![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je niet beter te doen hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ... een prachtige own goal, beste jazeker ...
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van een droogstoppel als jij beschouw ik dat als een compliment. Dank u.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, laat hem, hij is veel te doorzichtig. Aangezien deze verdediger van "organisaties die de wereld willen verbeteren" (hebt u ooit gehoord van een organisatie die naar eigen zeggen de wereld wilt verslechteren ?) geen deftig antwoord kan formuleren, neemt hij nu zijn toevlucht tot overbekende kouwe kak. Nil nove sub sole.
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. last van vooroordelen, turkman? 3. ongetwijfeld weet u wat het beste is voor mij... ik zal u maar in de waan laten
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 september 2006 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. of neen, laat maar, de ontgoocheling is groot... tja, turkje, het zit echt wel diep bij jou... jouw eerste diepzinnige postje moet ik echter nog tegenkomen 3. en jouw eerste postje met enige inhoud moet ik ook nog tegenkomen oh ja, beste turkman, een beetje latijn zal je vege lijf niet redden
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 september 2006 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Repeto.
Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien kan Khonnor eens de moeite doen om te zien waar het allemaal mee begon. Dit is wat ik schreef:
Citaat:
Citaat:
En dan komt de knaller: Citaat:
Met vriendelijke groeten,
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
QED.
![]() |
![]() |
#132 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij schreef dat dit wel een anti-VB-initiatief moet zijn omdat het georganiseerd wordt door een aantal vakbonden, linkse (wat dat ook moge zijn) organisaties en muliticulturele verenigingen mijn reactie was wat belachelijk (nl, is het vb dan tegen deze organisaties?), maar dat was doelbewust... immers, het is niet omdat deze verenigingen al dan niet openlijk, of gewoon door hun missie, laten verstaan het vb niet echt genegen te zijn, dat al wat ze organiseren - incl deze zonderhaatstraat - automatisch en exclusief tegen het vb is (begrijp je nu het kromme in je redenering?) het vb denkt dit blijkbaar wel - ze spelen maw weer hun favorite rol, die van slachtoffer, uitgeslotene en zondebok op de website van de zonderhaatstraat zie ik geen enkele verwijzing naar het vb in tegendeel, het doel van de zhs is als volgt:
en oh ja, waarom ik een beetje bitsig reageerde? lees je eigen quotes er nog eens op na.... niet bepaald een toonbeeld van eerlijke en beleefde discussie he. of hoe moet ik het volgende dan interpreteren? Citaat:
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 12 september 2006 om 08:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Probeer aub eens te lezen wat ik schrijf, en niet vanuit een of andere visie op wie of wat ik zou zijn, te insinueren dat ik dit of dat zou bedoelen. Ik word daar inderdaad wat kregelig van, en dan reageer ik met evenveel nonchanlance als u, en dan krijg je inderdaad een reeks "belachelijke reacties" waar noch ik, maar hopelijk ook noch u, erg trots op zijn.
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
good u neemt de verdediging van het vb op u. uw goed recht. mijn mening is dat het vb deze actie weeral, voor de honderdste, miljoenste keer gebruikt om in de slachtofferrol te kruipen iets in de trant van: zijn zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk ik zie geen graten in deze actie - wie buiten een hoop cynici en extremisten kan nu tegen meer verdraagzaamheid en minder haat op straat zijn? het feit dat het vb zo verbolgen reageert, met een brief die overloopt van de platitudes, het populisme, en vooral het typische "u bent geïndoctrineerd door de linkse kerk" gezeik - alsof de mensen niet voor zichzelf kunnen denken"... noopt mij toch tot nadenken niet dat de zonderhaatstraat actie veel zal uithalen - maar zie er aub de symboliek van in 2. iedereen vornt zich een visie of een indruk ik vorm een indruk van u op basis van uw schrijfsels u vormt zich een visie van mij op basis van de mijne daar is niets mis mee liever discussiëren met iemand die zich openlijk bloot geeft dan in het luchtledige zitten wauwelen met iemand die de verdediging van iedereen op zich tracht te nemen mijn mening over u is dat u op zijn minst sympathie hebt voor het vb, right?
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |