deze discussie was dus de 'misdaad' van het VB om affiches te laten drukken in Wallonië.
Nu begrijp ik echt niet wat daaraan verkeerd kan zijn. Ik wou dat het meer gebeurde dat het beste produkt aan de beste prijs uit Wallonië komt.
Hopelijk komt aldus ooit een einde aan de transfers.
Wie daar een probleem mee heeft moet wel zeer fanatiek zijn
luc broes is offline  
Oud 8 september 2006, 17:51   #138
ilfalco
Minister-President

Standaard

De n-va zou er beter voor zorgen dat de vlaamse regering iets doet om de transfers terug te dringen ipv te vergroten..door het dichten van de ferderale begroting.
ilfalco is offline  
Oud 9 september 2006, 02:05   #139
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Een politieke partij die concurrentieel besteld bij de laagste bieder ipv. een politieke beslissing te maken. Hoe erg, die moeten we zeker niet laten regeren!
Oud 9 september 2006, 02:09   #140
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zijn ze weer met hun dooddoenertje zene!
Sorry dat we niet in de fed gov zitten, of wou u liever toegevingen zoals SP.A voorstelde?
Ik heb het een jaar geleden al gezegd: denk niet dat jullie het beter hadden gekund!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be