![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen, pakt den Eric niet te hard aan. Hij heeft het zo al moeilijk genoeg!
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Och joh, je bent kinderachtig! Of misschien gebrainwashed door de 100% correcten!
|
![]() |
![]() |
#125 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Degenen die zo over het VB denken en spreken, geloven alles wat in de media wordt gezegd, maar ze weten niet de helft van de waarheid. De media moeten het VB niet, daarom worden allerlei leugens de aether ingestuurd, de "dommen" zullen het wel geloven. Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo denk ik er ook over. Hij verlaagt zich tot het niveau van de rode rakkers Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lodi : 8 september 2006 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Precies of de N-VA is alleen verantwoordelijk voor de niet-splitsing. Wie zijn trouwens "ze"? De leiding, de basis? Je zal met betere argumenten moeten afkomen om je stelling kracht bij te zetten.
Je deuntje is te afgezaagd. Het maakt op mij geen enkele indruk en ik heb van jou zeker geen lessen te krijgen qua radikale vlaamsgezindheid. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De uitwerking heeft echter een averechtse uitwerking. God zij dank! |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar niet alleen Bourgeois treft hier schuld. Zijn spitsbroeder Letherme zou ook niet regeren, maar hij doet het toch. Maar van hem kan men dat nog verwachten, hij heult liever met Di Rupo. Ik wil je ook zeggen dat ik met mijn uitlating niet de achterban van NVA bedoeld heb. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er even omheen draaien om weer te besluiten met een nikszeggende kaka-sneer? Je bent een mislukkeling, bij Spirit en op dit forum. Hoe hard je ook je best doet om mensen hier te denigreren, je staat alleen. Een zielige, afgeleefde, gefrustreerde, voorbijgestreefde oude man, tot in zijn eigen partij toe. I feel sorry for you!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Als Waalse firma's het best product leveren aan de beste prijs dan moeten zij de beselling krijgen. En dat is de gezondste manier om de transfers af te bouwen. En NIET omgekeerd. Mag ik nog eens herhalen: Het onderwerp van deze discussie was dus de 'misdaad' van het VB om affiches te laten drukken in Wallonië. Nu begrijp ik echt niet wat daaraan verkeerd kan zijn. Ik wou dat het meer gebeurde dat het beste produkt aan de beste prijs uit Wallonië komt. Hopelijk komt aldus ooit een einde aan de transfers. Wie daar een probleem mee heeft moet wel zeer fanatiek zijn |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() De n-va zou er beter voor zorgen dat de vlaamse regering iets doet om de transfers terug te dringen ipv te vergroten..door het dichten van de ferderale begroting.
|
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Een politieke partij die concurrentieel besteld bij de laagste bieder ipv. een politieke beslissing te maken. Hoe erg, die moeten we zeker niet laten regeren!
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zijn ze weer met hun dooddoenertje zene!
![]() Sorry dat we niet in de fed gov zitten, of wou u liever toegevingen zoals SP.A voorstelde? Ik heb het een jaar geleden al gezegd: denk niet dat jullie het beter hadden gekund!